Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00469284/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00492843/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac zabezpieczających w budynkach należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Wicimice, gmina Płoty – postępowanie nr SZC.WOP.260.30.2023”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bronowicka 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-012
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, wsparcie rolnictwa, aktywna polityka rolna oraz rozwój obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac zabezpieczających w budynkach należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Wicimice, gmina Płoty – postępowanie nr SZC.WOP.260.30.2023”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d87e984-76f7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081830/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Wykonanie prac zabezpieczających na budynku znajdującym się na działce nr 326/14, obręb Wicimice, gmina Płoty
1.1.18 Wykonanie prac zabezpieczajacych na budynku znajdującym sie na działce nr 326/36, obręb Wicimice, gmina Płoty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZC.WOP.260.30.2023”.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 343725,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie częściowe A – wykonanie prac zabezpieczających na budynku biurowym o nr inwentarzowym 1074031055*B,położonego na działce oznaczonej nr 326/14, obręb Wicimice, gmina Płoty. 1. Dla zadania częściowego A:
a) Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki betonowej,
b) Rozebranie konstrukcji więźby dachowej – ołacenie dachu,
c) Wzmocnienie krokwi deskami,
d) Ołacenie połaci dachowych łatami,
e) Pokrycie dachowe z blachy trapezowej wysokości fali 100 mm wraz z wykonaniem obróbek – blacha stalowa (trapezowa)
na łatach,
f) Obróbki blacharskie przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm – blacha kalenicowa,
g) Rynny dachowe z PCV fi 110 mm
h) Rury spustowe z PCV,
i) Wywóz gruzu wraz z utylizacją,
j) Rusztowania,
k) Zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych cegła gr 6 cm,
l) Podstemplowanie stropu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45000000-7 - Roboty budowlane
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.5.5.) Wartość części: 150289,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zadanie częściowe B – wykonanie prac zabezpieczających na budynku gorzelni o nr inwentarzowym 1074031046*B,położonego na działce oznaczonej nr 326/36, obręb Wicimice, gmina Płoty. 2. Dla zadania częściowego B:
a) Rozebranie pokrycia dachowego z dachówki betonowej – mały daszek,
b) Uzupełnienie deskowania dachów – deski grubości 19 mm,
c) Ołacenie połaci dachowych łatami,
d) Pokrycie dachowe z blachy trapezowej wysokości fali 100 mm wraz z wykonaniem obróbek – blacha stalowa (trapezowa)
na łatach,
e) Obróbki blacharskie przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm – blacha kalenicowa,
f) Rynny dachowe z PCV fi 110 mm,
g) Rury spustowe z PCV,
h) Wywóz gruzu wraz z utylizacją,
i) Rusztowania,
j) Zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych cegła gr 6 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45000000-7 - Roboty budowlane
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.5.5.) Wartość części: 272493,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postępowaniu na zadanie częściowe A zostały złożone 4 oferty. Oferta złożona przez Wykonawcę Michał Grygiel Firma Ogólnobudowlana Ujazdowo 8, 64-140 Włoszakowice z ceną 200.000,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia 20 dni, okazała się ofertą najkorzystniejszą, gdyż zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ uzyskała największą łączną liczbę punktów obliczoną, jako sumę punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto” - 60% oraz w kryterium „Termin wykonania zamówienia” - 40%.
Kwota, jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia na zadanie częściowe A to kwota w wysokości 150.289,37 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż oferta Wykonawcy Michał Grygiel Firma Ogólnobudowlana Ujazdowo 8, 64-140 Włoszakowice, jest wyższa o 49.710,63 zł od kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty w związku z powyższym unieważnienie postępowania na zadanie częściowe A na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp było konieczne, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postępowaniu na zadanie częściowe B zostały złożone 4 oferty. Oferta złożona przez Wykonawcę Michał Grygiel Firma Ogólnobudowlana Ujazdowo 8, 64-140 Włoszakowice z ceną 350.000,00 zł brutto oraz terminem wykonania zamówienia 20 dni, okazała się ofertą najkorzystniejszą, gdyż zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ uzyskała największą łączną liczbę punktów obliczoną, jako sumę punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto” - 60% oraz w kryterium „Termin wykonania zamówienia” - 40%.
Kwota, jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia na zadanie częściowe B to kwota w wysokości 272.493,40 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż oferta Wykonawcy Michał Grygiel Firma Ogólnobudowlana Ujazdowo 8, 64-140 Włoszakowice, jest wyższa o 77.506,60 zł od kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty w związku z powyższym unieważnienie postępowania na zadanie częściowe B na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp było konieczne, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- EP/220/46/2025: Sukcesywna dostawa materiałów technicznych dla SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. A. Sokołowskiego 11 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń plenerowych organizowanych przez Operę na Zamku w Szczecinie w roku 2025
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Dostawa produktów edukacyjnych do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych, położonych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.