Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00518941/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOZIENICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670146450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Al. Władysława Sikorskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486797182
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kaminska@szpitalkozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalkozienice.ezamawiajacy.pl/pn/SZPITALKOZIENICE/demand/245842/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-187b49a2-95fd-4836-8036-e7a22670064a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/TP/ND.ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1024195,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1- Ssak elektryczny4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10555,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2- Aparat elektrochirurgiczny z przystawką argonową i pełnym oprzyrządowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 130748,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Napędy ortopedyczne z pełnym wyposażeniem plus piły4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 101754,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4- Kolumna endoskopowa z pełnym wyposażeniem4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 489189,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5- Narzędzia bipolarne4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 38162,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6- Podgrzewacz do płynów infuzyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 27444,45 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7- Łóżko szpitalne elektryczne z materacem i szafką4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 145050,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8- Wózek do transportu pacjenta na leżąco4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9537,04 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9- Resektoskop4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 71754,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice.
- Dostawa betonowych piwnic grobowych dwuosobowych
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach
- Zakup kluczowego sprzętu medycznego i kompletów łóżek szpitalnych dla SP ZZOZ w Kozienicach, celem zapewnienia ciągłości świadczeń w sytuacjach kryzysowych (II)
- Zakup sprzętu specjalistycznego tj. koparki wraz z osprzętem
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa defibrylatorów AED półautomatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa mobilnego aparatu ultrasonograficznego z wyposażeniem - 1 szt. w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Zakup aparatury medycznej dla potrzeb CPiT w Bystrej - poprawa jakości usług medycznych"
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa specjalistycznych urządzeń medycznych na potrzeby PANS w Jarosławiu
- "Zakup ambulansu z wyposażeniem do budowy mobilnego punktu medycznego dla KP PSP w Grodzisku Wlkp."
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





