eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedłużenie licencji, gwarancji, wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń i systemów oraz zakup i wdrożenie Systemu Centralnego Zarządzania NG Firewall



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedłużenie licencji, gwarancji, wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń i systemów oraz zakup i wdrożenie Systemu Centralnego Zarządzania NG Firewall

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-153

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71/340 69 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@duw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedłużenie licencji, gwarancji, wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń i systemów oraz zakup i wdrożenie Systemu Centralnego Zarządzania NG Firewall

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-561d8bb0-68f3-4291-a21b-6f0e194c6fde

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109705/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Licencje oprogramowania zabezpieczające ruch sieciowy dla firewall PaloAlto

1.2.12 Zakup licencji na bramkę antyspamową

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane z projektu nr KPOD.05.10-CR.01-001/24/0033/KPOD.05.10-CR.01-001/25/2025 pn. Cyberbezpieczny Dolny Śląsk

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://duw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://duw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm.).
2. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia, wnioski lub informacje, ze wskazaniem numeru referencyjnego nadanego sprawie Wykonawcy przekazują poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://duw.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Informacje dotyczące sposobu podpisywania dokumentów można znaleźć na stronie:
 kwalifikowany podpis elektroniczny: https://www.nccert.pl/;
 podpis zaufany: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany;
 podpis osobisty: https://www.gov.pl/web/mswia/oprogramowanie-do-pobrania.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za złożone
w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego Rozdziału:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na subdomenie: https://duw.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca, po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”, zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
 podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
 kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
 jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie – konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin;
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
(...)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA dot. gromadzenia danych związanych z wydatkowaniem
środków publicznych i zamówieniami publicznymi
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej Rozporządzeniem uprzejmie informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Wojewoda Dolnośląski, wykonujący swoje zadania przy pomocy Dolnośląskiego
Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu, zlokalizowanego we Wrocławiu przy
pl. Powstańców Warszawy 1;
- Inspektor Ochrony Danych (IOD) wykonuje swoje obowiązki w siedzibie
Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu, pokój nr 2145, e-mail:
iod@duw.pl;
- Pani/Pana dane osobowe oraz dane osób do kontaktu, będą przetwarzane w celach:
- kontroli nad wydatkowaniem środków publicznych,
- przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia,
- prowadzenia zbiorów danych dotyczących informacji o zamówieniach publicznych,
- gromadzenia wymaganych informacji dotyczących kontrahentów,
- prowadzenia zbioru informacji o wykonawcach;
- Podstawą prawną przetwarzania dotyczących danych osobowych jest ustawa
z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
- Odbiorcą danych osobowych będzie Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane
publikowane będą na stronie internetowej bip.duw.pl
- dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- dane osobowe i dokumentacja będzie przechowywana zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
Zgodnie z Rozporządzeniem przysługuje Pani/Panu:
1. Prawo dostępu do swoich danych;
2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub
nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
3. Prawo do ograniczenia przetwarzania;
4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
- Podanie Wojewodzie Dolnośląskiemu danych osobowych umożliwiających
Pani/Pana identyfikację oraz podanie danych osób do kontaktu, jest obowiązkiem wynikającym z przepisu prawa; jeśli Wojewoda
Dolnośląski tych danych nie będzie posiadał, nie będzie możliwe zrealizowanie celu przetwarzania;
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RWT-WTZP.272-26/25/ZP/TP1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużenie gwarancji, wsparcia producenta oraz odnowienie licencji/subskrypcji dla posiadanych przez Zamawiającego produktów firmy PaloAlto
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty Wykonawców poddane zostaną ocenie przez Zamawiającego według następującego kryterium
(wraz z podaniem wagi):

Części I - IV

Cena – waga 100%;

2. W ramach kryterium „Cena” Zamawiający oceniać będzie ryczałtową wartość zamówienia, podaną w ofercie Wykonawcy, obejmującą wynagrodzenie za cały przedmiot zamówienia, według następującej formuły:
1) oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt,
2) każda następna oferta oceniana będzie na podstawie wzoru:
Cena brutto najniższej oferty
--------------------------------------- x 100,00 pkt
Cena brutto oferty ocenianej
W ramach tego kryterium można uzyskać maksymalnie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużenie licencji oraz wsparcia producenta dla oprogramowania firmy Barracuda
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty Wykonawców poddane zostaną ocenie przez Zamawiającego według następującego kryterium
(wraz z podaniem wagi):

Części I - IV

Cena – waga 100%;

2. W ramach kryterium „Cena” Zamawiający oceniać będzie ryczałtową wartość zamówienia, podaną w ofercie Wykonawcy, obejmującą wynagrodzenie za cały przedmiot zamówienia, według następującej formuły:
1) oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt,
2) każda następna oferta oceniana będzie na podstawie wzoru:
Cena brutto najniższej oferty
--------------------------------------- x 100,00 pkt
Cena brutto oferty ocenianej
W ramach tego kryterium można uzyskać maksymalnie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużenie gwarancji, wsparcia producenta oraz licencji/subskrypcji dla posiadanych przez Zamawiającego produktów firmy Flowmon
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty Wykonawców poddane zostaną ocenie przez Zamawiającego według następującego kryterium
(wraz z podaniem wagi):

Części I - IV

Cena – waga 100%;

2. W ramach kryterium „Cena” Zamawiający oceniać będzie ryczałtową wartość zamówienia, podaną w ofercie Wykonawcy, obejmującą wynagrodzenie za cały przedmiot zamówienia, według następującej formuły:
1) oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt,
2) każda następna oferta oceniana będzie na podstawie wzoru:
Cena brutto najniższej oferty
--------------------------------------- x 100,00 pkt
Cena brutto oferty ocenianej
W ramach tego kryterium można uzyskać maksymalnie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i wdrożenie Systemu Centralnego Zarządzania NG Firewall
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty Wykonawców poddane zostaną ocenie przez Zamawiającego według następującego kryterium
(wraz z podaniem wagi):

Części I - IV

Cena – waga 100%;

2. W ramach kryterium „Cena” Zamawiający oceniać będzie ryczałtową wartość zamówienia, podaną w ofercie Wykonawcy, obejmującą wynagrodzenie za cały przedmiot zamówienia, według następującej formuły:
1) oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt,
2) każda następna oferta oceniana będzie na podstawie wzoru:
Cena brutto najniższej oferty
--------------------------------------- x 100,00 pkt
Cena brutto oferty ocenianej
W ramach tego kryterium można uzyskać maksymalnie 100,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz w art. 273 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach – na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ – aktualne na dzień składania ofert.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika:
1) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia;
albo
2) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem: https://duw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia:

Część 1, Część 2, Część 3 - 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że winno być zrealizowane przed terminem wygaśnięcia posiadanych licencji, gwarancji, w tym wsparcia technicznego podanego w OPZ odpowiednio dla części 1-3 postępowania

Część IV: do 15 grudnia 2025 r

2. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale IX ustawy Pzp.
3. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia
oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.