eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SejnyDostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach - Zadanie 1.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach - Zadanie 1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strazacka 2

1.5.2.) Miejscowość: Sejny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 477118310

1.5.8.) Numer faksu: 477118309

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspse@straz.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-sejny

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45c5ec5a-eb4a-475e-857a-25ba21242869

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach - Zadanie 1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45c5ec5a-eb4a-475e-857a-25ba21242869

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00475874/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.04.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach w ramach krajowego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 – Zadanie 1". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

18410000-6 - Odzież specjalna

44482100-3 - Węże gaśnicze

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39522530-1 - Namioty

31158000-8 - Ładowarki

24000000-4 - Produkty chemiczne

38631000-7 - Lornetki

33141700-7 - Wyroby ortopedyczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249653,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249653,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249653,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP województwa Podlaskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420211522

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 3

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-062

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249653,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.