Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00303064/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00335174/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-19
- 2025/BZP 00533694/01 - Wynik z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Adaptacja budynku gminnego na Klub Integracji Społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Cysterska 22
1.4.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.7.) Numer telefonu: 672680800
1.4.8.) Numer faksu: 672680803
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342349
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00303064
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Miejsce realizacji zamówienia:
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Miasto Wągrowiec
ul. Kolejowa 24
62-100 Wągrowiec
Działki o numerze ewidencyjnym: 1525/9, 1524/2, 1527
Obręb ewidencyjny Wągrowiec
Zakres robót
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku gminnego na Klub Integracji Społecznej. Zamówienie realizowane będzie w formule zaprojektuj-wybuduj.
W ramach zamówienia należy wykonać:
1) dokumentację projektową tj. w szczególności:
- sporządzić aktualną mapę do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia,
- wykonać badania gruntowo-wodne,
- wykonać ekspertyzę techniczną z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- wykonać koncepcję funkcjonalno - użytkową oraz zagospodarowania terenu i uzgodnić ją z Zamawiającym,
- wykonać kompletny projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno - budowlany, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody, pozwolenia,
- wykonać kompletny projekt techniczny w branżach: budowlanej, konstrukcyjnej, instalacyjnej – instalacji elektrycznej i sanitarnej,
- uzyskać pozwolenie na budowę w wymaganym zakresie,
- wykonać inne dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym pozwolenie na prowadzenie prac archeologicznych do WWKZ, ustanowić nadzór archeologiczny na budowie. Ponadto uzyskać należy zgodę na prowadzenie prac przy bryle zewnętrznej budynku od WWKZ,
- zrealizować zamierzenie budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją,
- Uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego – Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez Zamawiającego.
2) roboty budowlane objęte dokumentacją projektową tj. w szczególności:
A) Adaptacja budynku gminnego wraz z instalacjami, przyłączami
Planuje się wykonanie kompleksowej i głębokiej termomodernizacji budynku w celu osiągnięcia jak najlepszych parametrów energooszczędności. Istniejący budynek jest 4 kondygnacyjny w tym piwnica. Planuje się między innymi wykonanie docieplenia fundamentów budynku grubość min. 15 cm styropianem lub innym materiałem izolacyjnym odpowiednich parametrów spełniających wymagania w aktualnie obowiązujących przepisach prawa. Należy ustalić przyczynę zawilgocenia poszczególnych przegród budynku oraz dokonać kompleksowej izolacji poziomej budynku. Wykonać należy ocieplenie ścian zewnętrznych budynku zgodnie z wytycznymi konserwatorski zawartymi w piśmie nr Po.WN.5183.2981.4.2025 z dnia 30 maja 2025 r. (stanowi załącznik do PFU). Ponadto ocieplenie od wewnątrz budynku, wyłącznie tych przegród, których nie ma możliwości docieplenia od zewnątrz zgodnie z wytycznymi WWKZ (Załącznik nr 4 do PFU), materiałem izolacyjnym odpowiednich parametrów spełniających wymagania w aktualnie obowiązujących przepisach prawa. Wykonanie docieplenia dachu materiałem izolacyjnym min 15 cm wykończone papą termozgrzewalną. W ramach prac należy przewidzieć wszystkie roboty towarzyszące, które są niezbędne w celu prawidłowego wykonania zamówienia. Ponadto w ramach prac należy przewidzieć wymianę wszystkich okien na nowe z zachowaniem podziałów okien historycznych oraz drzwi zewnętrznych z zachowaniem historycznego charakteru. Wykonanie kompleksowe elewacji budynku ze szczególnym zachowaniem istniejących detali architektonicznych, uzupełnienie ubytków tynkarskich należy wykonać przy użyciu zaprawy paroprzepuszczalnej – wapiennej, przy uzgodnieniu z WWKZ oraz wymianę orynnowania całego budynku. Ostateczny kolor elewacji budynku należy uzgodnić z WWKZ.
Ponadto należy tak dostosować budynek aby spełniał wymagania dla korzystania osób ze szczególnymi potrzebami oraz zgodnie z wymaganiami wynikającymi i nałożonymi odrębnymi decyzjami oraz przepisami prawa. W ramach adaptacji należy wykonać windę zewnętrzną o napędzie elektrycznym, dzięki której możliwa będzie komunikacja do każdej kondygnacji budynku. Modernizacji należy poddać wszystkie wewnętrzne instalacje zarówno wodno – kanalizacyjne wraz z białym montażem, instalacją ogrzewania i podgrzewania c.w.u. (w tym montaż nowego kotła gazowego dostosowanego do zapotrzebowania budynku - aktualny kocioł jest mocy 120 kW, ciepła woda użytkowa z projektowanej pompy ciepła), instalacje elektryczną (w tym instalacją fotowoltaiczną) wraz z wykonaniem nowych wszystkich opraw typu LED oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu, instalację wentylacji, klimatyzacji.
W ramach robót budowlanych we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku należy przewidzieć wykonanie robót rozbiórkowych, murarskich, posadzkowych, tynkarskich, szpachlowanie, malarskich, ślusarskich w zakresie wymiany balustrad i wszystkich drzwi wewnętrznych, wykonanie okładzin z płytek ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, zaplecza kuchennego, kotłowni i innych wymaganych. Ponadto budynek należy wyposażyć w instalację hydrantową.
B) Zagospodarowanie terenu
Planuje się wykonanie różnego rodzaju utwardzeń o pow. ok. 400,00 m2 (+/-10,00m2), w szczególności dojść i dojazdów do budynku, a w razie potrzeby również schodów, podjazdów, opaski wokół budynku.
C) Wyposażenie wewnętrze budynku
Planuje się wykonanie: zabudowy meblowej każdego zaplecza kuchennego wraz ze stołem kuchennym, wyposażenie obiektu w krzesła i stoły, wyposażenie toalet (uchwyty na papier toaletowy, dozowniki do mydła, suszarki elektryczne, kosze na śmieci, lustra), wyposażenie w sprzęt AGD (płyta indukcyjna wraz z piekarnikiem pod zabudowę, okap elektryczny pod zabudowę, lodówka, zmywarka), szafy pod zabudowę na dokumenty związane z prowadzoną działalnością.
D) Winda
W celu dostosowania budynku dla korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami, likwidacji barier architektonicznych i zwiększenia dostępności należy wykonać windę z napędem elektrycznym.
ŚCIANY SZYBU WINDOWEGO
Szyb windowy stalowy całość przeszklona.
Charakterystyka windy i wyposażenie:
• Udźwig 630 kg,
• 8 osób,
• Wysokość podnoszenia – do 20m,
• Ilość przystanków: 5 przystanki,
• Wymiary kabiny: około 1100x1400mm,
• Wysokość kabiny: około 2100mm, posadzka wykładzina PCV
• Drzwi szerokość około 900 mm,
• Kabina przelotowa,
• Drzwi panelowe, automatyczne, teleskopowe,
• Wykończenie sufitu - stal nierdzewna,
• Podłoga - wykładzina gumowa,
• Ściany, cokół, ościeżnica drzwi - stal nierdzewna szczotkowana,
• Poręcz - stal nierdzewna polerowana,
• Panel operacyjny - stal nierdzewna szczotkowana,
• Oświetlenie LED.
3) Zamówienie zrealizowane zostanie zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju, zasadą DNSH ,,nie czyń poważnych szkód, zasadą równości kobiet i mężczyzn, zasadą równości szans i niedyskryminacji, zasadą dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
WAŻNE!
- szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program Funkcjonalno-użytkowy, który jest załącznikiem do SWZ.
Po zmianie:
Miejsce realizacji zamówienia:
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Miasto Wągrowiec
ul. Kolejowa 24
62-100 Wągrowiec
Działki o numerze ewidencyjnym: 1525/9, 1524/2, 1527
Obręb ewidencyjny Wągrowiec
4. Zakres robót
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku gminnego na Klub Integracji Społecznej. Zamówienie realizowane będzie w formule zaprojektuj-wybuduj.
W ramach zamówienia należy wykonać:
1) dokumentację projektową tj. w szczególności:
- sporządzić aktualną mapę do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia,
- wykonać badania gruntowo-wodne,
- wykonać ekspertyzę techniczną z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- wykonać koncepcję funkcjonalno - użytkową oraz zagospodarowania terenu i uzgodnić ją z Zamawiającym,
- wykonać kompletny projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno - budowlany, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody, pozwolenia,
- wykonać kompletny projekt techniczny w branżach: budowlanej, konstrukcyjnej, instalacyjnej – instalacji elektrycznej i sanitarnej,
- uzyskać pozwolenie na budowę w wymaganym zakresie,
- wykonać inne dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym pozwolenie na prowadzenie prac archeologicznych do WWKZ, ustanowić nadzór archeologiczny na budowie. Ponadto uzyskać należy zgodę na prowadzenie prac przy bryle zewnętrznej budynku od WWKZ,
- zrealizować zamierzenie budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją,
- Uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego – Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez Zamawiającego.
2) roboty budowlane objęte dokumentacją projektową tj. w szczególności:
A) Adaptacja budynku gminnego wraz z instalacjami, przyłączami
Planuje się wykonanie kompleksowej i głębokiej termomodernizacji budynku w celu osiągnięcia jak najlepszych parametrów energooszczędności. Istniejący budynek jest 4 kondygnacyjny w tym piwnica. Planuje się między innymi wykonanie docieplenia fundamentów budynku grubość min. 15 cm styropianem lub innym materiałem izolacyjnym odpowiednich parametrów spełniających wymagania w aktualnie obowiązujących przepisach prawa. Należy ustalić przyczynę zawilgocenia poszczególnych przegród budynku oraz dokonać kompleksowej izolacji poziomej budynku. Wykonać należy ocieplenie ścian zewnętrznych budynku zgodnie z wytycznymi konserwatorski zawartymi w piśmie nr Po.WN.5183.2981.4.2025 z dnia 30 maja 2025 r. (stanowi załącznik do PFU). Ponadto ocieplenie od wewnątrz budynku, wyłącznie tych przegród, których nie ma możliwości docieplenia od zewnątrz zgodnie z wytycznymi WWKZ (Załącznik nr 4 do PFU), materiałem izolacyjnym odpowiednich parametrów spełniających wymagania w aktualnie obowiązujących przepisach prawa. Wykonanie docieplenia dachu materiałem izolacyjnym min 15 cm wykończone papą termozgrzewalną. W ramach prac należy przewidzieć wszystkie roboty towarzyszące, które są niezbędne w celu prawidłowego wykonania zamówienia. Ponadto w ramach prac należy przewidzieć wymianę wszystkich okien na nowe z zachowaniem podziałów okien historycznych oraz drzwi zewnętrznych z zachowaniem historycznego charakteru. Wykonanie kompleksowe elewacji budynku ze szczególnym zachowaniem istniejących detali architektonicznych, uzupełnienie ubytków tynkarskich należy wykonać przy użyciu zaprawy paroprzepuszczalnej – wapiennej, przy uzgodnieniu z WWKZ oraz wymianę orynnowania całego budynku. Ostateczny kolor elewacji budynku należy uzgodnić z WWKZ.
Ponadto należy tak dostosować budynek aby spełniał wymagania dla korzystania osób ze szczególnymi potrzebami oraz zgodnie z wymaganiami wynikającymi i nałożonymi odrębnymi decyzjami oraz przepisami prawa. W ramach adaptacji należy wykonać windę zewnętrzną o napędzie elektrycznym, dzięki której możliwa będzie komunikacja do każdej kondygnacji budynku. Modernizacji należy poddać wszystkie wewnętrzne instalacje zarówno wodno – kanalizacyjne wraz z białym montażem, instalacją ogrzewania i podgrzewania c.w.u. (w tym montaż nowego kotła gazowego dostosowanego do zapotrzebowania budynku - aktualny kocioł jest mocy 120 kW, ciepła woda użytkowa z projektowanej pompy ciepła), instalacje elektryczną (w tym instalacją fotowoltaiczną) wraz z wykonaniem nowych wszystkich opraw typu LED oraz wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu, instalację wentylacji, klimatyzacji – przewidzieć należy klimatyzację centralną w budynku. ,,Klimatyzacja komfortowa” ma na celu zapewnienie optymalnych warunków termicznych i wilgotnościowych w pomieszczeniach, w których będą przebywać ludzie, tak aby odczuwali oni komfort. Wszystkie pomieszczenia z wyjątkiem toalet należy wyposażyć w klimatyzację.
W ramach robót budowlanych we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku należy przewidzieć wykonanie robót rozbiórkowych, murarskich, posadzkowych, tynkarskich, szpachlowanie, malarskich, ślusarskich w zakresie wymiany balustrad i wszystkich drzwi wewnętrznych, wykonanie okładzin z płytek ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, zaplecza kuchennego, kotłowni i innych wymaganych tj. w pomieszczeniach technicznych związanych z szybem windowym, pomieszczeniach magazynowych oraz gospodarczych. Ponadto budynek należy wyposażyć w instalację hydrantową.
B) Zagospodarowanie terenu
Planuje się wykonanie różnego rodzaju utwardzeń o pow. ok. 400,00 m2 (+/-10,00m2), w szczególności dojść i dojazdów do budynku, a w razie potrzeby również schodów, podjazdów, opaski wokół budynku.
C) Wyposażenie wewnętrze budynku
Planuje się wykonanie: zabudowy meblowej każdego zaplecza kuchennego wraz ze stołem kuchennym, wyposażenie obiektu w krzesła i stoły, wyposażenie toalet (uchwyty na papier toaletowy, dozowniki do mydła, suszarki elektryczne, kosze na śmieci, lustra), wyposażenie w sprzęt AGD (płyta indukcyjna wraz z piekarnikiem pod zabudowę, okap elektryczny pod zabudowę, lodówka, zmywarka), szafy pod zabudowę na dokumenty związane z prowadzoną działalnością.
D) Winda
W celu dostosowania budynku dla korzystania dla osób ze szczególnymi potrzebami, likwidacji barier architektonicznych i zwiększenia dostępności należy wykonać windę z napędem elektrycznym.
ŚCIANY SZYBU WINDOWEGO
Szyb windowy stalowy całość przeszklona.
Charakterystyka windy i wyposażenie:
• Udźwig 630 kg,
• 8 osób,
• Wysokość podnoszenia – do 20m,
• Ilość przystanków: 5 przystanki,
• Wymiary kabiny: około 1100x1400mm,
• Wysokość kabiny: około 2100mm, posadzka wykładzina PCV
• Drzwi szerokość około 900 mm,
• Kabina przelotowa,
• Drzwi panelowe, automatyczne, teleskopowe,
• Wykończenie sufitu - stal nierdzewna,
• Podłoga - wykładzina gumowa,
• Ściany, cokół, ościeżnica drzwi - stal nierdzewna szczotkowana,
• Poręcz - stal nierdzewna polerowana,
• Panel operacyjny - stal nierdzewna szczotkowana,
• Oświetlenie LED.
3) Zamówienie zrealizowane zostanie zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju, zasadą DNSH ,,nie czyń poważnych szkód, zasadą równości kobiet i mężczyzn, zasadą równości szans i niedyskryminacji, zasadą dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
WAŻNE!
- szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program Funkcjonalno-użytkowy, który jest załącznikiem do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
280
Po zmianie:
400
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-24 09:00
Po zmianie:
2025-08-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-24 09:15
Po zmianie:
2025-08-08 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-22
Po zmianie:
2025-09-06
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu
- Remont drogi powiatowej nr 1609P Wągrowiec - Rąbczyn
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ROKU 2026
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 roku dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie projektów technicznych"
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





