eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg W Szczecinku

1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Warcisława IV 16

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330962901

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warcisława IV (Starostwo), 16

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943724360

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pzd@powiat.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdszczecinek.ezamawiajacy.pl/pn/PZDSZCZECINEK/demand/237070/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492fc2af-9d03-4429-9a8d-7e87a823a3d8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034445/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455650

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.272.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 983856,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026 na odcinkach:

1. nr. drogi - 1291Z Sitno – Dziki (do DP 1292Z), km - 3,695
2. nr. drogi - 1292Z Turowo-Dziki (do DP 1291Z, km - 2,920
3. nr. drogi - 1293Z Turowo - Wilcze Laski- granica powiatu, km - 7,798
4. nr. drogi - 1294Z ul. Leśna, Szczecinek (od skrzyżowania z ul. Strefową) – Żółtnica – Wojnowo – granica powiatu, km - 12,503
5. nr. drogi 1296Z Gwda Wielka – Żółtnica – Omulna – S-11, km - 12,793
6. nr. drogi 1302Z ul. Czarnobór (od DP1294Z do pętli autobusowej), km - 2,563 .

Łączna ilość kilometrów : 42,272

Minimalne wymagania sprzętowe: Nośnik (min.100kM) z pługiem 1 szt., posypywarka (min 6t) 1szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 101452,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026 na odcinkach:

1. nr drogi - 1290Z Łubowo - Borne Sulinowo - Krągi, km - 14,34
2. nr drogi - 1288Z Liszkowo – Jeziorna – Starowice – DP 1298Z, km - 9,809
3. nr drogi - 1298Z Borne Sulinowo- Nadarzyce, km - 12,84
4. nr drogi - 1285Z DK20 – Łączno – Ciemino – Jeleń - Jelonek, km - 8,866
5. nr drogi - 1287Z Łubowo – Nobliny – granica powiatu , km -3,321
Łączna ilość kilometrów: 49,176
Minimalne wymagania sprzętowe: Nośnik (min.100 kM) z pługiem 2 szt., posypywarka (min. 6 t) 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 118022,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026 na odcinkach:

1. nr drogi - 1278Z Chłopowo – Polne – Komorze – Rakowo – Łubowo – granica powiatu, km - 19,316
2. nr drogi - 1252Z Rakowo – granica powiatu, km - 3,724
3. nr drogi - 1251Z Polne – granica powiatu, km - 1,505
Łączna ilość kilometrów: 24,545
Minimalne wymagania sprzętowe: Nośnik (min. 100 kM) z pługiem 1 szt. Posypywarka (min. 6 t) 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 58908,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026 na odcinkach:

1. nr drogi - 1250Z Łeknica - Białowąs – Krosino, km - 10,600
2. nr drogi - 1183Z granica powiatu – Borzęcino – Białowąs – Sulikowo - Barwice, km - 14,919
3. nr drogi - 1079Z granica powiatu – Kłodzino - Białowąs, km - 5,575
4. nr drogi - 1259Z Sulikowo – DW 171, km - 5,419
Łączna ilość kilometrów : 36,513
Minimalne wymagania sprzętowe: Nośnik (min.100kM)z pługiem 1 szt. Posypywarka (min. 6 t) 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 87631,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026 na odcinkach:

1. nr drogi -1276Z Barwice – Parchlino – Chłopowo – granica powiatu, km - 12,058
2. nr drogi - 1277Z Parchlino - Nowe Koprzywno, km - 4,829
3. nr drogi - 1262Z Parchlino – DW 172 – Piaski – w kierunku Kłodzina 100 m, do końca zabudowań, km - 6,010
Łączna ilość kilometrów: 22,897
Minimalne wymagania sprzętowe: Nośnik (min.100kM)z pługiem 1 szt. Posypywarka (min. 6 t) 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 54952,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026 na odcinkach:

1. nr drogi - 1272Z DK 11 – Drężno – Biały Bór, km -15,893
2. nr drogi 1271Z DK 11 – Grąbczyn – DP 3581Z, km -2,320
3. nr drogi 3578Z Sępolno Wielkie – DK 25, km -7,098
Łączna ilość kilometrów : 25,311
Minimalne wymagania sprzętowe: Nośnik (min.100kM)z pługiem 1 szt.
Posypywarka (min. 6 t) 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 60746,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026 na odcinkach:

1. nr drogi - 1266Z Wierzchowo - Kusowo , km - 7,690
2. nr drogi 1263Z Godzisław – Przystawy – Sławno – DP 1266Z – Kwakowo, km -11,058
3. nr drogi 1257Z Godzisław (od skrzyżowania z DP 1263Z) – DP 3502Z ,
km -3,036
4. nr drogi 3502Z Granica powiatu – Czechy – Wierzchowo, km - 9,748
Łączna ilość kilometrów : 31,532
Minimalne wymagania sprzętowe: Nośnik (min.100kM)z pługiem 1 szt.
Posypywarka (min. 6 t) 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 75676,80 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026, zgodnie z załącznikiem 9a do SWZ - miasto Szczecinek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 505174,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100428,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100428,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100428,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Romuald Żywno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730011344

7.3.3) Ulica: Artyleryjska 8B lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100428,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-03 do 2026-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117267,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117267,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117267,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731755213

7.3.3) Ulica: Targowa 5

7.3.4) Miejscowość: Borne Sulinowo

7.3.5) Kod pocztowy: 78-449

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117267,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-03 do 2026-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84125,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84125,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84125,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa AutoFix - Grzegorz Kita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731689870

7.3.3) Ulica: Piaskowo 1 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Barwice

7.3.5) Kod pocztowy: 78-460

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84125,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-03 do 2026-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.