Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wieży artroskopowej wraz z wyposażeniem dla NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NZOZ Szpital im. prof. Z.Religi w Słubicach Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080445872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadodrzańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalslubice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalslubice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalslubice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wieży artroskopowej wraz z wyposażeniem dla NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dda4c585-bb8c-4109-a757-58e92724a88d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone z powodu niezgodności ich treści z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W dniu 23.10.2025 r. unieważniono przedmiotowe postępowanie nr ZP/TP/12/25 prowadzone w trybie podstawowym na dostawę wieży artroskopowej wraz z wyposażeniem dla NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. w trybie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Postępowanie ogłoszone w BZP nr 2025/BZP 00472430/01 z dnia 2025-10-14.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP/TP/12/25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WR/13/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 444212,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowej wieży artroskopowej wraz z wyposażeniem dla NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) montaż oraz uruchomienie i oddanie do użytkowania sprzętu w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej,
2) przeszkolenie personelu Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 i 2 do zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454363,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454363,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454363,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9520015337
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454363,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Świadczenie usług pocztowych
- Ochrona osób i mienia w roku 2026 w obiektach administrowanych przez Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach.
- Całoroczne kompleksowe utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2026
- Wykonanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian.
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby zabezpieczenia świadczeń chirurgicznych w sytuacjach kryzysowych i potencjalnych działań zbrojnych
- DOSTAWA GASTROSKOPU ORAZ ZESTAWU ROZWIERACZY BRZUSZNYCH
- Zakup kluczowego sprzętu medycznego i kompletów łóżek szpitalnych dla SP ZZOZ w Kozienicach, celem zapewnienia ciągłości świadczeń w sytuacjach kryzysowych (III)
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowych do zabiegów artroskopowych
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





