Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00303064/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00335174/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-19
- 2025/BZP 00342349/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku gminnego na Klub Integracji Społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cysterska 22
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672680800
1.5.8.) Numer faksu: 672680803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku gminnego na Klub Integracji Społecznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6cc5abf-8d5e-4fb0-8272-490df850b8fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024341/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Adaptacja budynku gminnego na Klub Integracji Społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytetu 05 ,,Fundusze Europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan (EFRR)”, Działania 05.02 ,,Infrastruktura społeczna przyczyniająca się do włączenia społecznego”. Umowa o dofinansowanie Projektu Nr FEWP.05.02-IZ.00-0004/24-00 z dnia 18.03.2025 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2025.FZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miejsce realizacji zamówienia:
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Miasto Wągrowiec
ul. Kolejowa 24
62-100 Wągrowiec
Działki o numerze ewidencyjnym: 1525/9, 1524/2, 1527
Obręb ewidencyjny Wągrowiec
4. Zakres robót
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku gminnego na Klub Integracji Społecznej. Zamówienie realizowane będzie w formule zaprojektuj-wybuduj.
W ramach zamówienia należy wykonać:
1) dokumentację projektową tj. w szczególności:
- sporządzić aktualną mapę do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia,
- wykonać badania gruntowo-wodne,
- wykonać ekspertyzę techniczną z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- wykonać koncepcję funkcjonalno - użytkową oraz zagospodarowania terenu i uzgodnić ją z Zamawiającym,
- wykonać kompletny projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno - budowlany, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody, pozwolenia,
- wykonać kompletny projekt techniczny w branżach: budowlanej, konstrukcyjnej, instalacyjnej – instalacji elektrycznej i sanitarnej,
- uzyskać pozwolenie na budowę w wymaganym zakresie,
- wykonać inne dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym pozwolenie na prowadzenie prac archeologicznych do WWKZ, ustanowić nadzór archeologiczny na budowie. Ponadto uzyskać należy zgodę na prowadzenie prac przy bryle zewnętrznej budynku od WWKZ,
- zrealizować zamierzenie budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją,
- Uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego – Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez Zamawiającego.
2) roboty budowlane objęte dokumentacją projektową tj. w szczególności:
A) Adaptacja budynku gminnego wraz z instalacjami, przyłączami
Planuje się wykonanie kompleksowej i głębokiej termomodernizacji budynku w celu osiągnięcia jak najlepszych parametrów energooszczędności. Istniejący budynek jest 4 kondygnacyjny w tym piwnica. Planuje się między innymi wykonanie docieplenia fundamentów budynku grubość min. 15 cm styropianem lub innym materiałem izolacyjnym odpowiednich parametrów spełniających wymagania w aktualnie obowiązujących przepisach prawa. Należy ustalić przyczynę zawilgocenia poszczególnych przegród budynku oraz dokonać kompleksowej izolacji poziomej budynku. Wykonać należy ocieplenie ścian zewnętrznych budynku zgodnie z wytycznymi konserwatorski zawartymi w piśmie nr Po.WN.5183.2981.4.2025 z dnia 30 maja 2025 r. (stanowi załącznik do PFU). Ponadto ocieplenie od wewnątrz budynku, wyłącznie tych przegród, których nie ma możliwości docieplenia od zewnątrz zgodnie z wytycznymi WWKZ (Załącznik nr 4 do PFU), materiałem izolacyjnym odpowiednich parametrów spełniających wymagania w aktualnie obowiązujących przepisach prawa. Wykonanie docieplenia dachu materiałem izolacyjnym min 15 cm wykończone papą termozgrzewalną. W ramach prac należy przewidzieć wszystkie roboty towarzyszące, które są niezbędne w celu prawidłowego wykonania zamówienia. Ponadto w ramach prac należy przewidzieć wymianę wszystkich okien na nowe z zachowaniem podziałów okien historycznych oraz drzwi zewnętrznych z zachowaniem historycznego charakteru. Wykonanie kompleksowe elewacji budynku ze szczególnym zachowaniem istniejących detali architektonicznych, uzupełnienie ubytków tynkarskich należy wykonać przy użyciu zaprawy paroprzepuszczalnej – wapiennej, przy uzgodnieniu z WWKZ oraz wymianę orynnowania całego budynku. Ostateczny kolor elewacji budynku należy uzgodnić z WWKZ.
Ponadto należy tak dostosować budynek aby spełniał wymagania dla korzystania osób ze szczególnymi potrzebami oraz zgodnie z wymaganiami wynikającymi i nałożonymi odrębnymi decyzjami oraz przepisami prawa. W ramach adaptacji należy wykonać windę zewnętrzną o napędzie elektrycznym, dzięki której możliwa będzie komunikacja do każdej kondygnacji budynku. Modernizacji należy poddać wszystkie wewnętrzne instalacje zarówno wodno – kanalizacyjne wraz z białym montażem, instalacją ogrzewania i podgrzewania c.w.u. (w tym montaż nowego kotła gazowego dostosowanego do zapotrzebowania budynku - aktualny kocioł jest mocy 120 kW, ciepła woda użytkowa z projektowanej pompy ciepła), instalacje elektryczną (w tym instalacją fotowoltaiczną) wraz z wykonaniem nowych wszystkich opraw typu LED oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu, instalację wentylacji, klimatyzacji – przewidzieć należy klimatyzację centralną w budynku. ,,Klimatyzacja komfortowa” ma na celu zapewnienie optymalnych warunków termicznych i wilgotnościowych w pomieszczeniach, w których będą przebywać ludzie, tak aby odczuwali oni komfort. Wszystkie pomieszczenia z wyjątkiem toalet należy wyposażyć w klimatyzację.
W ramach robót budowlanych we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku należy przewidzieć wykonanie robót rozbiórkowych, murarskich, posadzkowych, tynkarskich, szpachlowanie, malarskich, ślusarskich w zakresie wymiany balustrad i wszystkich drzwi wewnętrznych, wykonanie okładzin z płytek ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, zaplecza kuchennego, kotłowni i innych wymaganych tj. w pomieszczeniach technicznych związanych z szybem windowym, pomieszczeniach magazynowych oraz gospodarczych. Ponadto budynek należy wyposażyć w instalację hydrantową.
B) Zagospodarowanie terenu
Planuje się wykonanie różnego rodzaju utwardzeń o pow. ok. 400,00 m2 (+/-10,00m2), w szczególności dojść i dojazdów do budynku, a w razie potrzeby również schodów, podjazdów, opaski wokół budynku.
C) Wyposażenie wewnętrze budynku
Planuje się wykonanie: zabudowy meblowej każdego zaplecza kuchennego wraz ze stołem kuchennym, wyposażenie obiektu w krzesła i stoły, wyposażenie toalet (uchwyty na papier toaletowy, dozowniki do mydła, suszarki elektryczne, kosze na śmieci, lustra), wyposażenie w sprzęt AGD (płyta indukcyjna wraz z piekarnikiem pod zabudowę, okap elektryczny pod zabudowę, lodówka, zmywarka), szafy pod zabudowę na dokumenty związane z prowadzoną działalnością.
D) Winda
W celu dostosowania budynku dla korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami, likwidacji barier architektonicznych i zwiększenia dostępności należy wykonać windę z napędem elektrycznym.
ŚCIANY SZYBU WINDOWEGO
Szyb windowy stalowy całość przeszklona.
Charakterystyka windy i wyposażenie:
• Udźwig 630 kg,
• 8 osób,
• Wysokość podnoszenia – do 20m,
• Ilość przystanków: 5 przystanki,
• Wymiary kabiny: około 1100x1400mm,
• Wysokość kabiny: około 2100mm, posadzka wykładzina PCV
• Drzwi szerokość około 900 mm,
• Kabina przelotowa,
• Drzwi panelowe, automatyczne, teleskopowe,
• Wykończenie sufitu - stal nierdzewna,
• Podłoga - wykładzina gumowa,
• Ściany, cokół, ościeżnica drzwi - stal nierdzewna szczotkowana,
• Poręcz - stal nierdzewna polerowana,
• Panel operacyjny - stal nierdzewna szczotkowana,
• Oświetlenie LED.
3) Zamówienie zrealizowane zostanie zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju, zasadą DNSH ,,nie czyń poważnych szkód, zasadą równości kobiet i mężczyzn, zasadą równości szans i niedyskryminacji, zasadą dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
WAŻNE!
- szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program Funkcjonalno-użytkowy, który jest załącznikiem do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232460-4 - Roboty sanitarne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6672750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6672750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662006442
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 29A
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6672750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Remont drogi powiatowej nr 1609P Wągrowiec - Rąbczyn
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ROKU 2026
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 roku dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu
- Świadczenie usługi doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu pn.: ,,Aktywna integracja, aktywizacja i włączenie społeczne mieszkańców Gminy Wągrowiec"
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadań: A. Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dla rowerów około 4 km, B. Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na budowę drogi dla rowerów około 2,1 km
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





