Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00554733/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
" Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Tarnów Opolski"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów Opolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 46 40851
1.5.8.) Numer faksu: ug@tarnowopolski.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@tarnowopolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarnowopolski.pl/959/30/przetargi-zamowienia-publiczne-zapytania-ofertowe.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
" Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Tarnów Opolski"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9144b59-b7a8-4197-af7e-038305f2d8a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065692/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Tarnów Opolski
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9144b59-b7a8-4197-af7e-038305f2d8a03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r., poz. 1513) przy użyciu Portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
Szczegółowe informacje dotyczące komunikacji między Zamawiającym , a Wykonawcą zawiera rozdział V SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r., poz. 1513) przy użyciu Portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikacji z Wykonawcą poza środkami komunikacji elektronicznej.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania, składania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń zostały szczegółowo opisane w Regulaminie korzystania z systemu e-Zamówienia.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem platformy – e-Zamówienia zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail projekty@tarnowopolski.pl.
Szczegółowe informacje dotyczące korespondencji elektronicznej zawiera rozdział V SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Tarnów Opolski ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych Panią Annę Zamojcin-Koper, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iodo@opoczta.pl lub poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy u.p.z.p., do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone
do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255 i 256 ustawy u.p.z.p. – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy ustawy u.p.z.p..
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, z 1 ustawy u.p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Niezależnie od postanowień pkt 7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XXXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XXXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Tarnów Opolski”.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie regularnego przewozu osób na następujących liniach wchodzących w skład sieci komunikacyjnej, dla której organizatorem jest Gmina Tarnów Opolski:
a) Linia W1 Tarnów Opolski -> Przywory
b) Linia W2 Przywory -> Tarnów Opolski
c) Linia W3 Tarnów Opolski -> Raszowa – Nakło -> Tarnów Opolski
d) Linia W4 Tarnów Opolski -> Nakło -> Raszowa -> Tarnów Opolski
e) Linia W5 Tarnów Opolski -> Walidrogi
f) Linia W6 Walidrogi -> Tarnów Opolski
3. Usługi świadczone będą na terenie gminy Tarnów Opolski w dni robocze.
4. Szacowana ilość wozokilometrów do wykonania w okresie trwania umowy to ok. 136 544 wozokilometrów (wskazana ilość nie obejmuje wjazdów i zjazdów z linii) w tym:
a) Linia W1 Tarnów Opolski -> Przywory – 40 160 – wozokilometrów
b) Linia W2 Przywory -> Tarnów Opolski – 40 160 – wozokilometrów
c) Linia W3 Tarnów Opolski -> Raszowa – Nakło -> Tarnów Opolski - 24 096 -wozokilometrów
d) Linia W4 Tarnów Opolski -> Nakło -> Raszowa -> Tarnów Opolski - 20 080 -wozokilometrów
e) Linia W5 Tarnów Opolski -> Walidrogi – 6 024 – wozokilometrów
f) Linia W6 Walidrogi -> Tarnów Opolski – 6 024 – wozokilometrów
5. Poglądowy przebieg linii komunikacyjnych W1, W2, W3, W4, W5 i W6 zawiera schemat linii stanowiący załącznik do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
6. Obsługa linii odbywać się będzie według rozkładów jazdy, które Wykonawca sporządzi na podstawie wytycznych Zamawiającego jako załącznik do umowy, z tym że jego ostateczny kształt może ulec nieznacznym zmianom w trakcie świadczenia usługi np. z powodu zmiany rozkładu jazdy autobusów MZK Opole lub rozkładu jazdy pociągów ze stacji w Przyworach lub Tarnowie Opolskim. Załącznik ten zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający w ciągu 2 dni zweryfikuje go i przekaże swoje uwagi lub zaakceptuje. Wykonawca w ciągu kolejnych 2 dni roboczych, od powiadomienia o tym przez Zamawiającego i przekazaniu uwag, przedstawi do akceptacji poprawiony wg uwag Zamawiającego rozkład jazdy. W przypadku braku kolejny raz akceptacji rozkładu jazdy Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy i naliczenia kar za odstąpienie od umowy.
7. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ z załącznikami oraz wzoru umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego do wartości nie większej niż 15 % zł netto zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
a) W przypadku udzielenia zamówienia, nastąpi to w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
b) Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego (po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji w ramach oddzielnego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki),
c) Zamówienie będzie polegać na powtórzeniu podobnych usług w szczególności dotyczących przewozu osób,
d) Decyzję o przeprowadzeniu negocjacji i udzieleniu zamówienia Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz należytego wykonania zamówienia podstawowego przez Wykonawcę,
e) Wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości udzielonego zamówienia podstawowego,
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przeprowadzenia negocjacji i nie udzielenia zamówienia bez podania przyczyn,
g) Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do udzielenia zamówienia podobnego żadne roszczenia,
h) Udzielenie zamówienia zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Szczegółowy zakres został określony w rozdziale XXV SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które:
1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
3. Kryteriami oceny ofert są:
1) Cena – 60%
2) Aspekt środowiskowy pojazd z normą emisji spalin „EURO 5” lub wyższe – 40%
Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawiera rozdział XXI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt środowiskowy pojazd z normą emisji spalin "EURO 5" lub wyższe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu oraz
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Na podstawie art. 112 ust. 2 u.p.z.p. o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej musi potwierdzić, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1490). Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego dokumentu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) co najmniej dwie usługi publicznego transportu zbiorowego w ramach przewozów regularnych o wartości
co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych), przy czym w przypadku usługi nadal realizowanej należy wskazać wartość już zrealizowanej części (do wartości 200 000,00 zł.).
Uwaga:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia:
• Minimum 3 autobusy posiadające liczbę miejsc siedzących min. 45 oraz spełniających co najmniej normy spalin EURO 5 lub wyższe.
Szczegółowe informacje na temat warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdział XI SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale X oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XI Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada odpowiednie zezwolenie/licencję do przewożenia osób określone przez Zamawiającego w ppkt 2 rozdział XI,
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w ppkt 3 rozdział XI,
c) wykaz usług (załącznik nr 3), wykonanych przez Wykonawcę wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie w rozdziale XI pkt. 2 ppkt 4. litera a,
d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 4) określonych w rozdziale XI pkt. 2 ppkt 4. litera b.
Szczegółowe informacje dotyczące podmiotowych środków znajdują się w rozdziale XVI SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale X oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XI Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada odpowiednie zezwolenie/licencję do przewożenia osób określone przez Zamawiającego w ppkt 2 rozdział XI,
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w ppkt 3 rozdział XI,
c) wykaz usług (załącznik nr 3), wykonanych przez Wykonawcę wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie w rozdziale XI pkt. 2 ppkt 4. litera a,
d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 4) określonych w rozdziale XI pkt. 2 ppkt 4. litera b.
Szczegółowe informacje dotyczące podmiotowych środków znajdują się w rozdziale XVI SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
brak5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
brakSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej Konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ.
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie oraz dokumenty składane na potwierdzenie spełnienia warunków mogą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców, to znaczy, że na oświadczeniu należy wypisać wszystkich Wykonawców i podpisują je wszyscy upełnomocnieni przedstawiciele Wykonawców lub podpisuje je upełnomocniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnik.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XIII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SWZ wzór umowy.1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik 8 do SWZ.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 454 i 455 u.p.z.p. Zmiany umowy zostały określone w projekcie umowy.
3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 308 u.p.z.p.
4. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
5. W przedmiotowym postępowaniu zostanie zawarta umowa pomiędzy Wójtem Gminy Tarnów Opolski reprezentującym Gminę Tarnów Opolski, a Wykonawcą.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 1.01.2026 r. oraz nie dłużej niż do dnia 31.12.2026 r.INNE PRZETARGI TARNÓW OPOLSKI
- " Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Tarnów Opolski"
- "Wzmocnienie potencjału i zwiększenie dostępności do obiektów kultury w Aglomeracji Opolskiej"
więcej: przetargi TARNÓW OPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport osób niepełnosprawnych do i z Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dąbrowie"
- Przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Pątnów w 2026 roku
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi transportu drogowego osób z niepełnosprawnością na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Warsztatu Terapii Zajęciowej w Radwanowicach
- "USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do Szkoły Podstawowej w Radowie Małym w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zam. na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu w 2026 r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





