eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzRoboty na rowach zw. z usuwaniem skutków powodzi z września 2024, remont: rowu ul. Brzeska R-rz (cz.1), rowów ul. Brzeska R-rz (cz.2), rowu Borucin-Bolesław (cz.3), rowu Borucin-Bolesław (cz.4)



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty na rowach zw. z usuwaniem skutków powodzi z września 2024, remont: rowu ul. Brzeska R-rz (cz.1), rowów ul. Brzeska R-rz (cz.2), rowu Borucin-Bolesław (cz.3), rowu Borucin-Bolesław (cz.4)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RACIBORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Raciborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Okrzei 4

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 45 97 385

1.5.8.) Numer faksu: (32) 415 87 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatraciborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatraciborski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6215fea6-e49e-45b0-9330-b7dea75c6e75

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty na rowach zw. z usuwaniem skutków powodzi z września 2024, remont: rowu ul. Brzeska R-rz (cz.1), rowów ul. Brzeska R-rz (cz.2), rowu Borucin-Bolesław (cz.3), rowu Borucin-Bolesław (cz.4)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6215fea6-e49e-45b0-9330-b7dea75c6e75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031021/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Roboty na rowach zw. z usuwaniem skutków powodzi z września 2024, remont: rowu ul. Brzeska R-rz (cz.1), rowów ul. Brzeska R-rz (cz.2), rowu Borucin-Bolesław (cz.3), rowu Borucin-Bolesław (cz.4)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.VII.272.32.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 232525,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia pn. „Remont rowu odwadniającego w ciągu DP 3512S
ul. Brzeskiej w Raciborzu w km od 0+120 do 0+222” polega na wykonaniu
odmulenia odcinka rowu o dł. 102,00 mb. Planowany zakres prac obejmuje głównie: odmulenie dna rowu, odmulenie skarp rowu z ich wyprofilowaniem, wywóz urobku, remont umocnień dennych rowu z płyt chodnikowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony:
- uproszczonej dokumentacji technicznej,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 8278,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia pn. „Remont rowów odwadniających w ciągu DP 3512 S
ul.Brzeskiej w Raciborzu w km od 0+393 do 0+775” polega na wykonaniu
odmulenia odcinków rowów wraz z przepustami o łącznej dł. 524 mb.

Planowany zakres prac obejmuje głównie: odmulenie dna rowu, odmulenie skarp rowu z ich wyprofilowaniem, odmulenie przepustów o łącznej długości 52 m, wywóz urobku, remont umocnień rowów z płyt chodnikowych i ażurowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- uproszczonej dokumentacji technicznej,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 26572,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia pn. „Remont rowu w ciągu drogi powiatowej nr 3529 S relacji Borucin - Bolesław w km od 2+780 do km 3+160” polega na wykonaniu odmulenia odcinka rowu wraz z przepustem o łącznej dł. 380 mb.
Planowany zakres prac obejmuje głównie: wykoszenie porostów, odmulenie dna rowu, odmulenie skarp rowu z ich wyprofilowaniem, odmulenie przepustów o łącznej długości 7 m, wywóz urobku, remont umocnień rowów z płyt chodnikowych, korytek ściekowych, płyt ażurowych, kamienia brukowego, narzutu kamiennego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- uproszczonej dokumentacji technicznej,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 150189,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4 zamówienia pn. „Remont rowu w ciągu drogi powiatowej nr 3529 S na
odcinku pomiędzy Borucinem a Bolesławiem od km 4+590 do km 4+790”, polega na wykonaniu odmulenia rowu wraz z przepustami o łącznej dł. 200 mb.
Planowany zakres prac obejmuje głównie: rozbiórkę istniejących umocnień z płyt drogowych i ich odtworzenie, wykoszenie porostów, odmulenie dna rowu, odmulenie skarp rowu z ich wyprofilowaniem, odmulenie przepustów o łącznej długości 25 m, wywóz urobku z odmulenia, remont umocnień rowu z płyt chodnikowych i ażurowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- uproszczonej dokumentacji technicznej,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 47485,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7937,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22248,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7937,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7937,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54911,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77167,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54911,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54911,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z przedłużającą się procedurą udzielania zamówienia publicznego wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym z uwagi na fakt iż, w dniu 7.11.2025 r. Śląski Urząd Wojewódzki przekazał do tut. Starostwa informację dotyczącą przesłania wniosków o dofinansowanie (tj. zawierających podpisane umowy z wykonawcami na realizację poszczególnych części ww. zadania) w terminie do
14.11.2025 r. Termin ten został określony jako ostateczny i nieprzekraczalny ze względu na konieczność jego procedowania.
Postępowanie przetargowe nr OR.VII.272.32.2025 zostało zakończone wyborem najkorzystniejszej oferty na dzień 07.11.2025 dla 1,2 oraz 4 części postępowania, w związku z czym możliwe jest przekazanie zawartych umów w ww. terminie.
Postępowanie obejmujące część 3 - „Remont rowu w ciągu drogi powiatowej nr 3529 S relacji Borucin - Bolesław w km od 2+780 do km 3+160” zostało przesunięte do realizacji na rok 2026, ponieważ w wyznaczonym przez Śląski Urząd Wojewódzki terminie nie jesteśmy w stanie przekazać kompletu dokumentacji, w szczególności umowy z wykonawcą zadania.
W związku z powyższym należy unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88182,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186625,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36451,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67097,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36451,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&D Bieniek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423262383

7.3.3) Ulica: Wolna

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-251

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Całość wykonanych prac - Bienieko Dawid Bieniek

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36451,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.