Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471259/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego, drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 877, 261 456 815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego, drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57c5a63d-77de-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00132609/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Usługa prania wodnego, czyszczenia chemicznego, drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia na potzreby 17 WOG w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/WOG/U/Mund./23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW), drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy i załącznikach do umowy.
3. Usługi pralnicze wykonywane będą zgodnie z obowiązującą technologią zapewniającą estetyczne wykańczanie, a środki piorące, odplamiające i dezynfekujące używane do prania, maglowania i prasowania muszą posiadać właściwości, niepowodujące zniszczenia przedmiotów, tzn. nie powodować zniszczenia włókien , zniszczenia właściwości ochronnych, alergii, utraty kolorów oraz muszą posiadać atesty, wystawione przez uprawnione do tego instytucje – dopuszczające je do użytkowania w procesie prania.
4.Przedmioty zdawane do prania przez Izbę Chorych i Służbę Żywnościową ( w tym z Kuchni Żołnierskich ) podlegają odpowiednim procedurom w zakresie sanitarno-epidemiologicznym.
5.Miejsca odbioru i dostawy przedmiotów, do i z magazynów wymiennych Zamawiającego w:
Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66 (Centrum Szkolenia Sił Powietrznych)
Darłowo, ul. Zwycięstwa 2 (JW. 4653)
Kołobrzeg, ul. Koszalińska 76 (JW. 2117).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97588,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127280,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97588,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Pralniczych Sp.J. Henryka Różalska, Katarzyna Karasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003828946
7.3.3) Ulica: Lipowa 11
7.3.4) Miejscowość: Mielenko
7.3.5) Kod pocztowy: 76-032
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97588,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 206 odc. Polanów - granica województwa
- Remont pomieszczeń w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Koszalinie
- Roboty budowlane w I/Kołobrzeg oraz I/Szczecinek (3 części)
- OZNAKOWANIE POZIOME DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W STARGARDZIE
- 29/TP1/SZP-2/2025 Przedłużenie wsparcia serwisowego i aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania do wirtualizacji serwerów VMware dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych na potrzeby SP ZOZ w Łapach
- Świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
- Świadczenie usług prania, dezynfekcji, transportu bielizny, pościeli i odzieży na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
- Świadczenie usług pralniczych wraz z wynajmem pościeli szpitalnej oraz poduszek na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.