Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby C.O, C.W.U, urządzeń do gotowania w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. J. Poniatowskiego w Annopolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KS. J. PONIATOWSKIEGO W ANNOPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 8
1.5.2.) Miejscowość: Annopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-235
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 158613032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspannopol@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spannopol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby C.O, C.W.U, urządzeń do gotowania w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. J. Poniatowskiego w Annopolu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3e1ab4e-f6cb-4c8c-9c71-eb0fbf39e08a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3e1ab4e-f6cb-4c8c-9c71-eb0fbf39e08a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz ewentualnie poczty elektronicznej email:
(pspannopol@onet.pl), (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).
2. Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami:
Danuta Ryfka, e-mail: pspannopol@onet.pl, tel. 158613032
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w
zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
5. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie:
1) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
2) wezwań i zawiadomień;
3) dokumentów składanych na wezwanie zamawiającego (podmiotowych środków dowodowych);
4) wyjaśnień składanych na wezwanie zamawiającego.
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PSP/ZP.26.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i urządzeń do gotowania, do instalacji znajdujących się w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. Józefa Poniatowskiego ul. Kościuszki 22, zgodnie z poniższą charakterystyką.
2. Odbiorca paliwa gazowego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. ks. Józefa Poniatowskiego w Annopolu
a) grupa przyłączeniowa – podmiot deklarujący pobór paliwa gazowego w ilości większej niż 10m3/h w przeliczeniu na gaz ziemny wysokometanowy,
b) grupa taryfowa – w zakresie dystrybucji paliwa gazowego: W-5.1;W-2.1;
grupa taryfowa – w zakresie dostaw paliwa gazowego: na podstawie- Oświadczenie odbiorcy paliw gazowych o przeznaczeniu paliwa gazowego, o którym mowa w art. 62bb ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne spełnia warunki pozwalające uznać go za: podmiot systemu oświaty, o którym mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz.U. z 2025.0.1043 t.j.) w zakresie, w jakim zużywa paliwo gazowe na potrzeby podstawowej działalności.
c) miejsce dostawy i odbioru paliwa gazowego – Publiczna Szkoła Podstawowa przy ul. Kościuszki 22 w Annopolu
d) rodzaj i moc odbiorników gazu:
- kuchnia gazowa: 1 sztuka (moc 3,0 kW),
- taboret gazowy (moc 14 kW) : 2 sztuki
- układ pomiarowy: gazomierz nr 00179641
- numer punktu poboru 8018590365500076580418
- grupa taryfowa W-2.1
- moc umowna: 110 kWh/h
e) rodzaj i moc odbiornika gazu:
- kocioł wodny Buderus GE 434: 1 sztuka (moc 150kW),
-układ pomiarowy: gazomierz nr 0093321
-numer punktu poboru: 8018590365500019364181
- moc umowna: 219 kWh/h
- grupa taryfowa W-5.1;
f) minimalne ciśnienie paliwa gazowego w punkcie dostarczania i odbioru: 1,6 kPa,
g) rodzaj paliwa gazowego: E (GZ-50) gaz ziemny wysokometanowy wg normy:
PN-C-04750 grupa E „lub równoważne”,
h) Zamawiający aktualnie jest związany umową kompleksową do dnia: 31.12.2025 r.
i) Zamawiający prognozuje zużycie paliwa gazowego w ilości rocznie 376 613 kWh
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Posiadają niezbędną zdolność techniczną umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie precyzuje warunku.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postepowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w w/w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI ANNOPOL
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby C.O, C.W.U, urządzeń do gotowania w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. J. Poniatowskiego w Annopolu
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego
- Dostawa 2 szt. agregatów prądotwórczych posadowionych na przyczepie
więcej: przetargi ANNOPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do budynków Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o.o. przy ul. Zamkowej 1 w Świebodzinie.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby C.O, C.W.U, urządzeń do gotowania w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. J. Poniatowskiego w Annopolu
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do punktów poboru na terenie Gminy Babice" - postępowanie nr 2
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego i jego dystrybucja na potrzeby czterech punktów poboru gazu w obiektach WCT SPARTAN Spółka z o.o.
- 2026 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Psarskim
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





