eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP.100.2025. Zaprojektowanie i wykonanie remontu ciągu pieszo-jezdnego, placów wielofunkcyjnych wraz z dojściem do budynków KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.100.2025. Zaprojektowanie i wykonanie remontu ciągu pieszo-jezdnego, placów wielofunkcyjnych wraz z dojściem do budynków KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl/pn/MLP-POLI/demand/235912/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.100.2025. Zaprojektowanie i wykonanie remontu ciągu pieszo-jezdnego, placów wielofunkcyjnych wraz z dojściem do budynków KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c279005e-1839-4114-b1a2-1e33f258ea9f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047728/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont placu wielofunkcyjnego oraz odcinka drogi wewnętrznej w KWP Kraków - CBZC

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442767

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.100.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1456310,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu ciągu pieszo-jezdnego, placów wielofunkcyjnych wraz z dojściem do budynków KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109.
2) Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) opracowanie projektu technicznego wielobranżowego remontu ciągu pieszo – jezdnego, placów wielofunkcyjnych wraz z dojściami do budynków administracyjnych w rejonie obiektów nr 9, nr 11, nr 12, nr 23 na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109,
b) wycinka 3 szt. drzew (zgodnie z wydaną decyzją o pozwoleniu na wycinkę drzew) i karczowanie pni wraz z utylizacją korzeni i gałęzi,
c) wycinka zieleni niskiej (żywopłotów) wraz z jej utylizacją,
d) inwentaryzacja uzbrojenia podziemnego wraz z jego zabezpieczeniem na okres prowadzenia robót,
e) rozbiórka nawierzchni betonowych monolitycznych, nawierzchni betonowych z płytek chodnikowych i innych elementów betonowych wraz z ich wywozem i utylizacją,
f) rozbiórka istniejących krawężników, obrzeży betonowych wraz z ławami betonowymi ich wywóz i utylizacja,
g) korytowanie pod podbudowę nawierzchni ciągów pieszo – jezdnych i placów wielofunkcyjnych,
h) korytowanie pod podbudowę nawierzchni chodników i opasek przy budynkach,
i) dogęszczenie, reprofilacja i wzmocnienie istniejącej podbudowy wraz z nadaniem zaprojektowanych spadków pod nawierzchnię z kostki brukowej,
j) wykonanie warstwy odsączającej z piasku/ żwiru,
k) wykonanie (w zależności od występujących warunków gruntowych) warstwy wzmacniającej koryto z geowłókniny,
l) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0-63 mm,
m) ułożenie betonowych krawężników drogowych i oporników na ławie betonowej,
n) ułożenie obrzeży trawnikowych na ławie betonowej,
o) odtworzenie opasek występujących przy cokołach budynku,
p) wykonanie opasek przy ścianach budynków,
q) wykonanie nawierzchni ciągów pieszo – jezdnych i placów wielofunkcyjnych z kostki brukowej, dostosowanych do kat. obciążenia ruchem pojazdów z uwzględnieniem obciążenia pojazdami ciężarowymi,
r) regulacja pionowa elementów (podziemnych) uzbrojenia terenu tj. włazów studni włazów studni kanalizacji deszczowej, sanitarnej i teletechnicznej, obudów zasuw,
s) regulacja pionowa krat wpustów ulicznych kd wraz z montażem nowych kompletnych wpustów ulicznych zgodnie z opracowanym projektem technicznym,
t) montaż nowego oświetlenia zewnętrznego – latarni ulicznych/parkowych,
u) relokacja zewnętrznego istniejącego oświetlenia placów i ciągu pieszo – jezdnego,
v) montaż nowego oznakowania pionowego i poziomego,
w) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
x) reprofilacja terenu przyległego do prowadzonego obszaru prac, obsianie terenów zielonych trawą,
y) wykonanie placu o wymiarach 2,0 x 2,0 m, o nawierzchni z kostki brukowej pod odkurzacz przemysłowy,
z) wykonanie murków oporowych,
aa) wykonanie nawierzchni z żywic epoksydowych odpornych na czynniki zewnętrzne pod istniejącymi bramo-furtami,
bb) wykonanie remontu istniejących studni teletechnicznych,
cc) remont betonowych schodów terenowych wraz z wymianą metalowych barierek
zabezpieczających na nowe,
dd) demontaż bramy stalowej rozwieralnej dwuskrzydłowej wraz z częściową rozbiórką murku betonowego,
ee) ułożenie światłowodu od budynku nr 11 do budynku nr 13 wraz z wprowadzeniem go do budynków,
ff) ułożenie kabla elektroenergetycznego od budynku nr 11 do budynku nr 13 wraz z podprowadzeniem go z zapasem pod złącze kablowe na budynku nr 13,
gg) wykonanie remontu fragmentu kanalizacji deszczowej zgodnie z załącznikiem nr 3 do Programu Funkcjonalno-Użytkowego.

hh) OPCJA: Instalacja wodociągowa.
Ułożenie części odcinków rur PE zaprojektowanej (przebudowywanej istniejącej) wewnętrznej sieci instalacji wodociągowej w rejonie remontowanych ciągów pieszo – jezdnych i placów wielofunkcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 3 do Programu Funkcjonalno-Użytkowego – ten zakres robót objęty jest prawem opcji, to znaczy zakres ten będzie realizowany jeśli Zamawiający zdecyduje się skorzystać z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji będzie zależeć od ceny oferty najkorzystniejszej oraz środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy.
UWAGA! Wykonawcy zobligowani są wycenić prawo opcji w swoich ofertach (tj. wycenić całkowity zakres zamówienia) zgodnie z zapisami w PFU.
3) Realizacja zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji obejmującej projekty techniczne wielobranżowe wraz kosztorysem ofertowym,
2) wykonanie robót wskazanych powyżej w oparciu o uzgodniony projekt techniczny,
3) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4) UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 03.10.2025 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Recepcji Komendy Wojewódzkiej w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1811040,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2041800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1811040,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFEKT Przemysław Walczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442167397

7.3.3) Ulica: Kryspina Żeleńskiego

7.3.4) Miejscowość: Kryspinów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-060

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1811040,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie realizowane jest z opcją:
-zakres podstawowy: 1553790,80 zł;
- opcja: 257249,83 zł.
Razem: 1811040,63 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.