eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOZIENICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670146450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Al. Władysława Sikorskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486797182

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kaminska@szpitalkozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalkozienice.ezamawiajacy.pl/pn/SZPITALKOZIENICE/demand/245842/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-187b49a2-95fd-4836-8036-e7a22670064a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/TP/ND.ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1024195,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1- Ssak elektryczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10555,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2- Aparat elektrochirurgiczny z przystawką argonową i pełnym oprzyrządowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 130748,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Napędy ortopedyczne z pełnym wyposażeniem plus piły

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 101754,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4- Kolumna endoskopowa z pełnym wyposażeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 489189,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5- Narzędzia bipolarne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 38162,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6- Podgrzewacz do płynów infuzyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 27444,45 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7- Łóżko szpitalne elektryczne z materacem i szafką

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 145050,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8- Wózek do transportu pacjenta na leżąco

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9537,04 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9- Resektoskop

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 71754,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeanalizowaniu Załącznika nr 2 do SWZ, Zamawiający zorientował się iż opis pozycji w zadaniu nr 2 jest niekompletny i dodatkowo zawiera opis pozycji dla zadania nr 5. Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty i nieusuwalny, co skutkowałoby niezłożeniem oferty. Na obecnym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości dokonania odpowiedniej zmiany zapisów w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ) w celu usunięcia wady.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.