Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup 2 agregatów prądotwórczych z przyczepkami wraz z wykonaniem przyłącza instalacji elektrycznej pod agregaty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mycielin z siedzibą w Słuszkowie 27
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słuszków 27
1.5.2.) Miejscowość: Korzeniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mycielin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mycielin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 2 agregatów prądotwórczych z przyczepkami wraz z wykonaniem przyłącza instalacji elektrycznej pod agregaty
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-369ea839-0b91-4639-8da9-23d721ec7654
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037887/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zakup 2 agregatów prądotwórczych z przyczepkami wraz z wykonaniem przyłącza instalacji elektrycznej pod agregaty
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.” – znak sprawy: ZP.271.1.3.2025.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 28 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 agregatów prądotwórczych z przyczepkami wraz z wykonaniem przyłącza instalacji elektrycznej pod agregaty
Wykonawca dostarczy 2 agregaty prądotwórcze wraz z przyczepkami, wykona przyłącza instalacji elektrycznej pod agregaty i podłączy przewody sterujące SZR, kabel internetowy, przewody własne agregatu oraz przewody elektroenergetyczne łączące agregat prądotwórczy z istniejącą w budynku instalacją elektryczną w celu awaryjnego zasilania w prąd całej siedziby Zamawiającego, uruchomi agregat oraz przeszkoli wybranych pracowników Zamawiającego z obsługi agregatu prądotwórczego.
1. Agregat mobilny Stacji Uzdatniania Wody w Korzeniewie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumencie pn. "Opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
2. Agregat mobilny dla Urzędu Gminy Mycielin - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w wytycznych dla montażu i podłączenia mobilnego agregatu prądotwórczego, przedmiarach robót (stanowiących zał. do SWZ). Dołączone do SWZ przedmiary robót mają charakter informacyjno- pomocniczy i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Lp. Warunki udziału w postępowaniu1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
3 Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na etapie składania ofert:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
(Załącznik do SWZ)
Na etapie weryfikacji wykonawcy z najlepszą ofertą:
1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
(Załącznik do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1 Formularz ofertowy,2 Formularz cenowy,
3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)
4 Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy),
5 Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
6. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 9 istotnych postanowień umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30
INNE PRZETARGI KORZENIEW
więcej: przetargi KORZENIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- Zakup agregatów prądotwórczych
- Remont ogrodzenia przy Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu - Etap II budowa oświetlenia zewnętrznego
- ZAKUP I DOSTAWA MOBILNYCH AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH
- Sprzedaż i dostawa agregatów prądotwórczych
- Budowa linii oświetlenia ulicznego w Osieku nad Notecią przy ul. Przemysłowej i montaż oświetlenia w Dąbkach
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





