Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie Kina "Opolanka" w aparaturę do projekcji cyfrowych wraz z wyposażeniem uzupełniającym”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430670182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LUBELSKA 30
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 827 25 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ockopolelubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ockopolelubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Kina "Opolanka" w aparaturę do projekcji cyfrowych wraz z wyposażeniem uzupełniającym”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9790d78d-9c74-4a7f-afdb-bc1ab20e7c1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031894/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie Kina "Opolanka" w aparaturę do projekcji cyfrowych wraz z wyposażeniem uzupełniającym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.opolelubelskie.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.opolelubelskie.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: (1)
Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.opolelubelskie.pl/, poczty elektronicznej: sekretariat@ockopolelubelskie.pl -
którą należy traktować wyłącznie jako tzw. „awaryjną”, w przypadku problemów technicznych, Szczegóły techniczne zawarte w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z. art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych oraz danych osobowych w postaci wizerunku jest Opolskie Centrum Kultury w
Opolu Lubelskim , ul. Lubelska 30; 24-300 Opole Lubelskie, tel.: 081 827 2567 e-mail: sekretariat@ockopolelubelskie.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Wojciecha Podlaskiego, z którym można się kontaktować w formie
pisemnej za pomocą poczty elektronicznej na adres: iod@ockopolelubelskie.pl
3. Pani/Pana dane osobowe oraz dane osobowe przetwarzane są w celach:
realizacji statutowych działań Opolskiego Centrum Kultury, w tym w szczególności działań o charakterze rekrutacyjnym,
promocyjnym i informacyjnym;
udziału w zajęciach i wydarzeniach organizowanych przez Opolskie Centrum Kultury
z siedzibą w Opolu Lubelskim;
prowadzenia ewidencji/rejestru czytelników księgozbioru Biblioteki.
4. Podstawa prawna przetwarzania:
art. 6 ust. 1 lit. a) – zgoda osoby, której dane dotyczą; c) - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze; i e) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016);
art. 81 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U.
z 2018 r. poz. 1191, 1293, 1669, 2245, 2339) - wizerunek.
5. Odbiorcy danych
a) pracownicy i zleceniobiorcy Opolskiego Centrum Kultury;
b) podmioty w związku ze zleconymi przez Administratora działaniami realizowanymi
w imieniu Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych zgodnie
z art. 28 RODO
c) podmioty lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
d) odbiorcy witryn www administrowanych przez Opolskie Centrum Kultury.
6. Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe oraz dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów statutowych z uwzględnieniem
okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych lub do momentu wycofania zgody.
7. Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz danych osobowych w postaciwizerunku.
a. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
b. prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych,
c. prawo żądania sprostowania Pana/Pani danych osobowych,
d. prawo żądania usunięcia Pana/Pani danych osobowych,
e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych,
f. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych;
g. prawo do przenoszenia Pana/Pani danych osobowych.
8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Opolskim Centrum
Kultury w Opolu Lubelskim, ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
9. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne w przypadku uczestniczenia w zajęciach
i wydarzeniach organizowanych przez Opolskie Centrum Kultury w Opolu Lubelskim. Odmowa podania wymaganych danych
osobowych skutkować będzie brakiem możliwości udziału
w zajęciach i wydarzeniach organizowanych przez Opolskie Centrum Kultury w Opolu Lubelskim.
10. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OCK.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę aparatury do kinowej projekcji cyfrowej DCI 4K 2D wraz z osprzętem towarzyszącym. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę, wniesienie, instalację, konfigurację oraz przeprowadzenie testowej projekcji kinowej z zastosowaniem zamontowanej aparatury.
4. Zakres zamówienia obejmuje również nieodpłatny serwis w okresie minimum 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru zadania. Usługa serwisu będzie obejmowała:
a) Zapewnienie całorocznej pomocy serwisowej w trakcie awarii sprzętu, w tym o ile możliwa zdalna fachowa pomoc;
b) Zapewnienie urządzeń zastępczych w przypadku konieczności zapewnienia pracy kina;
c) Zdalne aktualizacje oprogramowania;
d) Wymiana czynności eksploatacyjnych przypadku zużycia na koszt wykonawcy;
e) Serwis obejmuje czas reakcji do 24 godzin od zgłoszenia zaistnienia awarii.
5. Dostarczony sprzęt zostanie zamontowany i uruchomiony w budynku Opolskiego Centrum Kultury w Opolu Lubelskim, z siedzibą przy ulicy Lubelskiej 30.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie o ile okaże się to konieczne wszelkich podłączeń elektrycznych/ teletechnicznych w celu zabudowy dostarczonego sprzętu. Docelowo przewidziano że sprzęt zostanie zamontowany w miejscach istniejących podłączeń elektrycznych. W przypadku konieczności wykonawca dokona przeróbki instalacji elektrycznej/teletechnicznej w celu zainstalowania dostarczonych urządzeń.
7. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia. Oferowany przedmiot zamówienia musi: posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. Wszystkie elementy winny być fabrycznie nowe, ze sobą kompatybilne i realizować wyznaczone funkcje bez konieczności dokupywania dodatkowych elementów.
8. Dostarczony sprzęt musi być zamontowany/przytwierdzony i gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załączona do SWZ specyfikacja dostawy – załącznik nr 6 do SWZ.
10. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy dotyczących realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48823000-3 - Serwery plików
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu, komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Symbol Waga
[%]
1) Cena oferty C 60
2) Okres serwisu S 40
RAZEM: 100
1) Kryterium: cena oferty C
Ocena ofert w zakresie kryterium: cena oferty zostanie dokonana w/g następującej zasady:
- cena oferty: waga 60%
Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty: 60 punktów.
Do oceny kryterium „cena oferty” będzie brana pod uwagę cena brutto (całkowita cena za wykonanie zamówienia) zaoferowana przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym Wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ), czyli zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT).
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60. Najwyższą liczbę punktów 60 otrzyma oferta, która zawiera najniższą cenę.
Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego.
Wzór do obliczeń:
Cn
------ x 60 pkt = liczba punktów C
Cx
gdzie: Cn – najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez wykonawców
Cx – cena przedstawiona przez badanego wykonawcę
60 pkt - procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga: 60%). „
2) Kryterium: Okres serwisu(S)
(w przedziale od 0 do 40 punktów)
Wykonawca może zaoferować okres serwisu wynoszący 36 m-cy (minimalny wymagany okres) lub 48 m-cy i więcej.
Punkty przyznaje się na poniższych zasadach:
0 punktów - okres serwisu wynoszący 36 m-cy; w przypadku nie wypełnienia stosownego pola na druku formularza oferty oraz w przypadku zaoferowania dłuższego niż 36 m-cy a krótszego niż 48 m-cy okresu serwisu ;
40 punktów - okres serwisu wynoszący 48 m-cy i więcej
- w przypadku nie wypełnienia stosownego pola na druku formularza oferty Wykonawca otrzyma 0 punktów.
- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu serwisu niż 36 m-cy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- w przypadku zaoferowania dłuższego niż 36 m-cy a krótszego niż 48 m-cy okresu serwisu Wykonawca otrzyma 0 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (Sp), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg poniższego wzoru:
Wzór do obliczeń:
Sp = C + S
gdzie: Sp – Suma punktów przyznana Wykonawcy w kryteriach: cena oferty, okres serwisu ,
C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty
S-
ilość punktów przyznana w kryterium: okres serwisu.
Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w w/w kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres serwisu(S)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1076 i 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru
stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ.
10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
części VI ust. 6 pkt 4 SWZ , lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,
2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy. Przepis ust. 2 rozporządzenia z dnia 30.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy stosuje się.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do
oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z art. 125 ust. 1 – załącznik nr
2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie
wskazanym przez zamawiającego, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.3. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią załączniki do SWZ i musi być zgodna z
wymaganiami SWZ oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik nr 1do SWZ;
W formularzu ofertowym, wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym
przez zamawiającego zgodnie z art. 125 ust. 1 – załącznik nr 2 do SWZ ;
3) Zobowiązanie innego podmiotu– załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy)
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. Oferta powinna być podpisana przez osoby uprawnione do
reprezentowania wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do
reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z KRS, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym. Aby uniknąć wątpliwości Zamawiający wskazuje, że nie spełnia wymogów o
jakich mowa w art. 63 ust. 2 PZP oświadczenie w formie podpisanego własnoręcznie skanu, nieopatrzonego podpisem
kwalifikowanym albo podpisem zaufanym lub osobistym.
10. Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące
dokumenty oraz oświadczenia:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – załącznik nr 3 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji.
13. Zgodnie z art. 114 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
15. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
16. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy , wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
17. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:
1) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części V ust. 2 SWZ musi być spełniony przez
wykonawców łącznie;
2) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.
18. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymóg wykonania dwóch
zamówień winien wykazać samodzielnie co najmniej jeden wykonawca.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający oprócz przypadków opisanych w art. 454-455ustawy Pzp przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy.2. Katalog zmian umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy:
a) Wystąpienia opadów atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, np. kilkudniowe opady;
b) Wystąpienie niskich temperatur uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych lub bardzo wysokich temperatur powyżej 30 stopni;
c) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, lub takiego, którego przewidzenie skutków nie było możliwe w momencie zawarcia umowy w tym w szczególności stanu zagrożenia epidemiologicznego, bądź epidemii.
d) zmiany będących następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
e) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia terenu przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;
f) kolizji z równolegle prowadzonymi inwestycjami przez Zamawiającego;
g) innych przyczyn zewnętrznych niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,
h) w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej,
i) konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej, wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.;
j) zmiany uzasadnione wytycznymi Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
k) Zmiany technologiczne, zmiany pozwalające na lepsze parametry pracy dostarczonych urządzeń.
ciąg dalszy w SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.opolelubelskie.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zadanie dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Infrastruktura domów kultury 2025.INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Doposażenie Kina "Opolanka" w aparaturę do projekcji cyfrowych wraz z wyposażeniem uzupełniającym".
- "Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego stanowiącego zasilanie rezerwowe budynku Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim"
- Ubezpieczenia mienia Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
- "Budowa świetlicy wiejskiej w Leoninie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 4 części
- ,, Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Turku"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- Zakup laptopów, urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





