Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu dowódczo-sztabowego SOp w zabudowie specjalistycznej na potrzeby KM PSP Poznań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bobrzańska 6A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-248
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 47-77-16-300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strazpozarna@kmpsp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-poznan
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu dowódczo-sztabowego SOp w zabudowie specjalistycznej na potrzeby KM PSP Poznań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bbb70d2-56c9-4c9a-a998-2fd8fc85ee89
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081565/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa samochodu dowódczo-sztabowego SOp na potrzeby KM PSP Poznań
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_poznan/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_poznan/proceedings
Zgodnie z SWZ punkt XII
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ punkt XII oraz punkt XXIV
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_poznan/proceedings
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ punkt III
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ punkt III
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MT.2370.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Dostawa samochodu dowódczo-sztabowego SOp w zabudowie specjalistycznej na potrzeby KM PSP Poznań zgodnie z OPZ zamieszczonym w załączniku nr 3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ punkt XIX
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ punkt VII5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ punkt IX
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ punkt IX
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ punkt IX5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZ punkt IX5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ punkt IXSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ punkt XI6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ punkt XXII7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych dla pracodawców z powiatów województwa wielkopolskiego pod hasłem Rola pracodawcy w procesie uczenia się pracownika (II)
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa staplerów, klipsownic i trokarów do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Dostawa sprzętu AGD
- AD/ZP/138/25 Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla kandydatów do pracy oraz pracowników Politechniki Poznańskiej .
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodów specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
- Zakup samochodu specjalnego - podnośnik hydrauliczny z drabiną
- DOSTAWA NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego. Zadanie realizowane w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 o DMC 3500 kg
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x2 o DMC 5000 kg
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





