Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego - byliny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78805ec3-5162-483c-bc66-637bfdf9ecf31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego - byliny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78805ec3-5162-483c-bc66-637bfdf9ecf3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup materiału roślinnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-298f248d-18c7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.70.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44930,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego - bylin w ilościach oraz według
gatunków i odmian podanych w Załączniku nr 4 stanowiącego integralną część Zaproszenia do negocjacji, zgodnie z normami Szkółkarzy Polskich dla danego gatunku i odmiany, wybór 1.
Miejsce dostawy materiału szkółkarskiego dla Miejskiego Zarządu Usług
Komunalnych w Gliwicach, do jednostek pod niżej wskazane adresy:
- Dział Zieleni, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, tel. 32 231-29-67,
- Cmentarze Komunalne, ul. Kozielska 120, 44-100 Gliwice, tel. 32 335-04-65,
- Palmiarnia Miejska, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, tel. 32 335-04-37.
Wymagania konieczne dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych:
1. Rośliny muszą być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów,
wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie,
2. Rośliny muszą być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte,
3. Pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany,
4. Stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe
w całej partii,
5. Bryła korzeniowa powinna być wilgotna, dobrze przerośnięta i proporcjonalna do wielkości rośliny, a korzenie równomiernie rozmieszczone w pojemniku,
6. Cały materiał roślinny do obsadzenia powinien być pojemnikowany,
7. Rośliny (byliny) muszą być oznakowane etykietami zawierającymi pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w
przypadku dostawy jednolitej partii materiału, wystarczy zaopatrzyć w etykietę 3-5 roślin),
Wady niedopuszczalne:
1. Występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian,
2. Występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki,
3. Uszkodzenia mechaniczne,
4. Uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,
5. Zwiędnięcie liści i kwiatów,
6. Wybiegnięcie roślin,
7. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed
dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości
wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w pojemniku.
Szczegółowy wykaz materiału roślinnego i szkółkarskiego zawiera Załącznik nr 4 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urządzanie i Utrzymywanie Terenów Zieleni Joanna Stych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272081157
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 66
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOANNA STYCH URZĄDZANIE I UTRZYMYWANIE TERENÓW ZIELENI
jakie przetargi wygrała firma
JOANNA STYCH URZĄDZANIE I UTRZYMYWANIE TERENÓW ZIELENI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13625,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-10INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 ul. J. Śliwki 8 - termomodernizacja i modernizacja budynku - dokumentacja projektowa (3)
- Remont toalety damskiej w CKS Mrowisko wraz z naprawą posadzki sceny i garderób sali teatralnej. Znak sprawy: DZPZ.284.11.2025.HP
- Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego MZUK w Gliwicach.
- Świadczenie usług kremacji zwłok
- 4WOG-1200.2712.29.2025 Usługi restauracyjne w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie dla żołnierzy z jednostek wojskowych, w poddziale na 6 części
- ZP.261.4.2025 Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.