Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania badań weryfikacyjnych i kontrolnych u dawców z reaktywnymi wynikami testów w kierunku wirusów HIV, HCV, HBV, HAV, B19 i Treponema pallidum na okres 24 m-cy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcelińska 44
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-354
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.poznan.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania badań weryfikacyjnych i kontrolnych u dawców z reaktywnymi wynikami testów w kierunku wirusów HIV, HCV, HBV, HAV, B19 i Treponema pallidum na okres 24 m-cy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9941e82b-346e-4395-8381-ec132236d8be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468789
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z Dziennikiem Urzędowym z dnia 1 kwietnia 2021r. poz. 28 (Obwieszczenie Ministra Zdrowia z dnia 30 marca 2021 r.) w sprawie wymagań dobrej praktyki krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi -Instytut Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie ma przypisane zadania jako jedyny podmiot do badań weryfikacyjnych (potwierdzających) w próbkach/donacjach z powtarzalnie reaktywnymi wynikami badań przeglądowych prowadzonych metodami serologicznymi oraz biologii molekularnej (NAT)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 475779,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wykonania badań weryfikacyjnych i kontrolnych u dawców z reaktywnymi wynikami testów w kierunku wirusów HIV, HCV, HBV, HAV, B19 i Treponema pallidum na okres 24 miesięcy.
1. Badanie RNA HCV + RNA HIV + DNA HBV metodą TMA 400
2. Badanie WB HIV 200
3. Badanie WB HCV 225
4. Badanie test neutralizacji HBsAg 20
5. Badanie anty-HBc total Architekt 10
6. anty-HBs 10
7. Badanie anty-HBc IgM 10
8. Badanie HBeAg 2
9. Badanie anty HBe Ab 2
10. Badanie test kiłowy TPHA 200
11. Badanie WB TP 200
12. Badanie DNA B19V 80
13. Badanie RNA HAV 2
14. Badanie RNA HCV + RNA HIV + DNA HBV cobas MPX 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520796,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520796,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520796,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Hematologii i Transfuzjologii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250009424
7.3.3) Ulica: ul. Indiry Gandhi 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-776
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520796,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu, legalizacja wag "4"
- Zakup i dostawa 1 (jednego) samochodu elektrycznego, osobowego typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Poznaniu.
- PN 19/11/2025 - asysta Oracle
- Dostawa aparatu do wykrywania sepsy z montażem i szkoleniem
- Zakup sprzętu informatycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
- sukcesywna dostawa oleju napędowego do dwóch zbiorników
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie składu morfologicznego odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w 2026 r.
- Kompleksowa usługa sekwencjonowania nowej generacji mikrobiomu
- Świadczenie usług z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla Miejskiego Centrum Zdrowia w Ujeździe
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce.
więcej: Usługi laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





