Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00404720/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
- 2025/BZP 00535452/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w miejscowościach Wola Baranowska i Ślęzaki, Gmina Baranów Sandomierski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Leopolda Okulickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Baranów Sandomierski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158118581
1.5.8.) Numer faksu: 15818582
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@baranowsandomierski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-482a6fd6-147e-4aef-bb69-04cab9c50a831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w miejscowościach Wola Baranowska i Ślęzaki, Gmina Baranów Sandomierski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-482a6fd6-147e-4aef-bb69-04cab9c50a83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082991/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w miejscowościach Wola Baranowska i Ślęzaki, Gmina Baranów Sandomierski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404720
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI-II.271.1.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4962678,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w miejscowościach Wola Baranowska i Ślęzaki, Gmina Baranów Sandomierski” dofinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO)
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z opisem uzupełniającym do przedmiotu zamówienia, STWIOR, stanowiące Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
4. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia i odbiorze końcowym udziela na wykonane roboty budowlane co najmniej 24 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
5. W przypadku nazw własnych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
11. Wykonawca zobowiązany jest, o ile to będzie wymagane, do uzyskania w imieniu Zamawiającego odpowiednio prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót z adnotacją właściwego organu nadzoru budowlanego o braku sprzeciwu - poprzedzone uzyskaniem przez Wykonawcę wszelkich wymaganych prawem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanego pozwolenia lub dokumentu potwierdzającego skuteczność zawiadomienia. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych upoważnień w tym zakresie. W przypadku braku konieczności uzyskania w/w dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownego dokumentu wydanego przez właściwy organ o braku konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót.
12. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wyposażyć obiekty w niezbędne oznakowanie i sprzęt niezbędny do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, o ile będzie ono wymagane.
16. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do sporządzona inwentaryzacji przyrodniczej (opinii ornitologicznej i chiroptelogicznej) w zakresie występowania gatunków ptaków chronionych/ nietoperzy przygotowanej przez uprawnionego przyrodnika, a w trakcie prowadzenia robót do stosowania wytycznych wynikających z ww. dokumentu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 1 egzemplarz ww. dokumentacji po jej uzyskaniu.
19. Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie prowadzona w czynnych obiektach szkół podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jak najmniejszą uciążliwość przy prowadzeniu robót. Prace budowlane związane z malowaniem korytarzy, klatek schodowych i Sali gimnastycznej mogą być prowadzone po zakończeniu zajęć lekcyjnych oraz w okresie przerwy świątecznej tj.: od 22-12-2025 do 31-12-2025 i w okresie ferii zimowych tj.: od 16-02-2026 do 01-03-2026.
Wszelkie sprawy organizacyjne i harmonogram robót Wykonawca winien uzgodnić z dyrektorami poszczególnych szkół i uzyskać akceptację Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości braku dostawy mediów do pomieszczeń w godzinach funkcjonowania placówek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45321000-3 - Izolacja cieplna
44621000-9 - Grzejniki i kotły grzewcze
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
42416120-2 - Windy towarowe
39311000-5 - Urządzenia do dostarczania prowiantu
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3713370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5166000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3713370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: I-BS.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672150141
7.3.3) Ulica: Solidarności
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie robót budowlanych, w tym termomodernizacyjne, roboty murarskie, wykończeniowe, pokrycia dachowe, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, instalacje elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3713370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uwaga:
Przez zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie uzyskanie wymaganych prawem zezwoleń na użytkowanie obiektu lub zawiadomienia o zakończeniu robót z adnotacją właściwego organu nadzoru budowlanego o braku sprzeciw.
INNE PRZETARGI BARANÓW SANDOMIERSKI
- ,,Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Baranów Sandomierski w 2026 roku"
- "Dostawa detalicznych ilości produktów żywnościowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baranów Sandomierski"
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- ,,Wykonanie usługi obejmującej udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotówkowego do maksymalnej kwoty 4 200 000,00 zł. na rzecz Gminy Baranów Sandomierski."
więcej: przetargi BARANÓW SANDOMIERSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie robót malarskich w wybranych pomieszczeniach w siedzibie ZOW NFZ wraz z wymianą oświetlenia na oświetlenie LED
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





