Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zrealizowanie w terminie od 01.01.2026 r. do 15.12.2026 r. 2600 godzin usług pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Górowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Górowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 65 544 39 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zrealizowanie w terminie od 01.01.2026 r. do 15.12.2026 r. 2600 godzin usług pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-163c4755-f8f1-486a-980e-bcaa4b435cdd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033882/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zrealizowanie w terminie od 01.01.2026 r. do 15.12.2026 r. 2600 godzin usług pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgora3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgora
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym: Bernard Bazylewicz – tel. 655441277,
2) w zakresie merytorycznym: Roksana Stec - Turowska, tel. 655433364
w godz. 800-1300 – w zakresie przedmiotu zamówienia.
1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.
4. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 4, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek
o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 4, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
5. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust.5, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa
w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż̇ ww., przekazywane
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
7. Zamawiający zaleca składanie ww. plików w formacie .pdf.
8. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia oferty oraz wiadomości wynosi 150 MB;
9. Formaty podpisu:
- podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES),
- podpis osobisty (XAdES),
- podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe
w Górze.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@powiatgora.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.35.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia neurologopedyczna.
1) Przeprowadzenie 800 godzin zajęć neurologopedycznych dla dzieci objętych programem kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu przez niego wyznaczonym.
2) Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, dokumentacji medycznej lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla neurologopedy,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
h) współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii,
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji prowadzonych zajęć.
4.2.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Ten sam zakres w kolejnym roku.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie własne wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia ruchowa z elementami integracji sensorycznej.
1) Przeprowadzenie 1400 godzin zajęć z zakresu terapii ruchowej z elementami integracji sensorycznej dla dzieci objętych programem kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu przez niego wyznaczonym.
2) Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, dokumentacji medycznej lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych
w zakresie WOKRO,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla specjalisty integracji sensorycznej/rehabilitanta,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
h) współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji prowadzonych zajęć.
4.2.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Ten sam zakres w kolejnym roku.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie własne wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia ogólnorozwojowe.
1) Przeprowadzenie 400 godzin indywidualnych zajęć ogólnorozwojowych dla dzieci objętych programem kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu przez niego wyznaczonym.
2) Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, dokumentacji medycznej lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych
w zakresie WOKRO,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla organizatora indywidualnych zajęć ogólnorozwojowych,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku, utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii/informacji,
h) współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji prowadzonych zajęć.
4.2.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Ten sam zakres w kolejnym roku.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie własne wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
1. Wykonawca spełni warunek posiadania doświadczenia, jeżeli załączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie przez niego i/lub osobę wskazaną do realizacji zadania co najmniej rocznego doświadczenia w pracy polegającej na prowadzeniu zajęć o charakterze terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych oraz ich rodzin. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić:
- Wykaz Usług (załącznik nr 9), z którego wynikać będzie nazwa podmiotu na rzecz którego praca była wykonywana, opis wykonywanych usług oraz liczba przepracowanych lat.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania wykształcenia kierunkowego bądź uprawnień do prowadzenia w/w zajęć – Wykonawca spełni warunek, jeżeli załączy do oferty kserokopię dyplomu oraz/lub innych dokumentów zaświadczających o posiadaniu wykształcenia i/lub uprawnienia do prowadzenia zajęć terapeutycznych, sprecyzowanych w części, o której realizację stara się Wykonawca,
- posiadania wiedzy i doświadczenia – Wykonawca spełni warunek posiadania doświadczenia, jeżeli załączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie przez niego i/lub osobę wskazaną do realizacji zadania co najmniej rocznego doświadczenia w pracy polegającej na prowadzeniu zajęć o charakterze terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych oraz ich rodzin. W przypadku Wykonawcy posiadającego doświadczenie w realizacji wskazanych zajęć, nabyte w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o posiadaniu doświadczenia i/lub przedłożenie referencji potwierdzających posiadane doświadczenie.
3. Inne istotne informacje mające znaczenie dla przygotowania dokumentacji przetargowej:
1) Uwzględnienie dodatkowych kryteriów kwalifikacyjnych dla Wykonawcy
w części I:
a. Ukończenie szkolenia z zakresu elektrostymulacji w logopedii,
b. Posiadanie uprawnienia do stosowania metody MAKATON,
c. Ukończenie szkolenia z zakresu komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC).
2) Uwzględnienie dodatkowych kryteriów kwalifikacyjnych dla Wykonawcy
w części II:
a. Ukończenie szkolenia z zakresu terapii NDT-Bobath.
UWAGA:
1) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 7) zawierający informację na temat wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego dla wskazanej części, a także informację
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Treść wykazu musi potwierdzać spełnianie warunków określonych w ust. 5 niniejszego rozdziału.
2) Wykonawca, w celu wykazania spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zdolności (zasobów) na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa powyżej musi wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w rozdziale IX).
W odniesieniu do ww. warunków, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu załącznika nr 3.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z podmiotami celem weryfikacji oświadczeń i dokumentów złożonych do postępowania poprzez komunikację z wykorzystaniem Platformy Zakupowej. Dopuszczalny będzie także kontakt w formie pisemnej, telefonicznej lub e-mail.
5. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada Wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, oraz który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
7. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
8. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
9. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji, dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; treść wykazu musi potwierdzać spełnianie warunków określonego w ust. 5 rozdziału VIII – załącznik nr 7 do SWZ;
3) Wykaz usług – Zamawiający uzna za prawidłowo uzupełniony podmiotowy środek dowodowy, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada co najmniej roczne doświadczenie w pracy polegającej na prowadzeniu zajęć o charakterze terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych oraz ich rodzin. Do wykazu usług Wykonawca powinien złożyć dokumenty zawierające co najmniej: nazwę podmiotu, na rzecz którego praca była wykonywana, opis wykonywanych usług oraz liczbę przepracowanych lat, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 9 do SWZ.
4) Oświadczenie o niekaralności Wykonawcy/wszystkich osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – Oświadczenie dotyczy Wykonawcy, a także wszystkich osób, wpisanych do wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Złożenie niniejszego oświadczenia nie zwalnia Wykonawcy wybranego w postępowaniu z obowiązku złożenia dokumentów dotyczących Wykonawcy oraz osób skierowanych przez niego, o których mowa
w rozdziale XX ust. 5. Załącznik nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ , dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy,
b) każdego ze wspólników - w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna),
c) podmiotów udostępniających zasoby, na które powołuje się Wykonawca
w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu,
o których mowa w ust. 1.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdziale X SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w art. 21 ust. 3-7 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1802 z późn. zm.).2. Przed podpisaniem umowy, Zamawiający, na podstawie art. 21 ust. 2 w/w ustawy, uzyskuje informacje, czy dane Wykonawcy są zamieszczone w Rejestrze
z dostępem ograniczonym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w art. 21 ust. 3-7 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1802 z późn. zm.).2. Przed podpisaniem umowy, Zamawiający, na podstawie art. 21 ust. 2 w/w ustawy, uzyskuje informacje, czy dane Wykonawcy są zamieszczone w Rejestrze
z dostępem ograniczonym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgora
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Dostawa urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - grupa A
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2026 r. do 15.12.2026 r. 2600 godzin usług pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Jana Brzechwy w Górze na rok 2026."
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Górze w 2026 r."
- "Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2026 roku do grudnia 2026 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów)".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,,Doposażenie placu zabaw w żłobku w Zespole Żłobek i Klub Dziecięcy w Górze,,
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Łomży z podziałem na poszczególne części ...
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2026 r. do 15.12.2026 r. 2600 godzin usług pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
- Usługi szkoleniowe w ramach projektu pn. "Centrum Integracji Społecznej - Inwestuj w siebie" w Ogrodzieńcu - 2 części
- "Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych MOPS w Chodzieży od 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r."
- Premia społeczna - na rzecz rozwoju usług społecznych w Makowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





