eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku dla Banku Komórek Krwiotwórczych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku dla Banku Komórek Krwiotwórczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spsk1.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku dla Banku Komórek Krwiotwórczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a72c430-5ebb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00213656/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Dostawa specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku dla Banku Komórek Krwiotwórczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421100

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EO/LA-M-2732/49/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pojemnik do fotoforezy pozaustrojowej wystandaryzowany do urządzenia Macogenic G2. Pojemnik do naświetlania materiału biologicznego w procesie fototerapii pozaustrojowej w systemie off-line: wyrób medyczny sterylny (sterylizacja EO), apirogenny, pakowany pojedynczo w opakowanie ochronne, wykonany z EVA o wysokiej przezroczystości przystosowany do naświetlania promieniami o długości 365 nm, o wymiarach 230+/- 4mm x 445+/- 3 mm, o pojemności nominalnej 3000 ml, pojemności rzeczywistej 300/500 ml, wadze 75g, wyposażony w dren EVA/PCV o średnicy wewnętrznej 3,0 mm i średnicy zewnętrznej 4,1mm, o długości 50 cm, przystosowany do jałowego łączenia, zakończony perforatorem typu „spike” oraz posiadający port iniekcyjny i port do przetoczeń z membraną typu twist off. Porty i dren są integralnymi elementami pojemnika zapewniającymi właściwy sposób transfuzji preparatu. Wszystkie integralne części pojemnika i pojemnik są wystandaryzowane do wymiarów komory naświetlań w urządzeniu do fototerapii pozaustrojowej w systemie off-line. Wymagany termin ważności pojemników min. 18 miesięcy od daty dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 43632,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynnik DMSO 100%, 10 ml w strzykawce do systemu zamkniętego z drenem o długości co najmniej 15 cm. Strzykawka sterylna z zaworem, wolna od jonów metali ciężkich. Produkt sterylny, apirogenny, nietoksyczny, do preparatyki w systemie zamkniętym, produkt zgodny z wymogami GLP, pakowany pojedynczo. W momencie wznowienia produkcji Zamawiający zastrzega sobie zmianę w sposobie dostarczania odczynnika z fiolek na strzykawki poj. 10 ml.

Odczynnik DMSO 100%, 20 ml w strzykawce do systemu zamkniętego z drenem o długości co najmniej 15 cm. Strzykawka sterylna z zaworem, wolna od jonów metali ciężkich. Produkt sterylny, apirogenny, nietoksyczny, do preparatyki w systemie zamkniętym, produkt zgodny z wymogami GLP, pakowany pojedynczo. W momencie wznowienia produkcji Zamawiający zastrzega sobie zmianę w sposobie dostarczania odczynnika z fiolek na strzykawki poj. 20 ml

Strzykawka o pojemności 20 ml z zaworem bezigłowym i 15 cm rurką SCD z porowatym korkiem odpowietrzającym. Jedno opakowanie zawiera 25 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 75114,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylny pojemnik do głębokiego mrożenia, matowy, przezroczysty, pakowany pojedynczo w opakowanie ochronne. Pojemnik i dren łącznikowy - materiał EVA. Pojemność rzeczywista 30-140 ml, pojemność 410 - 500 ml. Zakres temperatury od -196oC do +40oC. Elementy zintegrowane : trzy dreny PCV przystosowane do pracy w systemie zamkniętym, ze zintegrowanymi łącznikami : 1 luer męski, 2 porty bezigłowe NAC, 1 spike, 3 zaciski. Pojemnik posiadający nadrukowany LOT i panel etykiety.
Sterylny pojemnik do głębokiego mrożenia, matowy, przezroczysty, pakowany pojedynczo w opakowanie ochronne. Pojemnik i dren łącznikowy - materiał EVA. Pojemność rzeczywista 40-160 ml, pojemność nominalna 510 ml. Zakres temperatury od -196oC do +40oC. Elementy zintegrowane : trzy dreny PCV przystosowane do pracy w systemie zamkniętym, ze zintegrowanymi łącznikami : 1 luer męski, 2 porty bezigłowe NAC, 1 spike, 3 zaciski. Pojemnik posiadający nadrukowany LOT i panel etykiety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3931,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylny pojemnik do transferu składników krwi, z PVC-DEHP, przejrzysty, o pojemności 600 ml, ze zintegrowanym drenem o długości min. 50 cm zakończonym plastikową igłą (spike), pakowany pojedynczo w opakowanie ochronne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3931,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pojemniki kriogeniczne o poj. 15 ml, sterylne, niezbędne do przechowywania preparatów błony owodniowej w -80stC, z dużym polem do pisania, które mieści więcej pisemnych informacji o próbkach i podziałkach, DNA-free, RNA-free, wykonane z surowca niecytotoksycznego. .

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7499,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43632,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43632,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43632,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maco Pharma Polonia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43632,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82861,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82861,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82861,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK Biotech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82861,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66096,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66096,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66096,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: dolnosląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66096,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2751,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3900,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2751,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maco Pharm Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2751,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.