Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżąca obsługa prawna Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. Św. Jana Pawła II (w organizacji) w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380713458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Droga Starotoruńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumpamiecitozsamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpamiecitozsamosc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca obsługa prawna Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2170eb4-b888-45bc-9d14-0b242f7c366c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00167855/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Bieżąca obsługa prawna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2170eb4-b888-45bc-9d14-0b242f7c366c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy
mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną
poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej www.ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: zamowienia@muzeumpamiecitozsamosc.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, przedstawione zostały w Załączniku nr 9 do SWZ – Klauzula informacyjna
przetwarzanie danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust 4 ustawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MPiTJPII/ZP-02/11/2025/PK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca obsługa prawna Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wznowienie postępowania nastąpi przed zakończeniem umowy.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert, które nie podlegają odrzuceniu przy zastosowaniu podanych niżej
kryteriów oceny ofert.
Lp. Nazwa kryterium Kryterium (waga w %) Punkty
1 Cena oferty brutto 60 %
2 Doświadczenie osób skierowanych do
realizacji zamówienia 40 %
Suma 100 %
Oferty będą oceniane według poniższych zasad:
a. Kryterium „Cena oferty brutto”
„Cena oferty brutto” – 60 % (60 pkt) – będzie rozpatrywana na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie całego
przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Oferty będą badane według poniższego
wzoru:
Liczba punktów zdobytych w kryterium
„Cena oferty brutto”
60pkt
b. Kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia :
Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez przyznanie punktów za doświadczenie osoby skierowanej do
realizacji zamówienia w następujący sposób:
• Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do stacjonarnego 7 godzinnego dyżuru 1 raz w tygodniu,
posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w obsłudze prawnej zamawiających publicznych:
a) do 5 pełnych lat doświadczenia – 0 pkt,
b) od 5 do 6 pełnych lat doświadczenia – 10 pkt,
c) od 7 do 8 pełnych lat doświadczenia – 20 pkt,
d) 9 lat pełnych lat doświadczenia – 30 pkt
d) 10 pełnych lat doświadczenia i więcej– 40 pkt;
W odniesieniu do kryterium doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia, Zamawiający za pełny rok
doświadczenia uzna 12 miesięcy.
W przypadku braku wskazania w ofercie, którejkolwiek informacji na potwierdzenie kryterium, Zamawiający w tym
kryterium przyzna 0 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonychw Rozdziale VII SWZ, oraz spełniający określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający formułuje warunek posiadania uprawnień zawodowych do wykonywania zawodu adwokata / radcy prawnego / doradcy podatkowego.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawców :
Celem spełnienia warunku udziału Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 2 (dwóch) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie:
- bieżącą (kompleksową) obsługę prawną co najmniej 2 (dwóch) podmiotów sektora finansów publicznych (w tym instytutów badawczych / uczelni wyższych / obiektów Muzealnych) przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, z zastrzeżeniem, że w ramach tej obsługi zajmował się zagadnieniami z zakresu prawa zamówień publicznych, prawa
budowlanego, prawa kontraktów i prawa pracy;
- co najmniej dwie usługi polegające na reprezentowaniu w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed sądem powszechnym
inwestora lub wykonawcy w sporze związanym z realizacją umowy na roboty budowalne o wartości przedmiotu
sporu co najmniej 30.000.000,- zł brutto (trzydzieści milionów złotych), oraz niezależnie od powyższego, polegającą
na reprezentowaniu w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed sądem powszechnym Klienta w sporze związanym z
roszczeniami odszkodowawczymi (w tym również z kar umownych) o wartości przedmiotu sporu co najmniej
65.000.000,- zł brutto (sześćdziesiąt pięć milionów złotych),
b) Warunek dotyczący kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki w zakresie dysponowania odpowiednim
potencjałem zawodowym, osobami skierowanymi do realizacji zamówienia i wykaże że:
• dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 6 (sześcioma) osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania
zawodu adwokata lub radcy prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz. U. z
2020 r., poz. 1651 z późn. zm.), ustawą z dnia 6 lipca 1982 o radcach prawnych (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 75 z późn.
zm), ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym (t. jedn. Dz. U. 1996 Nr 102 poz. 475) lub prawnika
zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy
prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 823) oraz posiadającymi (każda z nich) co najmniej
10-letnie doświadczenie zawodowe (chodzi o faktyczne i praktyczne wykonywanie zawodu w tym czasie polegające
na świadczeniu pomocy prawnej na rzecz podmiotu / podmiotów poprzez świadczenie pomocy prawnej w ramach
stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej, kancelarii/spółki) w wykonywaniu zawodu radcy prawnego, adwokata lub
odpowiadającego im zawodu, o którym mowa ustawie z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników
zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej,
w tym:
a. minimum dwiema osobami (adwokatami / radcami prawnymi):
• posiadającymi co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu wsparcia prawnego z zakresu prawa
zamówień publicznych;
• posiadają doświadczenie w wykonywaniu zastępstwa procesowego polegającego na co najmniej 5-krotnej reprezentacji
(w tym co najmniej 3-krotnej reprezentacji zamawiającego) w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą
Odwoławczą oraz co najmniej 1-krotnej reprezentacji przed sądem okręgowym w sprawie ze skargi na orzeczenie KIO –
oba powyższe wymogi w okresie ostatnich 12 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej (wzór załącznik numer 8 do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej; UWAGA. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
informacje musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) oświadczenia wykonawcy / podmiotu udostępniającego zasoby / o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik numer 4, 5),
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w SWZ,
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę
w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich
może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ.
2) Wykaz osób – wg załącznika nr 10.
3) Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania zawodu adwokata /
radcy prawnego / doradcy podatkowego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty (Zamawiający zaleca by jako pełnomocnika wskazać podmiot (Wykonawcę). W przypadku wskazania jako pełnomocnika osoby fizycznej zaleca się podanie informacji, którego z Wykonawców pracownikiem jest wskazana osoba. Powyższe ma na celu uzyskanie odpowiednich danych w celu wypełnienia ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych, których zakres jest niezależny od Zamawiającego),2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te
wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do
wykluczenia,
3) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych
wykonawców,
5) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 Ustawy Pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2022C Dziemiony - Zelgno w km od 0+000 do km 4+270 na długości 4,27 km
- Dostawa czasopism i gazet polskich, drukowanych i online do bibliotek i innych jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w roku 2026.
- Dostawa czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu w 2026 r.
- Dostawa analizatora widma o częstotliwościach z zakresu radiowego i mikrofalowego
- Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie projektami inwestycyjnymi dofinansowanymi ze środków UE.
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń.
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Usługa stałej i kompleksowej obsługi prawnej.
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
- Obsługa prawna Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych przez okres 12 miesięcy
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





