eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów, toreb i rękawów foliowych.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów, toreb i rękawów foliowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224582623

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mszner@ipin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów, toreb i rękawów foliowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08897e2c-6b20-42a1-9bd7-bfae4fcf7743

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ipin.ezamawiajacy.pl/pn/ipin/demand/248637/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ipin.ezamawiajacy.pl/pn/ipin/demand/248637/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem cz. XV SWZ .
W postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie, prowadzi się pisemnie.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ipin.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Każdy uczestnik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do przestrzegania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1-88).
2. Dane osobowe udostępniane Zamawiającemu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia oraz na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia mogą dotyczyć:
1) wykonawców będących osobami fizycznymi – zarówno nieprowadzącymi działalności gospodarczej, jak i prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także tworzącymi spółkę cywilną;
2) osób wskazanych do kontaktu w ramach postępowania o udzielenie zamówienia lub w związku z realizacją umowy;
3) podwykonawców będących osobami fizycznymi;
4) osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i podwykonawców;
5) osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazanych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia lub w związku z realizacją umowy.
3. Wykonawca będący osobą fizyczną zobowiązany jest do zapoznania się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
4. Zamawiający przypomina, że w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca powinien przekazywać tylko te dane osobowe i tylko w takim zakresie, w jakim jest to potrzebne dla celów danego postępowania.
 prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z wyjątkiem sytuacji określonych w przepisach prawa;
Prawo do wniesienia skargi:
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO.
Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/60/043/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów, toreb i rękawów foliowych.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady oraz torebek i rękawów foliowych dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii:
2. Wykaz artykułów wraz z ilością zamawianych pozycji zawarty w załączniku nr 1A do SWZ (Formularz ofertowo-cenowy)
3. Zamawiający ze względów organizacyjno-technicznych nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego.
5. Wykonawca zobligowany będzie do dostarczenia z pierwszą dostawą wraz z przedmiotem zamówienia ulotek w języku polskim zawierających wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje oraz instrukcji w języku polskim dotyczących możliwości magazynowania i przechowywania.
6. Zaoferowane produkty będą dostarczane na koszt i ryzyko Wykonawcy do wskazanego przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego miejsca w siedzibie Zamawiającego – (magazyn) , wg. zapotrzebowań częściowych.
7. Zamawiający będzie składał zamówienia drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez wykonawcę.
8. Dostawa następować będzie do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy określone są w Projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

18937000-6 - Torebki do pakowania towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Dostawy powtarzające się

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ);
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 p.z.p., w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez zamawiającego, (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpowiednio do każdej z pozycji: poz. 1 – po 1 szt. worków w kolorze białym, niebieskim, czerwonym, przeźroczystym) poz. 2 – po 1 szt. worków w kolorze, czarnym, poz. 3 – po 1 szt. worków w kolorze niebieskim, żółtym, czerwonym, białym, przeźroczystym poz. 4 – po 1 szt. worków, czarnym poz. 5 – po 1 szt. worków w kolorze brązowym, niebieskim, żółtym, zielonym poz. 6 – po 1 szt. worków w kolorze czarnym poz. 7 – po 1 szt. worków w kolorze niebieskim, żółtym zielonym, brązowym poz. 8 – po 1 szt. worków w kolorze niebieskie, żółte, zielone, brązowe poz. 9 - po 1 szt. worków w kolorze czarnym poz. 10 - 2 szt. toreb typu reklamówka poz. 11 - odcinek 50 cm rękawa foliowego przeźroczysty . 2. Próbki należy dostarczyć na adres wskazany w cz. XV SWZ. 3. Próbki należy dostarczyć w terminie składania ofert, określonym w cz. XVII.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

j.w.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ipin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.