eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionek WielkiDostawa środków piorących wraz z dzierżawą i serwisem systemu dozowania dla pralni Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamionku Wielkim



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków piorących wraz z dzierżawą i serwisem
systemu dozowania dla pralni Zakładu Aktywności Zawodowej w
Kamionku Wielkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Kamionek Wielki 82, 82-340 Tolkmicko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 171013211

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KAMIONEK WIELKI 82

1.5.2.) Miejscowość: Kamionek Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaz@kamionekwielki.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.kamionekwielki.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków piorących wraz z dzierżawą i serwisem
systemu dozowania dla pralni Zakładu Aktywności Zawodowej w
Kamionku Wielkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-093403e0-8b8a-4327-8c13-68402e17c512

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029676/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa środków piorących w postaci płynnej wraz z dzierżawą systemu i urządzeń technologicznych dla potrzeb działu pralni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-093403e0-8b8a-4327-8c13-68402e17c512

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamówienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Przetwarzanie danych osobowych względem osób fizycznych jest niezbędnie do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym. Wykonawca ma
obowiązek do zapoznania się z poniższą klauzulą informacyjną:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Aktywności Zawodowej
w Kamionku Wielkim , Kamionek Wielki 82 , 82-340 Tolkmicko, tel. 55 231 37 67
w.13 lub 55 231 37 26 , email: zaz@kamionekwielki.com.pl ;
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych z Panem Mateuszem Szlachtowicz kontakt za
pomocą poczty elektronicznej: mateusz.szlachtowicz@koni.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Dostawa środków piorących wraz z dzierżawą i serwisem systemu dozowania dla
pralni Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamionku Wielkim, Kamionek Wielki 82,
nr sprawy: ZAZ.I.ZP.3.2025 prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz
art. 74 ust. 3 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZAZ.I.ZP.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków piorących wraz z dzierżawą i
serwisem systemu dozowania, przeznaczonych do pralni Zakładu Aktywności
Zawodowej w Kamionku Wielkim.
Zakres obejmuje:
a) dostawę środków piorących, wspomagających, neutralizujących,
dezynfekujących, krochmalących i zapachowych,
b) montaż, uruchomienie i serwis systemu dozowania,
c) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi systemu i
bezpiecznego stosowania preparatów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość oferowanych produktów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej ;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych produktów z wymaganiami SWZ:
1. Karty charakterystyki (SDS) wszystkich oferowanych środków piorących i
dezynfekcyjnych – zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006.
2. Karty techniczne lub specyfikacje produktów, zawierające opis składu,
zastosowania, pH, dozowania oraz warunków bezpieczeństwa.
3. Deklaracje zgodności lub certyfikaty jakości, potwierdzające, że oferowane
środki spełniają normy bezpieczeństwa i jakości, w tym normy PN-EN lub
równoważne.
4. Atesty higieniczne PZH lub równoważne – dla preparatów mających kontakt z
tekstyliami wykorzystywanymi w zakładach opieki lub placówkach ochrony
zdrowia.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są równoważne do
wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy), zawierające
zestawienie porównawcze parametrów technicznych.
6. Opis systemu dozowania – zawierający informacje o:
o liczbie punktów dozowania,
o rodzaju pomp,
o sposobie montażu i zasilania,
o zakresie serwisu i konserwacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych produktów z wymaganiami SWZ:
1. Karty charakterystyki (SDS) wszystkich oferowanych środków piorących i
dezynfekcyjnych – zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006.
2. Karty techniczne lub specyfikacje produktów, zawierające opis składu,
zastosowania, pH, dozowania oraz warunków bezpieczeństwa.
3. Deklaracje zgodności lub certyfikaty jakości, potwierdzające, że oferowane
środki spełniają normy bezpieczeństwa i jakości, w tym normy PN-EN lub
równoważne.
4. Atesty higieniczne PZH lub równoważne – dla preparatów mających kontakt z
tekstyliami wykorzystywanymi w zakładach opieki lub placówkach ochrony
zdrowia.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są równoważne do
wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy), zawierające
zestawienie porównawcze parametrów technicznych.
6. Opis systemu dozowania – zawierający informacje o:
o liczbie punktów dozowania,
o rodzaju pomp,
o sposobie montażu i zasilania,
o zakresie serwisu i konserwacji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

atesty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,
zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.