eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych"Zwiększenie bezpieczeństwa cyfrowego oraz rozwój e-usług i narzędzi AI w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu." Usługa SOC + szkolenia.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zwiększenie bezpieczeństwa cyfrowego oraz rozwój e-usług i narzędzi AI w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno–Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.” Usługa SOC + szkolenia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-301

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8877185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.walbrzych.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zwiększenie bezpieczeństwa cyfrowego oraz rozwój e-usług i narzędzi AI w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno–Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.” Usługa SOC + szkolenia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf56bc5f-aab5-4483-a022-75bded119ac8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010120/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi SOC oraz szkolenia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zakres: „Integracja i rozbudowa systemów informatycznych świadczeniodawcy” Nabór: KPOD.07.03-IP.10-001/25 Numer wniosku: KPOD.07.03-IP.10-0300/25

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ssg.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem pod adresem https://ssg.ezamawiający.pl
3. Zamawiający wymaga, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy https://ssg.ezamawiający.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
a. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, i; https://ssg.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
c. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
d. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający przestrzegając przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz wypełniając obowiązki wynikające z regulacji zawartych w art. 13 i z uwagi na zapis art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej: „RODO" - niniejszym informuje, iż w treści Formularza ofertowego, znajduje się oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub 14 RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający, wypełniając ciążący na nim obowiązek informacyjny zawarty w art, 13 RODO (a na podstawie art. 13 i/lub 14 RODO – Wykonawcy względem osób wskazanych w pkt 4 ppkt 2) poniżej oraz Podwykonawcy/Podmiot trzeci, względem osób wskazanych w pkt 4 ppkt 3) poniżej) podaje w pkt 3 poniżej treść „Klauzuli informacyjnej w zakresie danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Dodatkowo Zamawiający wyjaśnia, iż w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO - jest w szczególności:
1) Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
a) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
b) Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
c) pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
d) członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
e) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/24/SOC/SC/IT/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 327642,28 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi SOC (Security Operation Center) polegającej na ciągłym monitorowaniu, analizowaniu i reagowaniu na incydenty związane z cyberbezpieczeństwem infrastruktury teleinformatycznej Szpitala.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Monitorowanie bezpieczeństwa wraz z identyfikacją niebezpiecznych zdarzeń w ramach SOC w trybie ciągłym: 24/7/365,
2) Uruchomienie środowiska SIEM (Security Information and Event Management),
3) Środowisko, na którym realizowana jest usługa SOC oraz SIEM będzie uruchomione na dedykowanym środowisku wysokiej dostępności HA w profesjonalnym Data Center posiadającym certyfikat na zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważne (wymagane spełnienie TIER minimum III),
4) Obsługa w systemie SIEM minimum 300 EPS (event per second),
5) Ilość źródeł logów: maksimum 20, w tym serwery Windows, serwery Linux (różne dystrybucje) oraz urządzenia sieciowe.
6) Zestawienie, zabezpieczenie i obsługa połączenia w relacji Zamawiający do SOC poprzez uruchomienie łącza szyfrowanej transmisji danych w technologii VPN IP MPLS lub VPN IP SEC,

4.2.5.) Wartość części: 227642,28 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1A do SWZ, jako cenę brutto z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).

UWAGA: Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
3. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie.
4. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
5. Podana cena oferty netto, zamieszczona w Formularzu asortymentowo - cenowym będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia,
6. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z zakresu podnoszenia świadomości w obszarze cyberbezpieczeństwa
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z zakresu podnoszenia świadomości w obszarze cyberbezpieczeństwa dla:
1) Kadry kierowniczej
2) Pracowników administracji
3) Pracowników medycznych

4.2.5.) Wartość części: 100000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1A do SWZ, jako cenę brutto z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).

UWAGA: Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
3. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie.
4. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
5. Podana cena oferty netto, zamieszczona w Formularzu asortymentowo - cenowym będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia,
6. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej dla części nr 1 1. Usługi muszą być realizowane przez profesjonalne podmioty świadczące usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa, spełniające warunki organizacyjne oraz techniczne opisane w Ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa oraz aktach wykonawczych – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
2. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu na zgodność działań z normą PN-EN ISO/IEC 27001 „System zarządzania bezpieczeństwem informacji” lub równoważnego przez cały okres obowiązywania Umowy – wymagane przedstawienie certyfikatu,
3. Podejmowanie działań i procesów operacyjnych zgodnie z wymogami norm PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważne, PN-EN ISO 22301 lub równoważne
oraz dokumentem RFC 2350 publikowanym przez organizację Internet Engineering Task Force (IETF) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
4. Posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 130.000 zł przez cały okres obowiązywania Umowy – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
5. Kolokacja usług SOC w Data Center, spełniającym standardy ISO 27001 i ISO 22301 – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
6. Wymagane posiadanie minimum trzech obiektów Data Center na terenie Polski, zgodnie z normą ANSII TIA 942 TIERIII i/lub PN:EN 50600 Klasa 3 (odseparowanych geograficznie, w postaci fizycznych budynków DC, będących własnością wykonawcy) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
7. Korzystanie z komercyjnych narzędzi SIEM oraz komercyjnych źródeł Threat Intelligence – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
8. Możliwość dostosowania scenariuszy reagowania na incydenty – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
9. Zapewnienie kanałów komunikacji mail/SMS/telefon do powiadomień alertowych (bieżące dopasowanie usługi do wymagań klienta) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
10. Możliwość dostarczenia redundantnego łącza do Internetu – wymagane przedstawienie warunków technicznych.
11. Wymagane posiadanie przez usługodawcę certyfikacji ISO 27017 „Bezpieczeństwo w chmurze obliczeniowej” i 27018 „Ochrona danych osobowych w chmurze” – wymagane przedstawienie certyfikatu
12. Zamawiający wymaga potwierdzenia uruchomienia usługi SOC o podobnym zakresie dla min. 3 podmiotów - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.

Zdolności technicznej lub zawodowej dla części nr 2 1. Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w sektorze ochrony zdrowia lub administracji publicznej: przeprowadzenie przynajmniej 10 szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w latach 2023-2025, w tym przynajmniej 3 w ochronie zdrowia, wymagane referencje.
2. Wykwalifikowana kadra trenerska posiadająca wiedzę z zakresu cyberbezpieczeństwa, prawa IT i ochrony danych osobowych.W zakresie cyberbezpieczeństwa: CompTIA Security+ lub równoważny, potwierdzający wiedzę i umiejętności techniczne w cyberbezpieczeństwie,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4) Wykonawca wraz z ofertą składa:

- oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SWZ aktualne na dzień składania ofert.


W odpowiedzi na wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych Wykonawca składa:
- Oświadczenie o aktualności danych zawartych w złożonym w raz z ofertą oświadczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 – załącznik nr 5 do SWZ,
- oświadczenie dot. przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zdolności technicznej lub zawodowej dla części nr 1 1. Usługi muszą być realizowane przez profesjonalne podmioty świadczące usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa, spełniające warunki organizacyjne oraz techniczne opisane w Ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa oraz aktach wykonawczych – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
2. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu na zgodność działań z normą PN-EN ISO/IEC 27001 „System zarządzania bezpieczeństwem informacji” lub równoważnego przez cały okres obowiązywania Umowy – wymagane przedstawienie certyfikatu,
3. Podejmowanie działań i procesów operacyjnych zgodnie z wymogami norm PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważne, PN-EN ISO 22301 lub równoważne
oraz dokumentem RFC 2350 publikowanym przez organizację Internet Engineering Task Force (IETF) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
4. Posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 130.000 zł przez cały okres obowiązywania Umowy – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
5. Kolokacja usług SOC w Data Center, spełniającym standardy ISO 27001 i ISO 22301 – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
6. Wymagane posiadanie minimum trzech obiektów Data Center na terenie Polski, zgodnie z normą ANSII TIA 942 TIERIII i/lub PN:EN 50600 Klasa 3 (odseparowanych geograficznie, w postaci fizycznych budynków DC, będących własnością wykonawcy) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
7. Korzystanie z komercyjnych narzędzi SIEM oraz komercyjnych źródeł Threat Intelligence – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
8. Możliwość dostosowania scenariuszy reagowania na incydenty – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
9. Zapewnienie kanałów komunikacji mail/SMS/telefon do powiadomień alertowych (bieżące dopasowanie usługi do wymagań klienta) – wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków.
10. Możliwość dostarczenia redundantnego łącza do Internetu – wymagane przedstawienie warunków technicznych.
11. Wymagane posiadanie przez usługodawcę certyfikacji ISO 27017 „Bezpieczeństwo w chmurze obliczeniowej” i 27018 „Ochrona danych osobowych w chmurze” – wymagane przedstawienie certyfikatu
12. Zamawiający wymaga potwierdzenia uruchomienia usługi SOC o podobnym zakresie dla min. 3 podmiotów - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.

Zdolności technicznej lub zawodowej dla części nr 2 1. Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w sektorze ochrony zdrowia lub administracji publicznej: przeprowadzenie przynajmniej 10 szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w latach 2023-2025, w tym przynajmniej 3 w ochronie zdrowia, wymagane referencje.
2. Wykwalifikowana kadra trenerska posiadająca wiedzę z zakresu cyberbezpieczeństwa, prawa IT i ochrony danych osobowych.W zakresie cyberbezpieczeństwa: CompTIA Security+ lub równoważny, potwierdzający wiedzę i umiejętności techniczne w cyberbezpieczeństwie,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
1) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;
3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadku:
1) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
2) opóźnień mających przyczynę po stronie Zamawiającego w związku z niedotrzymaniem przez niego terminów określonych w Umowie,
3) zmiany osób określonych w § 3 umowy.
2. W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ssg.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.