Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii cieplnej tj. sprzedaż i dystrybucja energii cieplnej do budynku VI LO w Warszawie i budynku XXVIII LO w Warszawie w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY - MOKOTÓW m. st. WARSZAWY
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Administracyjno-Organizacyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000253238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Postępu 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dbfomokotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfomokotow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii cieplnej tj. sprzedaż i dystrybucja energii cieplnej do budynku VI LO w Warszawie i budynku XXVIII LO w Warszawie w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6d87b4f-3f85-4e25-a68b-5c862c5305f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057932/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku VI LO w Warszawie i budynku XXVIII LO w Warszawie w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 07.09.2027 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dbfomokotow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dbfomokotow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ - ROZDZIAŁ VII ust.3
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ - ROZDZIAŁ XXIV
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ - ROZDZIAŁ XXIV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO-IV.WAO.4660.1.5.2025.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest kompleksowa dostawa energii cieplnej tj. sprzedaż i dystrybucja energii cieplnej do budynku VI Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Reytana przy ul. Wiktorska 30/32, 02-587 Warszawa i budynku XXVIII Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego przy ul. Wiktorska 99, 02-575 Warszawa w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający dokona ich oceny na podstawie kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego instalacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatne włączenia i wyłączenia ciepła w ciągu roku na wniosek Odbiorcy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że:1) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej udzieloną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.);
2) posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji ciepła na podstawie ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2024 r. poz. 236 ze zm.) oraz ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) udzieloną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub przedstawi oświadczenia o posiadaniu aktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem
sieci na świadczenie usług przesyłania i dystrybucji ciepła na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania ciepła, tj. do budynków Zamawiających i obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowym środkiem dowodowym, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia w przedmiotowym postępowaniu, składanym przez Wykonawcę na
wezwanie Zamawiającego jest oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – Załącznik nr 8 do SWZ – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, w zakresie zdolności zawodowej są:
1) kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualnej koncesji w zakresie wytwarzania energii cieplnej udzielonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.);
2) kopia aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji ciepła na podstawie ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2024 r. poz. 236 ze zm.) oraz ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) udzielonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub oświadczenie o
posiadaniu aktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług przesyłania i dystrybucji ciepła na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania ciepła, tj. do budynków Zamawiających i obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub umowy spółki należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwa do dokonania tej czynności.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają w treści Umowy następujące zmiany dotyczące:1) sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian przepisów prawnych – zgodnie z przepisami;
2) przepisów prawa związanych z Przedmiotem umowy;
3) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy oraz świadczenia stron Umowy – zgodnie z przepisami;
4) zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru energii cieplnej;
5) mocy zamówionej;
6) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści niepowodujących zmiany celu i istoty Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://dbfomokotow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach SMB Imielin przy ul. Wasilkowskiego 12 oraz Wasilkowskiego 4
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i przesył/dystrybucja) energii cieplnej w latach 2026-2027 do budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynku użyteczności publicznej przy ul. Pułaskiego 42 w Myszkowie dla lokalu Nr 3
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w 2026 roku
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej tj. sprzedaż i dystrybucja energii cieplnej do budynku VI LO w Warszawie i budynku XXVIII LO w Warszawie w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Legnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





