Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00467261/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia audio na potrzeby wyposażenia sali widowiskowej Centrum Kultury Wilanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015648270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolegiacka 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-960
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kulturawilanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kulturawilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffa4212b-bef8-425c-9ba2-e43045a0b4ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia audio na potrzeby wyposażenia sali widowiskowej Centrum Kultury Wilanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffa4212b-bef8-425c-9ba2-e43045a0b4ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467261
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKW/ZP/4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 59953,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie nw. wyposażenia audio na potrzeby wyposażenia sali widowiskowej Centrum Kultury Wilanów:
1) Cyfrowy mikser audio z ekspanderem i obudową transportową – (1 sztuka)
2) Cyfrowy system bezprzewodowy z mikrofonem – (3 sztuki)
3) Statyw kolumnowy na prostokątnej podstawie – (2 sztuki)
4) Statyw kolumnowy – (2 sztuki)
5) Statyw mikrofonowy – (4 sztuki)
6) Statyw mikrofonowy – (2 sztuki)
7) Aktywna kolumna głośnikowa z możliwością sterowania przez Bluetooth – (2 sztuki)
8) Aktywna kolumna głośnikowa – (2 sztuki)
9) Aktywna kolumna głośnikowa – (2 sztuki)
10) Cyfrowy system bezprzewodowy z mikrofonem nagłownym i nadajnikiem typu bodypack – (2 sztuki).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32341000-5 - Mikrofony
38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane
38821000-6 - Radiowe urządzenia zdalnie sterowane
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74673,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96921,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74673,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730017080
7.3.3) Ulica: Wiśniowa 10
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74673,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW Filii w Płocku
- Usługa ubezpieczenia ryzyk komunikacyjnych Wojskowego Instytutu Medycznego -Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu technicznego, ratowniczego i wyposażenia pomocniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego i nagłośnieniowego dla sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy Ursus.
- Świadczenie usług tłumaczeniowych ustnych i pisemnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Doposażenie Kina "Opolanka" w aparaturę do projekcji cyfrowych wraz z wyposażeniem uzupełniającym".
- Dostawa studyjnego specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania do studia podcastowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
więcej: Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





