Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00420456/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
- 2025/BZP 00422110/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00445122/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-27
- 2025/BZP 00454180/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-02
- 2025/BZP 00456342/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
- 2025/BZP 00459982/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej Borsk-Wiele-Lubnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karsin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 222
1.5.2.) Miejscowość: Karsin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-440
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@karsin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-457622b4-f77c-4fdc-9f73-4ee4d2e9c8741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki rowerowej Borsk-Wiele-Lubnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-457622b4-f77c-4fdc-9f73-4ee4d2e9c874
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037656/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ścieżki rowerowej Borsk-Wiele-Lubnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 272.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej z Wiela do Borska przez Kliczkowy o zróżnicowanej szerokości. Nawierzchnia będzie z masy bitumicznej.
Parametry obiektu budowlanego:
• Długość projektowanych ciągów komunikacyjnych – 6 116,52 m,
• Długość odcinka 1 – 3 875,32 m,
• Długość odcinka 2 – 298,21 m,
• Długość odcinka 3 – 1 044,19 m,
• Długość odcinka z kierunku Lubnia – Wiele – 898,8 m.
Zakres robót podczas budowy ścieżki rowerowej:
• Wytyczenie punktów charakterystycznych drogi,
• Roboty ziemne, przygotowanie koryta,
• Przygotowanie podbudowy,
• Wykonanie nawierzchni,
• Prace wykończeniowe.
UWAGI!
a) Należy zamontować znaki pionowe z słupkami i wymalować znaki poziome dot. organizacji ruchu.
b) Znajdy do działek należy utwardzić grubszą podbudową zgodnie z rysunkami.
c) W miejscach koniecznych należy zastosować odprowadzenie wód opadowych w postaci korytek odwróconych poza ścieżkę (teren zielony, pobocze).
d) Nadmiar urobku należy wywieźć w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego do 10 km od placu budowy.
e) Pnie po wyciętych drzewach należy wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 10 km od placu budowy.
f) Płyty drogowe w miejscowości Borsk przy ścieżce rowerowej należy spaletować – wywieźć na oczyszczalnię ścieków w Cisewiu.
g) Należy uwzględnić rozbiórkę w części płyt drogowych przy restauracji „Leśna” (parking) w postaci częściowej rozbiórki oraz wywózki na oczyszczalnie ścieków w Cisewiu.
h) Barierki drogowe wzdłuż ścieżki rowerowej należy zgodnie z dokumentacją projektową oraz ilościami.
i) Pobocze poza ścieżka rowerową należy obsiać trawą, zagrabić oraz uwałować oraz oczyścić teren z kamieni i materiałów po budowie.
j) Powierzchnię pomiędzy krawężnikiem a istniejącym asfaltem drogi powiatowej należy uzupełnić asfaltem.
k) Wszelkie kolizje/rozbiórki z przebiegiem ścieżki rowerowej odnoście budowy należy uwzględnić w wycenie.
l) W ramach robót ziemnych należy uwzględnić niezbędne roboty związane ze skarpowaniem terenu wokół ścieżki rowerowej koparką oraz uzupełnienie-profilowanie-korytowanie terenu.
Przedmiar stanowi jedynie dokument poglądowy. Należy skalkulować koszt robót zgodnie z projektem. (Wykonawca musi uwzględnić w wycenie odbiór robót z Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego – musi przeprowadzić całą procedurę).
m) Należy dostarczyć i zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 15 szt. ławek z oparciem oraz 15 szt. koszy na odpady oraz 3 tablice informacyjne (zgodne z wytycznymi Programu Polski Ład Edycja 8).
n) I etap ścieżki – odcinek od Lubni do Wiela – należy wykonać do 15.05.2026 r.
2) Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45233162-2 – Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych, 45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni; 45233222-1 – Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania.
3) Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w projekcie budowlanym, przedmiarach robót i dodatkowych opisach.
4) Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące,
5) Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszącej normy europejskiej PN-EN (normy zharmonizowane) oraz innym określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości).
6) Tam, gdzie na rysunkach, dokumentacji lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
7) W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, moc, wydajność nie będą gorsze od urządzeń, jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych projektu. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii.
8) Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4296582,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7836671,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4296582,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano - Drogowa MTM SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581323406
7.3.3) Ulica: Hutnicza 35
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO - DROGOWA MTM S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO - DROGOWA MTM S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4296582,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 378 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze Gdańskim
- Wykonanie robót budowlanych na terenie zieleńca przy ul. Światowida w Warszawie, wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pielęgnacją zieleni.
- "Remont chodnika przy budynku ul. Słoneczna 1-3-5 w Kostrzynie nad Odrą".
- Przebudowa drogi gminnej nr 114422D w Wieściszowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





