eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecSukcesywna dostawa części samochodowych i olejów silnikowych do pojazdów należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa części samochodowych i olejów silnikowych do pojazdów należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kombajnistów 76

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 323636006

1.5.8.) Numer faksu: 323636002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rprsosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee7a2fc8-4194-4719-b461-f1c1a313ea70

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa części samochodowych i olejów silnikowych do pojazdów należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee7a2fc8-4194-4719-b461-f1c1a313ea70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028960/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa części samochodowych i olejów silnikowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części samochodowych i olejów silnikowych do pojazdów należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1A do niniejszej SWZ, stanowiącym jednocześnie „Formularz asortymentowy – szczegółowa oferta cenowa” dla Zadań od nr 1 do nr 3:
1) ZADANIE nr 1 - części samochodowe
2) ZADANIE nr 2 - oleje silnikowe
3) ZADANIE nr 3 - części samochodowe cz. 2.
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w na części, gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie według podziału jak powyżej. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, które może udzielić jednemu Wykonawcy.
3. Wykonawca w każdej pozycji Formularzy asortymentowych (Załącznik nr 1A wg podziału dla poszczególnych Zadań) poda producenta/wytwórcę, nazwę handlową produktu i/lub numer katalogowy, jeżeli został nadany – zgodnie z wymaganiami określonymi w formularzach cenowych.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę do pełnego opakowania.
4. Obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca oświadcza, że dostarczany Zamawiającemu asortyment nie będzie regenerowany, tzn. nie będzie odnawiany przez odpowiednie zabiegi mechaniczne lub chemiczne;
2) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy samochodowych części zamiennych i/lub olejów silnikowych w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na wskazany adres siedziby Zamawiającego - zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym;
3) Wykonawca będzie realizował sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez pracownika Zamawiającego, własnym środkiem transportu razem z rozładunkiem.
5. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone części samochodowe spełniały wymagania techniczne, a w szczególności:
1) były fabrycznie nowe, kompletne, w pierwszym gatunku,
2) zostały dostarczone w opakowaniu oznakowanym logo (znakiem towarowym producenta części) oraz numerem katalogowym- jeżeli został nadany,
3) spełniały wymogi techniczne oryginalnej części zamiennej w rozumieniu rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 maja 2023 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję lub części zamiennych o porównywalnej jakości,
4) zostały dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. (Dz. U. z 2024 poz. 502).
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego odbioru przedmiotu zamówienia na terenie Sosnowca, Dąbrowy Górniczej i Zawiercia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego w projekcie umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy, takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty będące przedmiotem umowy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia.
Uwaga! Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
12. W przypadku zamówienia w trybie pilnym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od daty złożenia zamówienia.
Uwaga! Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów

4.5.5.) Wartość części: 105771,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części samochodowych i olejów silnikowych do pojazdów należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1A do niniejszej SWZ, stanowiącym jednocześnie „Formularz asortymentowy – szczegółowa oferta cenowa” dla Zadań od nr 1 do nr 3:
1) ZADANIE nr 1 - części samochodowe
2) ZADANIE nr 2 - oleje silnikowe
3) ZADANIE nr 3 - części samochodowe cz. 2.
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w na części, gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie według podziału jak powyżej. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, które może udzielić jednemu Wykonawcy.
3. Wykonawca w każdej pozycji Formularzy asortymentowych (Załącznik nr 1A wg podziału dla poszczególnych Zadań) poda producenta/wytwórcę, nazwę handlową produktu i/lub numer katalogowy, jeżeli został nadany – zgodnie z wymaganiami określonymi w formularzach cenowych.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę do pełnego opakowania.
4. Obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca oświadcza, że dostarczany Zamawiającemu asortyment nie będzie regenerowany, tzn. nie będzie odnawiany przez odpowiednie zabiegi mechaniczne lub chemiczne;
2) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy samochodowych części zamiennych i/lub olejów silnikowych w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na wskazany adres siedziby Zamawiającego - zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym;
3) Wykonawca będzie realizował sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez pracownika Zamawiającego, własnym środkiem transportu razem z rozładunkiem.
5. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone części samochodowe spełniały wymagania techniczne, a w szczególności:
1) były fabrycznie nowe, kompletne, w pierwszym gatunku,
2) zostały dostarczone w opakowaniu oznakowanym logo (znakiem towarowym producenta części) oraz numerem katalogowym- jeżeli został nadany,
3) spełniały wymogi techniczne oryginalnej części zamiennej w rozumieniu rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 maja 2023 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję lub części zamiennych o porównywalnej jakości,
4) zostały dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. (Dz. U. z 2024 poz. 502).
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego odbioru przedmiotu zamówienia na terenie Sosnowca, Dąbrowy Górniczej i Zawiercia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego w projekcie umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy, takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty będące przedmiotem umowy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia.
Uwaga! Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
12. W przypadku zamówienia w trybie pilnym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od daty złożenia zamówienia.
Uwaga! Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 20221,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części samochodowych i olejów silnikowych do pojazdów należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1A do niniejszej SWZ, stanowiącym jednocześnie „Formularz asortymentowy – szczegółowa oferta cenowa” dla Zadań od nr 1 do nr 3:
1) ZADANIE nr 1 - części samochodowe
2) ZADANIE nr 2 - oleje silnikowe
3) ZADANIE nr 3 - części samochodowe cz. 2.
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w na części, gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie według podziału jak powyżej. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, które może udzielić jednemu Wykonawcy.
3. Wykonawca w każdej pozycji Formularzy asortymentowych (Załącznik nr 1A wg podziału dla poszczególnych Zadań) poda producenta/wytwórcę, nazwę handlową produktu i/lub numer katalogowy, jeżeli został nadany – zgodnie z wymaganiami określonymi w formularzach cenowych.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę do pełnego opakowania.
4. Obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca oświadcza, że dostarczany Zamawiającemu asortyment nie będzie regenerowany, tzn. nie będzie odnawiany przez odpowiednie zabiegi mechaniczne lub chemiczne;
2) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy samochodowych części zamiennych i/lub olejów silnikowych w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na wskazany adres siedziby Zamawiającego - zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym;
3) Wykonawca będzie realizował sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez pracownika Zamawiającego, własnym środkiem transportu razem z rozładunkiem.
5. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone części samochodowe spełniały wymagania techniczne, a w szczególności:
1) były fabrycznie nowe, kompletne, w pierwszym gatunku,
2) zostały dostarczone w opakowaniu oznakowanym logo (znakiem towarowym producenta części) oraz numerem katalogowym- jeżeli został nadany,
3) spełniały wymogi techniczne oryginalnej części zamiennej w rozumieniu rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 maja 2023 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję lub części zamiennych o porównywalnej jakości,
4) zostały dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. (Dz. U. z 2024 poz. 502).
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego odbioru przedmiotu zamówienia na terenie Sosnowca, Dąbrowy Górniczej i Zawiercia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego w projekcie umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy, takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty będące przedmiotem umowy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia.
Uwaga! Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
12. W przypadku zamówienia w trybie pilnym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od daty złożenia zamówienia.
Uwaga! Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów

4.5.5.) Wartość części: 39902,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148477,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148477,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148477,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181452946

7.3.3) Ulica: Powsińska 64

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-903

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148477,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25574,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25574,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25574,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter Cars S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181452946

7.3.3) Ulica: Powsińska 64

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-903

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25574,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42394,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42394,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42394,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter Cars S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181452946

7.3.3) Ulica: Powsińska 64

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-903

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42394,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.