eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa ChełmińskaPrzebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ulica Okrężna w miejscowości Gzin



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych – ulica Okrężna w miejscowości Gzin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523816005

1.5.8.) Numer faksu: 523816290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dabrowachelminska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl/pn/dabrowachelminska/demand/241211/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych – ulica Okrężna w miejscowości Gzin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2fbb174-3264-4f32-a27b-11e65b45b1a7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041448/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na ul. Okrężnej w miejscowości Gzin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482892

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 267506 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych – ulica Okrężna w miejscowości Gzin”.
Zakres:
1. Konstrukcja jezdni drogi, zjazdów (nawierzchnia twarda ulepszona - bitumiczna)
- Podbudowa – kamień łamany (z wyłączeniem kruszywa wapiennego) 0/63mm o grubości 15 cm - pow. 1931 m2.
- Podbudowa – warstwa wyrównująca - kamień łamany (z wyłączeniem kruszywa wapiennego) 0/31,5mm o grubości 5 cm - pow. 1931 m2
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego (AC11W) – grubość 3 cm - pow. 1931 m2.
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (AC8S) – grubość 3 cm - pow. 1931 m2.
2. Konstrukcja poboczy i zjazdów (nawierzchnia z kruszywa)
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego (z wyłączeniem kruszywa wapiennego) 0/31,5mm o grubości 15 cm - pow. 605 m2.

Zakres prac do wykonania wskazuje szczegółowo dokumentacja załączona do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ – dokumentacja techniczna), tj.:
- projekt zagospodarowania terenu.

Na Wykonawcy spoczywa obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia oraz oznakowania miejsca w którym będą wykowywane określone prace.

UWAGA:
• zadanie zawiera 100% wszelkich kosztów pośrednich, w tym materiałowych,
• wyceniając należy uwzględnić koszt zarówno usługi wszelkich maszyn niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania jak i koszt niezbędnych ilości materiałów.
• Należy uwzględnić odsadzki.
Udzielony okres gwarancji na przedmiot zamówienia, będzie liczony od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276987,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433426,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276987,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.R.D.B DROBUD Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8792023089

7.3.3) Ulica: Głowackiego

7.3.4) Miejscowość: Chełmża

7.3.5) Kod pocztowy: 87-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276987,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.