Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni Aqua Planet w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273745843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326122353, 326122116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzn@mzn-trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn-trzebinia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanymi na zlecenie, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni Aqua Planet w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-327ff431-ddc7-4ca5-895f-d0f79ea94ca8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-327ff431-ddc7-4ca5-895f-d0f79ea94ca83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl.
2) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną na platformie e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).
2) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini, ul. Matejki 1, 32-540
Trzebinia.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: nedzaodo@interia.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Ustawa).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z Ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 Ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których
mowa w art. 19 ust. 2 i 3 Ustawy:
− zgodnie z art. 19 ust. 2 Ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą;
− na mocy art. 19 ust. 3 Ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18
ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KP/PP-7/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zabezpieczenia ratowniczego osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni Aqua Planet w Trzebini w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ.
7.3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
75252000-7 - Służby ratownicze
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia bezpieczeństwa
7.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym - załącznik nr 8 do SWZ.
7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. ratowników, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2025 poz.277).
4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
usługi tożsame z głównym zamówieniem - do 20%4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się
kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów. Wykonawca , którego oferta została najwyżej
oceniona zostanie zbadany pod kątem niepodlegania wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający
oceni każdą część oddzielnie biorąc pod uwagę kryterium oceny ofert określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9. Warunki udziału w postępowaniu:9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
9.1.1. nie podlegają wykluczeniu;
9.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
9.1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
9.1.2.2. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania usług w zakresie ratownictwa wodnego, zgodnie z art. 12 ust 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U 2023 poz. 714 z późn. zm.).
b) posiada wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2023 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. 2024 poz. 652 z późn. zm.).
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w pkt. 9.1.2.2., jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
9.1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
9.1.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
a) posiada niezbędne doświadczenie i zrealizował (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę/umowę, przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy, obejmującą swym zakresem usługi ratownictwa wodnego o wartości min. 500 000,00 zł (każda usługa/umowa). Jedna usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie jednej umowy.
Zamawiający dopuszcza również wykazanie się przez wykonawcę równoległą realizacją (w tym samym czasie) kilku usług (umów) pod warunkiem, że ich łączna wartość wyniesie min. 500 000,00 zł
Podmioty występujące wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- co najmniej 9 osób posiadających odpowiednie uprawnienia w zakresie ratownictwa wodnego zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 714 z późn. zm.) oraz posiadających aktualny ukończony kurs w zakresie kwalifikowalnej pierwszej pomocy KPP umożliwiający wykonywanie czynności określonych w art. 14 pkt. 1-9 ustawy z dnia 12 lipca 2023 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2024 poz. 652 z późn. zm.) oraz posiadających aktualne badanie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania prac na stanowisku ratownika wodnego oraz której stan zdrowia pozwala na udzielenie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z art. 13 ust 4 o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2024 poz. 652 z późn. zm.) oraz są zatrudnione lub pełnią służbę w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego lub są członkiem tego podmiotu oraz posiadających dodatkowe uprawnienia przydatne w ratownictwie wodnym wynikające z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 września 2021 r. (Dz. U. 2023 r poz. 1761), na podst. art.15a ust 3 ustawy z dnia 18 sierpnia 2021 o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz. U. z 2023 poz. 714).
Podmioty występujące wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie.
9.2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
9.3. Jeżeli w dokumentach potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu, kwoty będą wyrażone w walucie obcej, to wykonawca zobowiązany jest przeliczyć na PLN według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłoszonego przez NBP (tabela A kursów średnich walut obcych), z dnia zawarcia umowy, której dotyczą dokumenty potwierdzające spełnienie udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12.4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na wezwanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 poz. 594 i 1237 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) zgoda Ministra Spraw Wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2023 r poz.714);
b) wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2023 r o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. 2024 poz. 652 z późn. zm.);
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
d) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą należy złożyć:1) Oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w pkt. 12.1. SWZ tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ (Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.1 SWZ
składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna oraz podmiot udostępniający zasoby – jeżeli dotyczy).
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które
usługi, wykonają poszczególni wykonawcy.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument potwierdzający tą okoliczność, zgodnie z treścią
załącznika nr 3 do SWZ – jeżeli dotyczy.
4) Potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu lub oryginał wadium.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o ile ofertę
składa pełnomocnik.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
15.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł /słownie: osiem tysięcy złotych 00/100./1) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykonawca wnosząc wadium winien zaznaczyć, że wadium wnoszone jest na przedmiotowe zamówienie, poprzez podanie nazwy zadania: „Zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni Aqua Planet w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.”.
15.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2024 poz. 419).
15.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego: 85 8444 0008 0000 0083 8124 0001 – Bank Spółdzielczy w Chrzanowie.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
13.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.13.2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
13.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
13.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu z powodów, o których mowa w pkt. 10 SWZ.
13.5. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
13.6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 13.5. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy składający ofertę
wspólną, ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację umowy.
13.7. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni Aqua Planet w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na Cmentarzach Komunalnych w Gminie Trzebinia.
- Sukcesywne dostawy mięsa dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej "DELFINEK" w Kątach Wrocławskich
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 60 B oraz kąpieliskach miejskich w sezonie letnim 2026 roku.
- Zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni Aqua Planet w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Usługa ratownictwa wodnego na terenie pływalni Szkoły Podstawowej nr 155 im. św. Jadwigi Królowej w Krakowie
- Usługa ratownictwa wodnego na terenie pływalni Szkoły Podstawowej nr 91 im. Janusza Kusocińskiego w Krakowie
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na obiekcie Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji "Nautica" w Gorzycach
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





