eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SmołdzinoUsługa przeprowadzenia zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOŁDZINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771554678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BOHATERÓW WARSZAWY 48

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598117321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smoldzino.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f94bab42-f2c6-443b-8312-2e180660be38

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000804/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Realizacja dodatkowych zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Realizacja dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci i szkoleń dla nauczycieli podnoszące kompetencje kluczowe i zawodowe w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie zajęcia z integracji sensorycznej ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f94bab42-f2c6-443b-8312-2e180660be38

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o którym mowa w niniejszej SWZ – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie w formie elektronicznej, za pośrednictwem ezamowienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.2 W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
−przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
− przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
-przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu
− przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
− przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
− przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
− przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
− przesyłania odwołania/inne;

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Usługa przeprowadzenia zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie w ramach projektu „Realizacja dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci i szkoleń dla nauczycieli podnoszące kompetencje kluczowe i zawodowe w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie zajęcia z integracji sensorycznej ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027). prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.48.26.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 117842,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108414,64 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia z integracji sensorycznej dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wieku przedszkolnym: maksymalnie dla 5 dzieci (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby).
11.2025 r. – 30.06.2026r.– 160 godzin zegarowych dla 5 dzieci w wieku przedszkolnym (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby). W miesiącu średnio 4 godziny zajęć na każde dziecko ( z pominięciem świat oraz ferii zimowych).
Zajęcia odbywać się będą w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w sali integracji sensorycznej. Wykonawca przeprowadzi zajęcia na sprzęcie Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu z rodzicami. Zajęcia mogą odbywać się jednego dnia od godziny 13 do godz. 18.00.
Zgodnie z harmonogramem zajęć na sali integracji sensorycznej odbywają się zajęcia z dziećmi z innych grup. W związku z powyższym proponowane zajęcia mogą odbywać się w czwartki i piątki w godzinach- czwartek od 8.45 oraz w piątek od 8.00.

Przeprowadzenie indywidualnych zajęć z integracji sensorycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym, z zastrzeżeniem, że jedna godzina lekcyjna równa się 60 minut zegarowych. W zajęciach udział wezmą dzieci z niepełnosprawnościami różnego typu, które polegać będą na aktywności i ćwiczeniach ruchowych stymulujących układy zmysłów, tj. przedsionkowy, priopriocepcji.
Wymagania w odniesieniu do osoby/ób prowadzących:

Osoba/y realizująca/e przedmiot zamówienia musi/ą posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie z Wykonawcą będzie odbywać się na podstawie prowadzonego dziennika zajęć
1. Informacje dodatkowe:
1) liczba uczestników biorących udział w zajęciach może ulec zmianie,
2) dla wskazanych w zamówieniu zajęć Wykonawca zapewni odpowiedni:
a) niezbędne wyposażenie potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia, sprzęt i materiały potrzebne do przeprowadzenia pokazów/eksperymentów/doświadczeń dot. Części I i II
b) obsługę wykwalifikowanego personelu,
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy
1. W ramach realizacji Umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) zapewnienia poprawności merytorycznej oraz wysokiej jakości świadczonych usług,
b) systematycznej i zgodnej z harmonogramem realizacji warsztatów edukacyjnych,
c) sprawowania opieki nad uczestnikami projektu podczas realizowanych zajęć,
d) terminowego dostarczania dokumentów potwierdzających realizację wykonanej usługi
w danym okresie rozliczeniowym (raport/protokół z wykonanej usługi, rachunek/faktura, karta czasu pracy),
e) bezkonfliktowej i sprawnej współpracy ze wszystkimi przedstawicielami Zamawiającego,
f) przygotowania zajęć edukacyjnych zgodnie z postanowieniami Umowy oraz
z uwzględnieniem uwag, zastrzeżeń i wskazówek Zamawiającego;
g) ubezpieczenia na własny koszt transportu materiałów, urządzeń, sprzętu oraz innych przedmiotów niezbędnych do wykonywania poszczególnych warsztatów edukacyjnych,
h) udostępniania Zamawiającemu, na każdym etapie realizacji Umowy, wszelkich informacji i dokumentacji jej realizacji;
i) przestrzegania wytycznych, poleceń i założeń projektu,
j) ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,
k) należy mieć na uwadze, że zgodnie z wytycznymi w zakresie Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 łączne zaangażowanie zawodowe osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza po przeliczeniu 276 godzin miesięcznie (jeśli dotyczy).
Część nr 2 (Zadanie nr 2) – Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych z logopedii dla 7 dzieci podzielone na 3 grupy ćwiczeniowe

4.2.5.) Wartość części: 53042 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenę końcową oferty dla danego zamówienia stanowić będzie suma punktów oferty uzyskanych w
kryterium „Cena” i „doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/wskazanych do realizacji zamówienia” oraz „Aspekt społeczny”.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2
miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 45

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 45

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia z logopedii w wieku przedszkolnym: maksymalnie dla 7 dzieci (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby).
11.2025 r. – 31.07.2026r.– 108 godzin zegarowych dla 7 dzieci w wieku przedszkolnym (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby). Zajęcia mają odbywać się dla 3 grup ćwiczeniowych. W miesiącu średnio 4 godziny zajęć na każdą grupę ( z pominięciem świat oraz ferii zimowych). Zajęcia odbywać się będą w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w sali logopedycznej. Wykonawca prowadzi zajęcia na sprzęcie Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu z rodzicami. Zajęcia mogą odbywać od godziny 8.00 do godz. 16.00.
Osoba/y realizująca/e przedmiot zamówienia musi/ą posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie z Wykonawcą będzie odbywać się na podstawie prowadzonego dziennika zajęć
2. Informacje dodatkowe:
3) liczba uczestników biorących udział w zajęciach może ulec zmianie,
4) dla wskazanych w zamówieniu zajęć Wykonawca zapewni odpowiedni:
a) niezbędne wyposażenie potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia, sprzęt i materiały potrzebne do przeprowadzenia pokazów/eksperymentów/doświadczeń dot. Części I
b) obsługę wykwalifikowanego personelu,
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy
2. W ramach realizacji Umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) zapewnienia poprawności merytorycznej oraz wysokiej jakości świadczonych usług,
b) systematycznej i zgodnej z harmonogramem realizacji warsztatów edukacyjnych,
c) sprawowania opieki nad uczestnikami projektu podczas realizowanych zajęć,
d) terminowego dostarczania dokumentów potwierdzających realizację wykonanej usługi
w danym okresie rozliczeniowym (raport/protokół z wykonanej usługi, rachunek/faktura, karta czasu pracy),
e) bezkonfliktowej i sprawnej współpracy ze wszystkimi przedstawicielami Zamawiającego,
f) przygotowania zajęć edukacyjnych zgodnie z postanowieniami Umowy oraz
z uwzględnieniem uwag, zastrzeżeń i wskazówek Zamawiającego;
g) ubezpieczenia na własny koszt transportu materiałów, urządzeń, sprzętu oraz innych przedmiotów niezbędnych do wykonywania poszczególnych warsztatów edukacyjnych,
h) udostępniania Zamawiającemu, na każdym etapie realizacji Umowy, wszelkich informacji
i dokumentacji jej realizacji;
i) przestrzegania wytycznych, poleceń i założeń projektu,
j) ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,
k) należy mieć na uwadze, że zgodnie z wytycznymi w zakresie Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 łączne zaangażowanie zawodowe osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza po przeliczeniu 276 godzin miesięcznie (jeśli dotyczy).

4.2.5.) Wartość części: 64800 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenę końcową oferty dla danego zamówienia stanowić będzie suma punktów oferty uzyskanych w
kryterium „Cena” i „doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/wskazanych do realizacji zamówienia” oraz „Aspekt społeczny”.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2
miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 45

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 45

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
informację z Krajowego Rejestru Karnego sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
5) zdolności technicznej lub zawodowej
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca,
a. który posiada doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert zrealizował co najmniej 1 usługę
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) doświadczenie będzie sumowane, z tym zastrzeżeniem, że doświadczenie w zakresie jednej części konsorcjant musi spełnić samodzielnie (doświadczenie konsorcjanta nie sumuje się z doświadczeniem innego konsorcjanta).
Podobnie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie doświadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadać doświadczenie opisane powyżej.
b. który dysponuje min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającej przygotowanie pedagogiczne, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2023 r. poz. 2102), którą skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, z doświadczeniem w zrealizowaniu integracji sensorycznej oraz logopedii

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SWZ)
Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
8.2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy:
1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie (Załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy Wykonawca.
8.1.1. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ) lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) doświadczenie będzie sumowane, z tym zastrzeżeniem, że doświadczenie w zakresie jednej części konsorcjant musi spełnić samodzielnie (doświadczenie konsorcjanta nie sumuje się z doświadczeniem innego konsorcjanta).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1) PZP, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty wynikających z:
1) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych, wymagań lub zaleceń instytucji, która
przyznała środki na sfinansowanie niniejszej umowy,
2) konieczności zmian będących następstwem zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie Projektu,
3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
4) wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne,
niemożliwe do zapobieżenia, które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu,
klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany
zagrożenia, pandemie, epidemie, okresy kwarantanny.
W przypadku ich wystąpienia ulec może zmianie termin realizacji zamówienia o liczbę dni, odpowiadającą okresowi
występowania okoliczności siły wyższej, zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin płatności,
zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia
w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia,
5) zmniejszenie/ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie
publicznym lub gdy wykonanie tego zakresu nie będzie możliwe z przyczyn niezależnych od Stron niniejszej umowy,
6) zmniejszenie/ograniczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu
umowy, w sytuacji, o której mowa w pkt 5), na podstawie wyliczenia wartości zmniejszonego zakresu określonej przez
Strony umowy,
7) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
a) gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, o okres umożliwiający osiągnięcie
uzasadnionego interesu publicznego,
b) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie
publicznym, o okres proporcjonalny do zmniejszonego/ograniczonego zakresu,
c) zmiany terminu realizacji zadania objętego projektem – w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmiany terminu
Umowy z uwzględnieniem terminu zakończenia projektu zatwierdzonego przez Instytucję Zarządzającą
Zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-03 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-03 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2025 r., poz. 514)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.