eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KańczugaDostawa wyposażenia i sprzętu niezbędnego do realizacji zadań OLiOC (...) - etap I [2]



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i sprzętu niezbędnego do realizacji zadań OLiOC (...) – etap I [2]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kanczuga.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia i sprzętu niezbędnego do realizacji zadań OLiOC (...) – etap I [2]

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b332a9a7-ac5a-43f2-9632-9a854ffd0d33

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033529/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia i sprzętu niezbędnego do realizacji zadań OLiOC w ramach projektu (...) – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.27.2025.WS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225924,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – wyposażenie strażackie
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań w zakresie jego realizacji został zawarty w załączniku nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia [OPZ] – cześć 1 – wyposażenie strażackie,
- Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia,
- Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Okres gwarancji jakości na przedmioty zamówienia: minimum 24 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

44482100-3 - Węże gaśnicze

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

18444111-4 - Hełmy ochronne

18410000-6 - Odzież specjalna

18443300-9 - Nakrycia głowy

4.5.5.) Wartość części: 127960,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - pozostały sprzęt
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań w zakresie jego realizacji został zawarty w załączniku nr 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia [OPZ] – cześć 2 – pozostały sprzęt,
- Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia,
- Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Okres gwarancji jakości na przedmioty zamówienia: minimum 24 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

42113161-0 - Osuszacze

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

31127000-2 - Prądnice awaryjne

38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów

38431100-6 - Aparatura do wykrywania gazów

39715240-1 - Elektryczna aparatura do podgrzewania powietrza

39522530-1 - Namioty

4.5.5.) Wartość części: 97964,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu Zamawiający otrzymał 1 ofertę.
W dniu 04.11.2025 poinformował o wyborze oferty najkorzystniejszej oznaczonej jako 1a złożonej przez PIOTROWSKI MACIEJ ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWY KLIMA-SPEC, UL. ŚCINAWSKA 24, 56-100 WOŁÓW, NIP: 917 100 64 22, Wykonawca którego oferta został wybrana złożył oświadczenie w dniu 06.11.2025 o odstąpieniu od podpisania umowy. Biorąc pod uwagę fakt że w postępowaniu dla danej części Zamawiający nie ma już ważnych ofert, postępowanie zostało unieważnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139275,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160420 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139275,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL6211772122

7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 3

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski, Stara Obra

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139275,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.