Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00457809/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego 4x4 samowyładowczego dla potrzeb działań przeciwpowodziowych dla GZUP w Baranowie Sandomierskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Leopolda Okulickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Baranów Sandomierski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 811 85 81
1.5.8.) Numer faksu: 15 8 11 85 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@baranowsandomierski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e202606-4237-42d2-8186-5a6b765af5f01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu ciężarowego 4x4 samowyładowczego dla potrzeb działań przeciwpowodziowych dla GZUP w Baranowie Sandomierskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e202606-4237-42d2-8186-5a6b765af5f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.1.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 507048,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa samochodu ciężarowego 4x4 samowyładowczego dla potrzeb działań przeciwpowodziowych dla GZUP w Baranowie Sandomierskim”.
2. Wymagane parametry i wyposażenie pojazdu:
1) Podwozie o DMC 18 t;
2) Układ napędowy pojazdu 4x4;
3) Rozstaw osi pojazdu max 4400 mm;
4) Zawieszenie pojazdu przód i tył - resor paraboliczny;
5) Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej;
6) Pojazd wyposażony w hamulce bębnowe;
7) System kontroli trakcji ESP z możliwością wyłączenia;
8) Nośność osi przedniej min. 9 000 kg;
9) Nośność osi tylnej min.11 500 kg;
10) Pojazd wyposażony w zwolnice;
11) Silnik o zapłonie samoczynnym o pojemności min. 11 000 cm3;
12) Norma emisji spalin Euro 6 w technologii SCR;
13) Moc silnika min. 316 kW (430 KM) i momencie obrotowym min. 2200Nm;
14) Przystawka odbioru mocy dostosowana do zabudowy;
15) Zbiorniki paliwa o pojemności min 315 litrów;
16) Skrzynia biegów min.12 biegowa zautomatyzowana, wyposażona w system umożliwiający zmianę biegów przez kierowcę, bez pedału sprzęgła;
17) Hamulec antyzjazdowy zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach;
18) Zderzak stalowy z osłoną chłodnicy;
19) Kabina dzienna przedłużana 2 osobowa;
20) Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna;
21) Elektrycznie sterowane szyby;
22) Klimatyzacja automatyczna;
23) Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne;
24) Światła mijania oraz dzienne LED;
25) Światła mijania włączane automatycznie;
26) Osłony przednich reflektorów;
27) Radio min.10,1” zintegrowane z kamerą cofania;
28) Immobilizer fabryczny;
29) Centralny zamek sterowany z pilota;
30) Tachograf cyfrowy;
31) Gniazdo elektryczne 24V;
32) Koła o rozmiarze 315/80R22.5”;
33) Pojazd wyposażony w nadkola;
34) Pojazd przygotowany do ciągnięcia przyczepy;
35) Wyświetlacz z komputerem pokładowym w jęz. Polskim;
36) Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu;
37) Zabudowa z wywrotem 3-stronna;
38) Długość zabudowy ok. 4 500 mm;
39) Szerokość zabudowy ok. 2 500 mm;
40) Wysokość burt 800 mm;
41) Objętość ok. 6,0 m3;
42) Podłoga 4 mm stal trudnościeralna;
43) Burta przednia prosta podwyższona;
44) Lewa burta otwierana hydraulicznie;
45) Prawa burta otwierana w osi dolnej i górnej ze wspomaganiem sprężynowym;
46) Burta tylna z górnymi zawiasami zamki dolne otwierane automatycznie przy podnoszeniu skrzyni;
47) Siłownik hydrauliczny podpodłogowy;
48) Bariery boczne aluminiowe;
49) Zderzak składany Kh-kipper zgodny z normą;
50) Plandeka zwijana na przód nie wchodząca w światło skrzyni;
51) Uchwyty do mocowania ładunku w obrzeżu podłogi po 4szt./str.;
52) Wszystkie zawiasu kulowe 100mm;
53) Wywrotka śrutowana, gruntowana i malowana;
54) Wymagania minimalne warunków gwarancji: na cały samochód min. 2 lata.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586218,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586218,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586218,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCANIA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211014579
7.3.3) Ulica: ALEJA KATOWICKA
7.3.4) Miejscowość: NADARZYN
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586218,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI BARANÓW SANDOMIERSKI
- ,,Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Baranów Sandomierski w 2026 roku"
- "Dostawa detalicznych ilości produktów żywnościowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baranów Sandomierski"
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- ,,Wykonanie usługi obejmującej udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do maksymalnej kwoty 4 200 000,00 zł. na rzecz Gminy Baranów Sandomierski."
więcej: przetargi BARANÓW SANDOMIERSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie uzupełniające zestawów intensywnej terapii do powietrznej ewakuacji medycznej oraz zestawów do powietrznej ewakuacji medycznej (...)
- Zakup beczki do transportu wody pitnej o pojemności min. 8000 litrów z realizacją programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych oraz nieodpłatny odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu
- Zakup samochodu ciężarowego dwuosiowego z wywrotem trójstronnym
- Zakup samochodu dostawczego z zabudową
- ZAKUP SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z HDS
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





