eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PęczniewZakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu - Zakup ciągnika z przyczepą.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu - Zakup ciągnika z przyczepą.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘCZNIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 10/12

1.5.2.) Miejscowość: Pęczniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-235

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436781519

1.5.8.) Numer faksu: 436781519

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peczniew.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu - Zakup ciągnika z przyczepą.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63be4dfa-dff5-469f-8ef3-7d66fc200284

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022990/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63be4dfa-dff5-469f-8ef3-7d66fc200284

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@e-peczniew.pl (nie dotyczy składania ofert). W takim przypadku Wykonawca musi udokumentować brak możliwości skomunikowania się za pomocą Platformy e-Zamówienia (np. załączyć do korespondencji zrzut ekranu, z którego będzie wynikać brak możliwości przesłania wiadomości za pośrednictwem stosownych formularzy). Korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polskim.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-63be4dfa-dff5-469f-8ef3-7d66fc200284

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie ochrony danych osobowych zawarte zostały w rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, tj. ciągnika z przyczepą.

1. Wymagane minimalne parametry fabrycznie nowego ciągnika z przyczepą:
A) Wymagane minimalne parametry fabrycznie nowego ciągnika:
 Rok produkcji: 2025 r.,
 SILNIK:
• Silnik wysokoprężny,
• Spełnia wymagania normy europejskiej w zakresie emisji spalin Stage V,
• Moc znamionowa brutto minimum 110 KM,
• Pojemności min 3,5 dm3,
• Pionowa rura wydechowa,
 NAPĘD I PRZEKŁADNIA:
• Napęd na 4 koła (4WD) włączany elektrohydraulicznie,
• Oś przednia o zwiększonej wytrzymałości, klasy 1.5 – przystosowana do pracy z ładowaczem czołowym,
• Rewers elektrohydrauliczny – wybór trybu jazdy przód/ tył bez użycia sprzęgła,
• Mokre sprzęgło jazdy,
• Przekładnia mechaniczna, ilość biegów: 24 przód x 24 tył, jeden półbieg załączany pod obciążeniem,
• Maksymalna prędkość jazdy min. 39 km/h,
 UKŁAD HAMULCOWY:
• Hamulce wielotarczowe mokre,
• Instalacja hamulcowa pneumatyczna 2-obwodowa do przyczep,
 UKŁAD HYDRAULICZNY:
• Wydajność głównej pompy – min. 80 l/min,
• Wydajność pompy serwisowej – min. 35 l/min,
• Tylny układ zawieszenia narzędzi (TUZ) o udźwigu przy końcówkach kulowych – 4400 kg, wyposażony w końcówki CBM kat. 2 oraz górny łącznik, z elektronicznym sterowaniem siłowym,
• Min. trzy pary tylnych wyjść hydraulicznych,
• Jedna para przednich wyjść hydraulicznych,
• Przedni układ zawieszenia narzędzi (przedni TUZ) o udźwigu przy końcówkach kulowych min. 1000 kg, wyposażony w końcówki CBM kat. 2 oraz górny łącznik,
 WOM:
• Tylny WOM z prędkościami 540/540ECO/1000 obr./min,
• Elektrohydrauliczne włączanie,
 KABINA:
• Z ogrzewaniem i klimatyzacją,
• Homologacja na dwie osoby,
• Fotel operatora/ kierowcy amortyzowany pneumatycznie,
• Siedzenie pasażera,
• Dwudrzwiowa, zamykana na klucz,
• Lusterka zewnętrzne,
• Reflektory robocze przednie i tylne zamontowane na dachu,
• Radio,
• Lampa ostrzegawcza,
 KOŁA:
• Przednie min. 380/70R24,
• Tylne min. 480/70R34,
 POZOSTAŁE PARAMETRY:
• Zaczep górny przesuwny,
• Dolny zaczep rolniczy,
• Błotniki kół przednich dynamiczne (skrętne) oraz błotniki kół tylnych,
• Zestaw bezpieczeństwa: gaśnica, apteczka, trójkątna tablica wyróżniająca, trójkąt ostrzegawczy,
 ŁADOWACZ CZOŁOWY:
• Udźwig 1600-1900 kg,
• Wysokość załadunkowa min 3800 mm,
• Konstrukcja wsporcza do ciągnika,
• Wysięgnik z instalacją 3-sekcyjną, joystick, amortyzator drgań tłokowy, ramka z mocowaniem osprzętu typu „Euro”,
• Łyżka uniwersalna szerokość 2,00 m,
• Widły do palet,
• Chwytak typu „krokodyl” szerokość 1,40 m,
• Montaż ładowacza na oferowanym ciągniku.

B) Wymagane minimalne parametry fabrycznie nowej przyczepy:
 Rok produkcji: 2025 r.,
 Dopuszczalna masa całkowita – 8120 kg,
 Ładowność – min. 6000 kg,
 Masa własna – min. 2120 kg,
 Wysokość ścian skrzyni – 500 + 500 mm,
 Zawieszenie – resory paraboliczne,
 Rozmiar ogumienia – 11,5/80-15,3 - nowe opony,
 Prędkość konstrukcyjna – min. 30 km/h,
 System wywrotu – trójstronny,
 Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika – 46,8/ 34,3 (KM/ kW),
 Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian,
 System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi,
 Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą,
 Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej,
 Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej,
 Ściany i nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500 mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami; bez uchwytów do linek spinających,
 Szyber zsypowy do piasku, z blokadą, w ścianie tylnej,
 Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej,
 Rama podwozia prostokątna, spawana z otwartych profili stalowych,
 Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Ø40mm,
 Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową,
 Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø 300x60mm,
 Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa,
 Postojowy hamulec ręczny z korbą,
 Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym,
 Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem,
 Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej,
 Tylny zaczep manualny, sztywny,
 Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy,
 Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty,
 Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym,
 Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach,
 Błotniki plastikowe – za kołem tylnym,
 Tylne urządzenie zabezpieczające (belka oświetleniowa) – homologowane,
 System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV,
 Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami,
 Koło zapasowe 11.5/80-15.3, nowe opony,
 Wieszak koła zapasowego,
 Rynna do szybra zsypowego.

Wymagania dodatkowe:
 Ciągnik i przyczepa muszą spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i muszą być dopuszczone do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 988, 1002, 1768, 1783, 2589, 2600, 2642, ze zm.).
 Ciągnik z osprzętem i przyczepa muszą posiadać świadectwo homologacji lub inny dokument dopuszczający do ruchu oraz posiadać znaki CE i deklaracje zgodności z obowiązującymi normami i przepisami.
 Ciągnik oraz przyczepa muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie mogą być prototypem, powinny pochodzić z seryjnej produkcji oraz spełniać obowiązujące w Polsce normy i przepisy prawne.
 Wykonawca ma obowiązek dostarczenia katalogu części zamiennych dla ciągnika oraz przyczepy.
 Wykonawca dostarczy ciągnik i przyczepę na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, tzn. ul Wspólna 6, 99-235 Pęczniew. Z procedury przekazania i odbioru sprzętu sporządzony zostanie protokół, który będzie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę lub przez umocowane przez nich osoby.
 Wykonawca przeszkoli w ramach zaoferowanej ceny pracowników obsługi i służb konserwacyjno-naprawczych Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ciągnika z przyczepą.

Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na ciągnik i minimum 36 miesięcy gwarancji na przyczepę oraz zapewni serwis pogwarancyjny i dostawę części zamiennych przez okres minimum 10 lat od daty dostawy pojazdu. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany będzie w odległości do 200 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku dwukrotnej awarii tej samej części/lub zespołu/, Wykonawca ma obowiązek jej wymiany na fabrycznie nową wolną od wad. Awarie sprzętu będą usuwane przez wykonawcę w ciągu 48 godzin od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. W przypadku niemożności usunięcia awarii w ciągu 48 godzin od zgłoszenia jej przez Zamawiającego, Wykonawca na swój koszt podstawi sprzęt zastępczy do czasu usunięcia awarii. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatną obsługę sprzętu w okresie gwarancji zgodnie z instrukcją obsługi. Zamawiający szacuje, że ciągnik z przyczepą rocznie pracować będzie około 400 godzin. Szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji jakości zawarte zostały w § 8 wzoru umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34223300-9 - Przyczepy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty w ramach zamówienia dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
- Cena (C) - 60 %; 60 pkt;
- Gwarancja jakości (G) - 40 %; 40 pkt;

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

I. Kryterium CENA (C)
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
C = 60 x N/A
C – ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
N – najniższa oferowana cena spośród ofert nie odrzuconych
A – cena oferty badanej (rozpatrywanej) - oferta n.

II. Kryterium Gwarancja jakości (G)
Punkty w ramach niniejszego kryterium zostaną przyznane według zaoferowanego terminu gwarancji jakości podanego w ofercie według następujących zasad:
G = Gc + Gp

Gdzie:
G – łączna ilość punktów przyznanych ofercie n w ramach niniejszego kryterium,
Gc - ilość punktów przyznanych ofercie n w zakresie zaoferowanej gwarancji jakości na ciągnik,
Gp - ilość punktów przyznanych ofercie n w zakresie zaoferowanej gwarancji jakości na przyczepę.
Łączna ilość punktów w ramach niniejszego kryterium wynosi max. 40 pkt = 40%.

Punkty w ramach podkryterium gwarancja jakości na ciągnik (Gc) zostaną przyznane według następujących zasad:

 gwarancja jakości na ciągnik (Gc):
- Gwarancja jakości – 36 miesięcy – 0 pkt (0%)
- Gwarancja jakości – 48 miesięcy – 10 pkt (10%)
- Gwarancja jakości – 60 miesięcy – 20 pkt (20%).
Punkty w ramach podkryterium gwarancja jakości na przyczepę (Gp) zostaną przyznane według następujących zasad:

 gwarancja jakości na przyczepę (Gp):
- Gwarancja jakości – 36 miesięcy – 0 pkt (0%)
- Gwarancja jakości – 48 miesięcy – 10 pkt (10%)
- Gwarancja jakości – 60 miesięcy – 20 pkt (20%).

Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na ciągnik i minimum 36 miesięcy gwarancji na przyczepę. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zaoferuje wydłużenie okresu gwarancji jakości odpowiednio na ciągnik lub przyczepę do 48 lub 60 miesięcy, według zasad wskazanych powyżej. Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Wydłużenie okresu gwarancji jakości powyżej 60 miesięcy odpowiednio na ciągnik lub na przyczepę nie spowoduje zwiększenia ilości punktów ponad maksymalne 20 punktów (20%) w odpowiednim podkryterium (podkryterium „Gwarancja jakości na ciągnik” lub „Gwarancja jakości na przyczepę”). Wykonawca nie może nie zaoferować gwarancji jakości. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długości gwarancji jakości, Zamawiający uzna to za złożenie oferty niezgodnej z SWZ. Oferta ta zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości krótszy niż 36 miesięcy, Zamawiający uzna to za złożenie oferty niezgodnej z SWZ. Oferta ta zostanie odrzucona.

III. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = C +G
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej;
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja jakości”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości (G)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IX.1. w zakresie art. 108 ust. 1, oraz art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz.U. 2024.507 ze zm. ) Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z ww. wymaganiami i cechami Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci oświadczenia własnego Wykonawcy o zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia – wzór oświadczenia stanowi: Załącznik nr 1.1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie własne Wykonawcy o zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia – wzór oświadczenia stanowi: Załącznik nr 1.1.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
A) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ;
B) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
C) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
D) oświadczenie własne Wykonawcy o zgodności oferowanego przedmiotu dostaw z wymaganymi cechami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem 1.1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu względem każdego z Wykonawców.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający zażąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zasady dokonywania zmian umowy wskazane zostały we wzorze umowy.
3. W pozostałym zakresie zmian do umowy stosuje się art. 454-455 ustawy Pzp.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
6. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
7. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
8. Wszelkie spory pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wynikające z Umowy, o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, Strony zobowiązują się poddać polubownemu rozwiązaniu będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie sądy powszechne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert określone w pkt. XX SWZ. Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie 3 Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą sumę punktów we wszystkich kryteriach łącznie.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- Marta Jagodzińska – Skwara – Kierownik referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki
Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji – tel. 43 678 15 19 wew. 24.
- Damian Jaruga – Inspektor - tel. 43 678 15 19 wew. 31.

2. Zamawiajacy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanychw art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.Dz.U.2024.507 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.