Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00016450/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00028491/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00163509/01 - Wynik z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług rezerwacji, zakupu oraz dostawy biletów lotniczych i kolejowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE BIURO FESTIWALOWE
1.3.) Oddział zamawiającego: KBF
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351210040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYGRANA 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-311
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 354-25-00
1.5.8.) Numer faksu: (12) 354-25-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kbf.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kbf.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług rezerwacji, zakupu oraz dostawy biletów lotniczych i kolejowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b686c0-7e10-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053991/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych i kolejowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach: 1) programu Kreatywna Europa 2014 – 2020 oraz ze środków finansowych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury; 2) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.kbf.krakow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.kbf.krakow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ.
Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci
Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym
Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi,
stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google
Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę
za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami punktu XXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami punktu XXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-33/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 316611,11 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rezerwacji, wystawiania i dostarczania Zamawiającemu biletów lotniczych i kolejowych na trasach zagranicznych, w tym w szczególności z i do krajów europejskich (w tym Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania itp.), a także z i do destynacji pozaeuropejskich (m.in. USA, kraje azjatyckie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
63515000-2 - Usługi podróżne
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami punktu XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie kasjerów lotniczych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust od ceny biletów lotniczych (zawierającej opłaty i podatki lotniskowe) w stosunku do taryfy przewoźnika
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość bezkosztowej anulacji biletu lotniczego lub kolejowego
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1 - Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2 - Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3 - Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4 - Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych. Każda usługa musi być wykonana co najmniej na kwotę 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto i być realizowana co najmniej przez okres 6 (sześciu) miesięcy.
a. wskazane powyżej wartości odnoszą się do realizacji 1 zamówienia. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 2 tego typu zamówienia;
b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonywanych zamówień w ramach kilku (wielu) umów, w celu uzyskania wartości zamówienia wymaganej dla wykazania spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu;
c. przez jedno zamówienie rozumie się jedną umowę z Wykonawcą;
d. jeżeli usługa, o której mowa powyżej stanowi tylko część przedmiotu umowy z Wykonawcą, Wykonawca jest zobligowany do podania wyłącznie wartości usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
e. w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie (tzw. Konsorcjum) spełnią ten warunek, jeżeli przynajmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum spełnia samodzielnie warunek niezbędnego doświadczenia, tj. zrealizował, co najmniej 2 (dwa) zamówienia w zakresie, jak określił Zamawiający;
f. w przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji;
2) dysponuje lub będzie dysponował 2 (dwoma) osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, które będą pełnić funkcję kasjerów lotniczych [przez „kasjera lotniczego” rozumie się osobę dedykowaną przez Wykonawcę do wykonywania zadań związanych z rezerwacją, sprzedażą i dostawą biletów lotniczych (linie regularne i tanie) oraz realizacją innych usług powiązanych (w tym zapewnienia ubezpieczenia uczestnikom lotu)], z których każda musi posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a. każdy z kasjerów posiada co najmniej roczne doświadczenie w rezerwacji i wystawianiu biletów lotniczych, w co najmniej jednym systemie rezerwacyjnym (GDS);
b. każdy z kasjerów ukończył szkolenie z zakresu programu rezerwacyjnego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ;
2. Wykaz usług – załącznik nr 7 do SWZ;
3. Wykaz osób – załącznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami punktu XI Specyfikacji Warunków Zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawierają Projektowane postanowienia umowy (Wzór umowy), stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-10 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-10 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-08
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DFP.271.257.2025.EP Dostawa, instalacja i uruchomienie 2 zbiorników stacjonarnych (dewarów) na ciekły azot oraz 1 zbiornika transportowego, wraz ze szkoleniem personelu.
- Dostawa mieszadła magnetycznego dla WEiP - KC-DE-zp.272-730/25
- Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A. w ramach projektu "Flash Flood Prediction and Prevention System" (FLOPRES)
- DOSTARCZENIE SIATKOWNICY
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-732/25
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oprogramowania systemu klasy SIEM w konfiguracji HA wraz ze wsparciem na okres 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Dystrybucja biletów elektronicznych i papierowych
- Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
- "Organizacja wizyty studyjnej w Hanowerze (Niemcy) w terminie 11-14.02.2026 r. dla maksymalnie 30 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań"
- Usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnego dostarczania biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych
- Wyjazdy edukacyjne z elementami integracji oraz organizacja wypoczynku dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





