eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówDostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników "EKO-REGION" sp. z o. o. / 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników ”EKO-REGION” sp. z o. o. / 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.eko-region.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników ”EKO-REGION” sp. z o. o. / 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-212c0cc9-065c-4ef8-b074-49c3ef5590f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432760

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa posiłków profilaktycznych opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy – Opis przedmiotu zamówienia, dla pracowników Zamawiającego w Zakładzie/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Dylowie A, gm. Pajęczno, 98-330 Pajęczno.
2. Zakres świadczenia dostawy posiłków profilaktycznych należy wykonać w oparciu o umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ i umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż dostarczane w ramach umowy posiłki spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1160 ze zm.), w tym m.in., że posiłki zawierają około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz wartość kaloryczną około 1000 kcal.
4. Szacowana ilość posiłków do dostarczenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy to 2.277 posiłków.
5. W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości posiłków wskazanych w pkt 4. Udzielnie zamówienia na mniejszą ilość posiłków profilaktycznych, zgodnie z postanowieniem zadania 1 niniejszego punktu, nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń, w szczególności Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz do żądania zapłaty odszkodowania. Zmniejszenie ilości posiłków, zgodnie z postanowieniem niniejszego punktu nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia umownego do:
1) przygotowania na terenie własnego zakładu (kuchni) posiłków, o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy;
2) realizowania dostaw posiłków dwukrotnie w ciągu dnia - od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00 oraz 18:00;
3) realizowania dostaw w sobotę raz w miesiącu o godzinie 10:00;
4) realizowania dostaw posiłków w pozostałe soboty miesiąca po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o tym fakcie drogą mailową na adres wskazany w § 13 ust. 2 umowy. Dostawy w soboty będą realizowane o godzinie 10:00.
7. Przy każdej dostawie posiłków przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy potwierdzą ilość oraz rodzaj dostarczonych posiłków na dokumencie przygotowanym przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe

4.5.5.) Wartość części: 55080,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa posiłków profilaktycznych opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy – Opis przedmiotu zamówienia, dla pracowników Zamawiającego w Zakładzie/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Gotartowie, Gotartów 44A, gm. Kluczbork, 46-200 Kluczbork.
2. Zakres świadczenia dostawy posiłków profilaktycznych należy wykonać w oparciu o umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ i umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż dostarczane w ramach niniejszej umowy posiłki spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1160 ze zm.), w tym m.in., że posiłki zawierają około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz wartość kaloryczną około 1000 kcal.
4. Szacowana ilość posiłków do dostarczenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy to 3.782 posiłki.
5. W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości posiłków wskazanych w pkt 4. Udzielnie zamówienia na mniejszą ilość posiłków profilaktycznych, zgodnie z postanowieniem zadania 1 niniejszego punktu, nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń, w szczególności Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz do żądania zapłaty odszkodowania. Zmniejszenie ilości posiłków, zgodnie z postanowieniem niniejszego punktu nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia umownego do:
1) przygotowania na terenie własnego zakładu (kuchni) posiłków, o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy;
2) realizowania dostaw posiłków dwukrotnie w ciągu dnia - od poniedziałku do piątku w godzinach: 09:30 oraz 16:30;
3) realizowania dostaw posiłków w soboty o godzinie 09:30.
7. Przy każdej dostawie posiłków przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy potwierdzą ilość oraz rodzaj dostarczonych posiłków na dokumencie przygotowanym przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe

4.5.5.) Wartość części: 90720,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa posiłków profilaktycznych opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy – Opis przedmiotu zamówienia, dla pracowników Zamawiającego w Zakładzie/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie, ul. Przemysłowa 14 i 16, 97-400 Bełchatów oraz Stacji Przeładunkowej ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów, 97-400 Bełchatów.
2. Zakres świadczenia dostawy posiłków profilaktycznych należy wykonać w oparciu o umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ i umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż dostarczane w ramach niniejszej umowy posiłki spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1160 ze zm.), w tym m.in., że posiłki zawierają około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz wartość kaloryczną około 1000 kcal.
4. Szacowana ilość posiłków do dostarczenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy to 2.163 posiłki.
5. W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości posiłków wskazanych w pkt 4. Udzielnie zamówienia na mniejszą ilość posiłków profilaktycznych, zgodnie z postanowieniem zadania 1 niniejszego punktu, nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń, w szczególności Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz do żądania zapłaty odszkodowania. Zmniejszenie ilości posiłków, zgodnie z postanowieniem niniejszego punktu nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia umownego do:
1) przygotowania na terenie własnego zakładu (kuchni) posiłków, o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy,
2) realizowania dostaw posiłków do Zakładu/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie i Stacji Przeładunkowej ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej - od poniedziałku do piątku o godzinie 10:00,
3) realizowania dostaw posiłków do Zakładu/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie w soboty o godzinie 10:00,
4) realizowania dostaw posiłków do Stacji Przeładunkowej ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej w soboty po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o tym fakcie drogą mailową na adres wskazany w § 13 ust. 2 umowy. Dostawy w soboty będą realizowane o godzinie 10:00.
7. Przy każdej dostawie posiłków przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy potwierdzą ilość oraz rodzaj dostarczonych posiłków na dokumencie przygotowanym przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe

4.5.5.) Wartość części: 51840,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa posiłków profilaktycznych opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy – Opis przedmiotu zamówienia, dla pracowników Zamawiającego w Zakładzie/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice, 96-116 Dębowa Góra.
2. Zakres świadczenia dostawy posiłków profilaktycznych należy wykonać w oparciu o umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ i umowy.
3. Wykonawca oświadcza, iż dostarczane w ramach niniejszej umowy posiłki spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1160 ze zm.), w tym m.in., że posiłki zawierają około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz wartość kaloryczną około 1000 kcal.
4. Szacowana ilość posiłków do dostarczenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy to 3.294 posiłki.
5. W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50% ilości posiłków wskazanych w pkt 4. Udzielnie zamówienia na mniejszą ilość posiłków profilaktycznych, zgodnie z postanowieniem zadania 1 niniejszego punktu, nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń, w szczególności Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz do żądania zapłaty odszkodowania. Zmniejszenie ilości posiłków, zgodnie z postanowieniem niniejszego punktu nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia umownego do:
1) przygotowania na terenie własnego zakładu (kuchni) posiłków, o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ i umowy;
2) realizowania dostaw posiłków dwukrotnie w ciągu dnia - od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00 oraz 18:00;
3) realizowania dostaw posiłków w soboty o godzinie 10:00.
7. Przy każdej dostawie posiłków przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy potwierdzą ilość oraz rodzaj dostarczonych posiłków na dokumencie przygotowanym przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe

4.5.5.) Wartość części: 78840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35903,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51642,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35903,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARIN IA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222971669

7.3.3) Ulica: Williama Heerleina Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35903,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59634,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59634,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59634,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARIN AI S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222971669

7.3.3) Ulica: ul. Williama Heerleina Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59634,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33872,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51392,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33872,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARIN AI S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222971669

7.3.3) Ulica: ul. Williama Heerleina Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33872,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51228,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51228,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51228,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARIN AI S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222971669

7.3.3) Ulica: Williama Heerleina Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51228,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.