Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475947/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Powiatu Skierniewickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SKIERNIEWICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatskierniewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Powiatu Skierniewickiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99e36a8e-d024-4978-af04-75d3f9af700f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027381/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Powiatu Skierniewickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OKR.272.19.2025.DS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219828,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Mobilny Agregat Prądotwórczy – 3 sztCharakterystyka:
• Regulacja napięcia ± 4%
• Niski poziom zakłóceń THD ≤ 4%
• Stopień ochrony prądnicy min IP 23
• Czas pracy na zbiorniku min 10h
• Praca bez konieczności zabudowy – Hałas poniżej Lwa max 100 dB(A)
Wyposażenie standardowe:
• Gniazdo 400V 32A
• Gniazdo 230V 16A
• Zabezpieczenie przeciążeniowe
• Czujnik ciśnienia oleju
• Akumulator
• Licznik czasu pracy
Parametry techniczne:
• Częstotliwość 50 Hz
• Napięcie: 400 / 230 V
• Moc 3~ maks. / znam.: min 12 kVA
• Prąd znamionowy 3~: min 15 A
• Moc 1~ maks. / znam.: min 5 kW
• Chłodzenie: Powietrze
• Cylindry: min. 2
• Takt: 4
• Rozruch: Manualny + rozrusznik
• Paliwo: Benzyna
• Zbiornik min 40 L
• Hałas Lwa max 100 dB(A)
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 55861,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Motopompa pożarnicza – 3 szt.• Silnik: benzynowy, 2-suwowy, 2 cylindrowy chłodzony wodą, min moc 60 kM (44 kW), pojemność paliwa min 20 l, benzyna bezołowiowa 95, rozrusznik oraz linka rozruchowa, elektroniczny wtrysk paliwa, akumulator
• Pompa: jednostrumieniowa, jednostopniowa pompa turbinowa min. 2 szt. nasady STORZ B, min. 1 szt. nasada ssawna 1 STORZ A, pompa próżniowa łopatkowa, wydajność dla wysokości ssania 1,5 m przy ciśnieniu 8 bar - min 2000 l/min, wydajność dla wysokości ssania 7,5 m przy ciśnieniu 8 bar - min 1000 l/min, masa kompletnej motopompy bez paliwa powyżej 100 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 153132,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Pompa zanurzeniowa – 3 szt.• Moc znamionowa: 400 V / 3 fazy
• Pobór mocy: min 3,5vkVA
• Moc użyteczna: min 2,5 kW
• Prąd znamionowy: min 6 A
• Kabel zasilający: H07RN-F 4G1,5 (wzm. kabel gumowy), długość: min 20 m, z wtyczką CEE 16 A i przełącznikiem ochrony silnika (on/off) ze wskaźnikiem kierunku obrotów
• Nasada tłoczna: Storz B min. 75 mm
• Wydajność: min 1300 l/min przy 0,00 bar; min 1100 l/min przy 0,50 bar; min 900 l/min przy 1,00 bar; min 500 l/min przy 1,50 bar; min 100 l/min przy 2,00 bar
• Sito ssawne (Ø) (średnica zanieczyszczeń): od 5 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 31225,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Przenośny system oświetlenia – 3 szt.• Najaśnica akumulatorowa
• Minimalna moc zestawu 10.000 lumenów
• Czas pracy na max obciążeniu minimum 3 godziny
• Maszt rozkładany o minimalnej wysokości 150 cm
• Szczelność urządzenia min IP 54
• Żywotność diod minimum 50 000 godzin
• Żywotność ładowania akumulatora od zera to minimum 500 ładowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 30169,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69741 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69741 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69741 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Supron 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69741 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178965 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178965 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178965 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Supron 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178965 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36863,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36863,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36863,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Supron 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36863,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19926 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Supron 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa lekkiego oleju opałowego w roku 2026.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa mostu przy ulicy Prymasowskiej"
- Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych
- Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2026r.
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2026r.
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





