Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00491490/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOŁDZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771554678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BOHATERÓW WARSZAWY 48
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598117321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smoldzino.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f94bab42-f2c6-443b-8312-2e180660be381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f94bab42-f2c6-443b-8312-2e180660be38
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000804/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Realizacja dodatkowych zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Realizacja dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci i szkoleń dla nauczycieli podnoszące kompetencje kluczowe i zawodowe w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie zajęcia z integracji sensorycznej ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.48.26.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 117842,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108414,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia z integracji sensorycznej dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wieku przedszkolnym: maksymalnie dla 5 dzieci (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby).11.2025 r. – 30.06.2026r.– 160 godzin zegarowych dla 5 dzieci w wieku przedszkolnym (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby). W miesiącu średnio 4 godziny zajęć na każde dziecko ( z pominięciem świat oraz ferii zimowych).
Zajęcia odbywać się będą w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w sali integracji sensorycznej. Wykonawca przeprowadzi zajęcia na sprzęcie Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu z rodzicami. Zajęcia mogą odbywać się jednego dnia od godziny 13 do godz. 18.00.
Zgodnie z harmonogramem zajęć na sali integracji sensorycznej odbywają się zajęcia z dziećmi z innych grup. W związku z powyższym proponowane zajęcia mogą odbywać się w czwartki i piątki w godzinach- czwartek od 8.45 oraz w piątek od 8.00.
Przeprowadzenie indywidualnych zajęć z integracji sensorycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym, z zastrzeżeniem, że jedna godzina lekcyjna równa się 60 minut zegarowych. W zajęciach udział wezmą dzieci z niepełnosprawnościami różnego typu, które polegać będą na aktywności i ćwiczeniach ruchowych stymulujących układy zmysłów, tj. przedsionkowy, priopriocepcji.
Wymagania w odniesieniu do osoby/ób prowadzących:
Osoba/y realizująca/e przedmiot zamówienia musi/ą posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie z Wykonawcą będzie odbywać się na podstawie prowadzonego dziennika zajęć
1. Informacje dodatkowe:
1) liczba uczestników biorących udział w zajęciach może ulec zmianie,
2) dla wskazanych w zamówieniu zajęć Wykonawca zapewni odpowiedni:
a) niezbędne wyposażenie potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia, sprzęt i materiały potrzebne do przeprowadzenia pokazów/eksperymentów/doświadczeń dot. Części I i II
b) obsługę wykwalifikowanego personelu,
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy
1. W ramach realizacji Umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) zapewnienia poprawności merytorycznej oraz wysokiej jakości świadczonych usług,
b) systematycznej i zgodnej z harmonogramem realizacji warsztatów edukacyjnych,
c) sprawowania opieki nad uczestnikami projektu podczas realizowanych zajęć,
d) terminowego dostarczania dokumentów potwierdzających realizację wykonanej usługi
w danym okresie rozliczeniowym (raport/protokół z wykonanej usługi, rachunek/faktura, karta czasu pracy),
e) bezkonfliktowej i sprawnej współpracy ze wszystkimi przedstawicielami Zamawiającego,
f) przygotowania zajęć edukacyjnych zgodnie z postanowieniami Umowy oraz
z uwzględnieniem uwag, zastrzeżeń i wskazówek Zamawiającego;
g) ubezpieczenia na własny koszt transportu materiałów, urządzeń, sprzętu oraz innych przedmiotów niezbędnych do wykonywania poszczególnych warsztatów edukacyjnych,
h) udostępniania Zamawiającemu, na każdym etapie realizacji Umowy, wszelkich informacji i dokumentacji jej realizacji;
i) przestrzegania wytycznych, poleceń i założeń projektu,
j) ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,
k) należy mieć na uwadze, że zgodnie z wytycznymi w zakresie Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 łączne zaangażowanie zawodowe osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza po przeliczeniu 276 godzin miesięcznie (jeśli dotyczy).
Część nr 2 (Zadanie nr 2) – Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych z logopedii dla 7 dzieci podzielone na 3 grupy ćwiczeniowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 53042 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia z logopedii w wieku przedszkolnym: maksymalnie dla 7 dzieci (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby).11.2025 r. – 31.07.2026r.– 108 godzin zegarowych dla 7 dzieci w wieku przedszkolnym (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby). Zajęcia mają odbywać się dla 3 grup ćwiczeniowych. W miesiącu średnio 4 godziny zajęć na każdą grupę ( z pominięciem świat oraz ferii zimowych). Zajęcia odbywać się będą w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w sali logopedycznej. Wykonawca prowadzi zajęcia na sprzęcie Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu z rodzicami. Zajęcia mogą odbywać od godziny 8.00 do godz. 16.00.
Osoba/y realizująca/e przedmiot zamówienia musi/ą posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie z Wykonawcą będzie odbywać się na podstawie prowadzonego dziennika zajęć
2. Informacje dodatkowe:
3) liczba uczestników biorących udział w zajęciach może ulec zmianie,
4) dla wskazanych w zamówieniu zajęć Wykonawca zapewni odpowiedni:
a) niezbędne wyposażenie potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia, sprzęt i materiały potrzebne do przeprowadzenia pokazów/eksperymentów/doświadczeń dot. Części I
b) obsługę wykwalifikowanego personelu,
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy
2. W ramach realizacji Umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) zapewnienia poprawności merytorycznej oraz wysokiej jakości świadczonych usług,
b) systematycznej i zgodnej z harmonogramem realizacji warsztatów edukacyjnych,
c) sprawowania opieki nad uczestnikami projektu podczas realizowanych zajęć,
d) terminowego dostarczania dokumentów potwierdzających realizację wykonanej usługi
w danym okresie rozliczeniowym (raport/protokół z wykonanej usługi, rachunek/faktura, karta czasu pracy),
e) bezkonfliktowej i sprawnej współpracy ze wszystkimi przedstawicielami Zamawiającego,
f) przygotowania zajęć edukacyjnych zgodnie z postanowieniami Umowy oraz
z uwzględnieniem uwag, zastrzeżeń i wskazówek Zamawiającego;
g) ubezpieczenia na własny koszt transportu materiałów, urządzeń, sprzętu oraz innych przedmiotów niezbędnych do wykonywania poszczególnych warsztatów edukacyjnych,
h) udostępniania Zamawiającemu, na każdym etapie realizacji Umowy, wszelkich informacji
i dokumentacji jej realizacji;
i) przestrzegania wytycznych, poleceń i założeń projektu,
j) ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,
k) należy mieć na uwadze, że zgodnie z wytycznymi w zakresie Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 łączne zaangażowanie zawodowe osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza po przeliczeniu 276 godzin miesięcznie (jeśli dotyczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 64800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRESTIGE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392813600
7.3.4) Miejscowość: KARŻCINO
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLENIA I PROMOCJI "PRESTIGE" PATRYCJA NOWAKOWSKA-SZAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-13 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRESTIGE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392813600
7.3.4) Miejscowość: KARŻCINO 25B
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLENIA I PROMOCJI "PRESTIGE" PATRYCJA NOWAKOWSKA-SZAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-13 do 2026-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2026
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem"
- Świadczenie usługi logopedycznej dla dzieci i młodzieży oraz konsultacje z rodzicami/opiekunami prawnymi - w podziale na części
- Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2026 r. do 15.12.2026 r. 2600 godzin usług pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ROKU 2026
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





