Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00513881/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wzmocnienie systemu ochrony ludności poprzez zakup wyposażenia i sprzętu kryzysowego” w ramach Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla OSP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błonie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Błonie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.blonie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wzmocnienie systemu ochrony ludności poprzez zakup wyposażenia i sprzętu kryzysowego” w ramach Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla OSP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dd29ba7-7670-4dbe-b874-ec86910be182
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029823/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 „Wzmocnienie systemu ochrony ludności poprzez zakup wyposażenia i sprzętu kryzysowego” w ramach Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla OSP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający zamierza zakupić dla czterech jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych m.in. narzędzia ratownicze, aparaty powietrzne, piły, kamery termowizyjne, sorbent
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak możliwości zwiększenia środkówSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 862402,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 862402,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BŁONI
- Usługa ochrony fizycznej i technicznej obiektów i mienia Centrum Sportu w Błoniu
- Obsługa urządzeń i instalacji technicznych wraz z ich konserwacją w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 - podbasenie
- Świadczenie usług opiekuńczych w 2026 roku, z zakresu świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy o pomocy społecznej, na rzecz i w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Błoniu
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu wsparcia SGR dla Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu
- Dostawa specjalistycznego sprzętu na realizację zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa 25 kompletów umundurowania strażackiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Dostawa ratowniczego zestawu hydraulicznego
- Zabezpieczenie logistyczne na terenie Gminy Kadzidło III
- Zakup i dostawa czterech fabrycznie nowych namiotów ratunkowych przeznaczonych jako tymczasowe punkty ewakuacyjne, polowy punkt medyczny lub centrum dowodzenia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





