Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00432760/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników ”EKO-REGION” sp. z o. o. / 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.eko-region.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników ”EKO-REGION” sp. z o. o. / 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-212c0cc9-065c-4ef8-b074-49c3ef5590f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432760
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1:1. Przedmiotem umowy jest dostawa posiłków profilaktycznych opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy – Opis przedmiotu zamówienia, dla pracowników Zamawiającego w Zakładzie/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Dylowie A, gm. Pajęczno, 98-330 Pajęczno.
2. Zakres świadczenia dostawy posiłków profilaktycznych należy wykonać w oparciu o umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ i umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż dostarczane w ramach umowy posiłki spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1160 ze zm.), w tym m.in., że posiłki zawierają około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz wartość kaloryczną około 1000 kcal.
4. Szacowana ilość posiłków do dostarczenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy to 2.277 posiłków.
5. W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości posiłków wskazanych w pkt 4. Udzielnie zamówienia na mniejszą ilość posiłków profilaktycznych, zgodnie z postanowieniem zadania 1 niniejszego punktu, nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń, w szczególności Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz do żądania zapłaty odszkodowania. Zmniejszenie ilości posiłków, zgodnie z postanowieniem niniejszego punktu nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia umownego do:
1) przygotowania na terenie własnego zakładu (kuchni) posiłków, o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy;
2) realizowania dostaw posiłków dwukrotnie w ciągu dnia - od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00 oraz 18:00;
3) realizowania dostaw w sobotę raz w miesiącu o godzinie 10:00;
4) realizowania dostaw posiłków w pozostałe soboty miesiąca po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o tym fakcie drogą mailową na adres wskazany w § 13 ust. 2 umowy. Dostawy w soboty będą realizowane o godzinie 10:00.
7. Przy każdej dostawie posiłków przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy potwierdzą ilość oraz rodzaj dostarczonych posiłków na dokumencie przygotowanym przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe
4.5.5.) Wartość części: 55080,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2:1. Przedmiotem umowy jest dostawa posiłków profilaktycznych opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy – Opis przedmiotu zamówienia, dla pracowników Zamawiającego w Zakładzie/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Gotartowie, Gotartów 44A, gm. Kluczbork, 46-200 Kluczbork.
2. Zakres świadczenia dostawy posiłków profilaktycznych należy wykonać w oparciu o umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ i umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż dostarczane w ramach niniejszej umowy posiłki spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1160 ze zm.), w tym m.in., że posiłki zawierają około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz wartość kaloryczną około 1000 kcal.
4. Szacowana ilość posiłków do dostarczenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy to 3.782 posiłki.
5. W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości posiłków wskazanych w pkt 4. Udzielnie zamówienia na mniejszą ilość posiłków profilaktycznych, zgodnie z postanowieniem zadania 1 niniejszego punktu, nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń, w szczególności Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz do żądania zapłaty odszkodowania. Zmniejszenie ilości posiłków, zgodnie z postanowieniem niniejszego punktu nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia umownego do:
1) przygotowania na terenie własnego zakładu (kuchni) posiłków, o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy;
2) realizowania dostaw posiłków dwukrotnie w ciągu dnia - od poniedziałku do piątku w godzinach: 09:30 oraz 16:30;
3) realizowania dostaw posiłków w soboty o godzinie 09:30.
7. Przy każdej dostawie posiłków przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy potwierdzą ilość oraz rodzaj dostarczonych posiłków na dokumencie przygotowanym przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe
4.5.5.) Wartość części: 90720,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3:1. Przedmiotem umowy jest dostawa posiłków profilaktycznych opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy – Opis przedmiotu zamówienia, dla pracowników Zamawiającego w Zakładzie/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie, ul. Przemysłowa 14 i 16, 97-400 Bełchatów oraz Stacji Przeładunkowej ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów, 97-400 Bełchatów.
2. Zakres świadczenia dostawy posiłków profilaktycznych należy wykonać w oparciu o umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ i umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż dostarczane w ramach niniejszej umowy posiłki spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1160 ze zm.), w tym m.in., że posiłki zawierają około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz wartość kaloryczną około 1000 kcal.
4. Szacowana ilość posiłków do dostarczenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy to 2.163 posiłki.
5. W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości posiłków wskazanych w pkt 4. Udzielnie zamówienia na mniejszą ilość posiłków profilaktycznych, zgodnie z postanowieniem zadania 1 niniejszego punktu, nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń, w szczególności Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz do żądania zapłaty odszkodowania. Zmniejszenie ilości posiłków, zgodnie z postanowieniem niniejszego punktu nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia umownego do:
1) przygotowania na terenie własnego zakładu (kuchni) posiłków, o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy,
2) realizowania dostaw posiłków do Zakładu/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie i Stacji Przeładunkowej ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej - od poniedziałku do piątku o godzinie 10:00,
3) realizowania dostaw posiłków do Zakładu/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie w soboty o godzinie 10:00,
4) realizowania dostaw posiłków do Stacji Przeładunkowej ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej w soboty po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o tym fakcie drogą mailową na adres wskazany w § 13 ust. 2 umowy. Dostawy w soboty będą realizowane o godzinie 10:00.
7. Przy każdej dostawie posiłków przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy potwierdzą ilość oraz rodzaj dostarczonych posiłków na dokumencie przygotowanym przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe
4.5.5.) Wartość części: 51840,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4:1. Przedmiotem umowy jest dostawa posiłków profilaktycznych opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy – Opis przedmiotu zamówienia, dla pracowników Zamawiającego w Zakładzie/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice, 96-116 Dębowa Góra.
2. Zakres świadczenia dostawy posiłków profilaktycznych należy wykonać w oparciu o umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ i umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż dostarczane w ramach niniejszej umowy posiłki spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1160 ze zm.), w tym m.in., że posiłki zawierają około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz wartość kaloryczną około 1000 kcal.
4. Szacowana ilość posiłków do dostarczenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy to 3.294 posiłki.
5. W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości posiłków wskazanych w pkt 4. Udzielnie zamówienia na mniejszą ilość posiłków profilaktycznych, zgodnie z postanowieniem zadania 1 niniejszego punktu, nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń, w szczególności Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz do żądania zapłaty odszkodowania. Zmniejszenie ilości posiłków, zgodnie z postanowieniem niniejszego punktu nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia umownego do:
1) przygotowania na terenie własnego zakładu (kuchni) posiłków, o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy;
2) realizowania dostaw posiłków dwukrotnie w ciągu dnia - od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00 oraz 18:00;
3) realizowania dostaw posiłków w soboty o godzinie 10:00.
7. Przy każdej dostawie posiłków przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy potwierdzą ilość oraz rodzaj dostarczonych posiłków na dokumencie przygotowanym przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe
4.5.5.) Wartość części: 78840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35903,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51642,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35903,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARIN IA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222971669
7.3.3) Ulica: Williama Heerleina Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35903,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59634,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59634,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59634,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARIN AI S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222971669
7.3.3) Ulica: ul. Williama Heerleina Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59634,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33872,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51392,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33872,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARIN AI S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222971669
7.3.3) Ulica: ul. Williama Heerleina Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33872,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51228,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51228,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51228,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARIN AI S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222971669
7.3.3) Ulica: Williama Heerleina Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51228,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 9 w Bełchatowie
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- 2026 -Usługi ratownictwa wodnego w obiekcie pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w Placówce Wsparcia dzieci i młodzieży na 2026 rok
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Firleju w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 16 w Siemianowicach Śląskich od stycznia 2026 do grudnia 2026.
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





