Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA OGRANICZANIA WYSTĘPOWANIA PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31. WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA OGRANICZANIA WYSTĘPOWANIA PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31. WOG
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01fcad84-714d-413f-9389-3c2972a1e6a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085338/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 Usługa ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na terenie lotniska w Nowym Glinniku i Leźnicy Wielkiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12049833.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1204983
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1204983
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1204983
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 31. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Konstantynowska 85, 95 – 100 ZGIERZ, tel. 261 442 002, 31wog.kancelaria@ron.mil.pl reprezentowany przez KOMENDANTA,
2. u administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez email: 31wog.iod@ron.mil.pl. lub telefonicznie nr 261 442 275,
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie art. 78 ustawy PZP, w zw. z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 31.Wojskowego Oddziału Gospodarczego, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;
− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18/ZP/26
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Lotnisko w Nowym Glinniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-01 do 2026-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60 pkt
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – ilość posiadanych ptaków powyżej wymaganej liczby 20 pkt
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – ilość posiadanych psów powyżej wymaganej liczby 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych ptaków powyżej wymaganej liczby
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych psów powyżej wymaganej liczby
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Lotnisko w Leźnicy Wielkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-01 do 2026-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60 pkt
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – ilość posiadanych ptaków powyżej wymaganej liczby 20 pkt
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – ilość posiadanych psów powyżej wymaganej liczby 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych ptaków powyżej wymaganej liczby
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych psów powyżej wymaganej liczby
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca:
1/ Wykaże, że dysponuje narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia:
• co najmniej 4 ptakami łowczymi nakierowanymi na płoszenie gatunków ptaków, których odstraszanie metodą sokolniczą jest efektywne, oraz które posiadają świadectwa zwalniające z zakazów zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) nr 338/97 z dnia 9 grudnia 1996 r. w sprawie ochrony gatunków dzikiej fauny i flory w drodze regulacji handlu nimi, zaliczonych do płazów, gadów, ptaków lub ssaków (świadectwo CITES) i dokument rejestracyjny wydany przez Starostwo Powiatowe zgodnie z art. 64 ustawy o ochronie przyrody.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania winien wykazać, że posiada co najmniej 8 ptaków.
• posiada co najmniej 2 psy spośród ras Border Collie, gończy polski, posokowiec, spaniel bretoński, pointer, seter angielski, wyżeł niemiecki lub płochacz niemiecki ułożone do płoszenia ptaków/zwierząt, w wieku powyżej jednego roku życia posiadające rodowód lub metrykę ze Związku Kynologicznego w Polsce, ułożone przez Wykonawcę/opiekuna do pracy na terenie operacyjnym lotniska.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania powinien wykazać, że posiada co najmniej 4 psy wyżej wymienionych ras odpowiednio wyszkolonych do pracy na lotnisku.
• wyrzutnię/pistolet hukowy z racami świetlnymi/dźwiękowymi – 1 szt.,
• emiter promienia/światła laserowego o barwie zielonej – 1 szt.,
• pojazd wyposażony w światło ostrzegawcze (tzw. kogut/majak) dostosowanym do przewożenia ptaków „łowczych” oraz psa/psów – 1 szt.
• systemem nagłośnienia przenośnym lub zamontowanym na pojeździe – 1 szt.,
• środki optyczne niezbędne do identyfikacji zagrożeń środowiskowych (lornetka) - 1szt.,
• klucz terenowy do identyfikacji ptaków – 1 szt.
Składając ofertę na dwa zadania Wykonawca musi wykazać posiadanie co najmniej po 2 z wyżej wymienionych narzędzi.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykaz narzędzi stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.
2/ Wykaże, iż dysponuje odpowiednio co najmniej 1 osobą (dla każdego zadania osobno) zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:
• uprawnienia sokolnicze (co najmniej 3 lata) zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Łowieckie– kurs sokolniczy, zdany egzamin sokolniczy w Polskim Związku Łowieckim;
• legitymację członkowską Polskiego Związku Łowieckiego z dowodem opłaconych składek za rok bieżący;
• zezwolenia na łowienie ptaków/zwierzyny przy użyciu ptaka łowczego – wydane przez Ministra Środowiska;
• legitymację posiadacza broni myśliwskiej.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania, musi wykazać dysponowanie dwiema osobami – po jednej na każde lotnisko.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykaz osób stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
3/ wykaże wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługi (na każde zadanie), o wartości nie mniejszej niż w tabeli poniżej, polegającej na płoszeniu ptactwa na lotniskach z wykorzystaniem psów i ptaków.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dowodów określających, czy usługi zostały wykonane w sposób należyty.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. W przypadku kiedy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć wypełniony Wykaz usług wg Załącznika Nr 6 do SWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych w wykazie usług.
Wartość każdej (pojedynczej) usługi winna być nie mniejsza niż:
Nr zadania Przedmiot zamówienia Wartość brutto w zł
Zadanie nr 1 Lokalizacja: Nowy Glinnik 150.000,00
Zadanie nr 2 Lokalizacja: Leźnica Wielka 150.000,00
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania musi wykazać się doświadczeniem zdobytym poprzez zrealizowanie minimum 1 usługi na kwotę nie mniejszą niż suma kwot dla obu zadań, czyli jeżeli Wykonawca składa ofertę na Zadania Nr 1 i Nr 2 musi wykazać, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez zrealizowanie minimum 1 usługi o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł.
albo
musi wykazać się doświadczeniem zdobytym poprzez zrealizowanie dwóch usług, każda na kwotę min. 150 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:
• Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ.
• Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji przedstawionych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:
• Wykaz narzędzi niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ,
• Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ,
• Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – Załącznik Nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Zamawiający uzna warunek dotyczący doświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3 niniejszego rozdziału, za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada doświadczenie i zrealizuje usługę będącą przedmiotem zamówienia, do realizacji której to doświadczenie jest wymagane.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1204983
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- USŁUGA OGRANICZANIA WYSTĘPOWANIA PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31. WOG
- "DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH II"
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zgierzu
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych albo kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6
- KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA OGRANICZANIA WYSTĘPOWANIA PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31. WOG
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem dzikich, rannych zwierząt na terenie Gminy Bytom w 2026 roku
- Uslugi w zakresie gospodarki leśnej w nadleśnictwie Janów Lubelski w 2006 r.
więcej: Usługi myśliwskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





