Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korfantów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Korfantów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774343820
1.5.8.) Numer faksu: 774343817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c67f86-c367-4f46-8808-d5100503a689
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00594082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027732/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53c67f86-c367-4f46-8808-d5100503a6893.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej na której dostępna będzie dokumentacja postępowania:
https://bip.korfantow.pl/4156/2274/zamowienia-publiczne-przetargi.html
*Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej:
przetargi@korfantow.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Ignacy Szeliga, e-mail: przetargi@korfantow.pl.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej
przetargi@korfantow.pl.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
- Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym
minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji
połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w
zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z wyłączeniem składania ofert – sposób przygotowania i złożenia oferty
wskazany jest w XII SWZ.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej (z
wyłączeniem składania ofert – sposób przygotowania i złożenia oferty wskazany jest w XII SWZ.), na adres e-mail:
przetargi@korfantow.pl. W przypadku składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, lub pytań do SWZ drogą elektroniczną na
adres poczty e-mail przetargi@korfantow.pl. Wykonawca może je składać na swoich formularzach (nie jest konieczne złożenie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego na tym dokumencie).
- Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
- W przypadku załączników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub -
dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnętrzny).
- Informacje, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty sporządza w postaci elektronicznej i przekazuje jako załącznik
do „Formularza do komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpośrednio do Formularza do komunikacji, w sposób umożliwiający
ustalenie tożsamości osoby przekazującej.
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
-Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:
1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452)
2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Urząd Miejski w Korfantowie, Rynek 4, 48-317 Korfantów;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Korfantowie jest Pan Jarosław Szewczyk, tel. 77-4343820, e-mail
korfantow@korfantow.pl;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice w trybie podstawowym
bez negocjacji;
odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, chyba że okres wymagany okres przechowywania umowy jest dłuższy, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKI.IV.271.15.2025.ISz
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego, średniego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w
Rzymkowicach
2. Szczegółowo, „minimalne” parametry techniczne szczegółowo opisano w załączniku nr 4 do SWZ.
3. Przedmiot umowy obejmuje także:
a) przekazanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do dopuszczenia pojazdu do ruchu na terenie Polski, instrukcji obsługi
oraz deklaracji zgodności pojazdu w języku polskim,
b) przekazanie pojazdu w pełni zatankowanego,
c) szkolenie/Instruktaż 2 osób z personelu Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu w tym podwozia i zabudowy
przeprowadzone w siedzibie Wykonawcy,
d) Zamawiający odbierze pojazd z siedziby Wykonawcy.
4. Zamawiający przewiduje następujące odbiory w ramach Umowy:
a) odbiór częściowy techniczno-jakościowo,
b) odbiór ostateczny.
5. Odbiór techniczno-jakościowo będzie przeprowadzony przez komisję odbiorową złożoną z 2 przedstawicieli
Zamawiającego i 1 przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Wykonawcy. Czynności odbioru obejmują weryfikację spełniania
przez przedmiot umowy parametrów określonych w załączniku nr 1 do Umowy oraz ofercie. Wykonawca zawiadomi
Zamawiającego
o gotowości do odbioru techniczno-jakościowego z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
6. Z odbioru techniczno-jakościowego zostanie sporządzony protokół odbioru potwierdzający zgodność przedmiotu umowy z
Umową bądź stwierdzający rozbieżności co do treści Umowy.
W przypadku potwierdzenia zgodności przedmiotu umowy z Umową, Strony określą w protokole odbioru technicznojakościowego
termin odbioru ostatecznego.
7. Jeżeli w trakcie odbioru techniczno-jakościowego zostanie stwierdzona niezgodność przedmiotu umowy z wymaganiami
określonymi w Umowie lub ofercie, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy w całości lub w części
dotkniętej wadami istotnymi czy też niezgodnością, lub Strony określą w protokole techniczno-jakościowym termin dla
Wykonawcy na doprowadzenie przedmiotu umowy do stanu zgodności z Umową jak i termin na przeprowadzenie kolejnego
odbioru techniczno-jakościowego.
8. W przypadku, gdy Wykonawca pomimo stwierdzenia w protokole odbioru techniczno-jakościowego nie usunie
stwierdzonych niezgodności, o których mowa w powyżej w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo do wykonania
zastępczego na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez dodatkowego wezwania i informowania o tym Wykonawcy. Koszty
wykonania zastępczego zostaną potrącone
z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. W tym celu Zamawiający przedłoży odpowiedni dokument wykonania
zastępczego oraz złoży stosowne oświadczenie o potrąceniu.
9. Odbiór ostateczny będzie przeprowadzony przez komisję odbiorową złożoną z 2 przedstawicieli Zamawiającego i 1
przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Wykonawcy. Czynności odbioru obejmują wydanie przedmiotu umowy oraz
przeprowadzenie szkolenia przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli na rzecz 2 osób wskazanych przez Zamawiającego
w zakresie obsługi pojazdu
w tym podwozia i zabudowy przeprowadzone w siedzibie Wykonawcy.
10. Całkowity koszt transportu przedmiotu umowy z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego po odbiorze
faktycznym obciąża Wykonawcę i powinien zostać uwzględniony w wynagrodzeniu Wykonawcy z tytułu Umowy.
11. W ramach Umowy i za wynagrodzeniem z jej tytułu, Wykonawca zobowiązuję się do wzięcia w przechowanie
przedmiotu umowy po odbiorze ostatecznym na czas niezbędny do dokonania procedury rejestracji przedmiotu umowy.
Wszelkie koszty związane z ewentualnym pozostawieniem przedmiotu umowy w przechowanie obciążają Wykonawcę. Na
okoliczność pozostawienia przedmiotu umowy w przechowanie u Wykonawcy Strony sporządzą protokół przekazania i
wydania przedmiotu Umowy.
12. Wszelkie protokoły będą sporządzane w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
13. Wraz z samochodem, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
a) instrukcja obsługi i konserwacji samochodu oraz wyposażenia w języku polskim,
b) dokumentacja niezbędna do rejestracji przedmiotu umowy jako samochód specjalny pożarniczy,
c) wykaz dostarczonego sprzętu, stanowiącego wyposażenie przedmiotu umowy,
d) wyciąg ze świadectwa homologacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez
niewykluczonego z postępowania wykonawcę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans C (cena) + G (gwarancja i rękojmia) + P
(przebieg pojazdu) = Lpp (liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2) Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.
3) Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do
przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4). W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przebieg pojazdu
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz parametrów oferowanego pojazdu (załącznik nr 2 do SWZ)UWAGA: Wykaz parametrów pojazdu jest częścią oferty i nie podlega uzupełnieniu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca
nie złoży w/w dokument lub złoży dokumenty niepełne lub niekompletne - jego oferta zostanie odrzucona.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do
występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa
powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.4
4). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika)
5) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może określić
wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, jeżeli jest to
uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
7). Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenia (stanowiące
załącznik nr 3 do SWZ) potwierdzające brak podstaw wykluczenia.
8) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone w projekcie umowy, będącymzałącznikiem nr 5 do SWZ.
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w w/w projekcie umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym
we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem
nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegóły składania ofert określone zostały w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-17
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
- Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
- Zakup usług wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych" -postępowanie WWK.260.36.2025.DD
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Korfantów) w miejscu ich zamieszkania w roku 2026
- Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
- Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego specjalistycznego samochodu ratowniczo gaśniczego z napędem uterenowionym 4 x 4, z kabiną załogową 6 osobową (...)
- Dostawa lekkich samochodów kwatermistrzowskich - 3 szt.
- Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





