Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa placu technologicznego w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050001472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kombatantów 4
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa placu technologicznego w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a6644a3-1ddf-4dbc-9a1b-d7dd96424924
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00526321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a6644a3-1ddf-4dbc-9a1b-d7dd964249243.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e – Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz złożyć ofertę, musi posiadać
konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e – Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz
zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób komunikowania się
Zamawiającego z Wykonawcami znajduje się w Rozdziale 21 IDW (Tom I SWZ).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem
Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99
lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś
problem”. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących Ofertę lub składanych wraz z Ofertą to 250 MB. Wykonawca
przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-
Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Wykonawca składa Ofertę za
pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po
wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych,
w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z
dysku i uprzednio podpisany „Formularz ofertowy” w pierwszym polu („Wypełniony Formularz ofertowy”). W kolejnym polu
(„Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub
składane wraz z ofertą – wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą został określony przez
Zamawiającego w pkt 20.2. Rozdziału IDW (Tom I SWZ). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”) na Platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego
formularza). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@lech.net.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach składanych przez wykonawcę w
postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowo – Produkcyjne „LECH”
Spółka z o.o. ,ul. Kombatantów 4, 15 – 110 Białystok, wpisana przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy KRS
do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000097008 zwana dalej Administratorem;
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych. Dane do kontaktu z inspektorem: iodo@lech.net.pl, adres korespondencyjny:
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowo – Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o., ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok;
3) dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. „Dostawa
obuwia ochronnego dla PUHP „Lech” Sp. z o.o.”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NDZ.231.35.2025.KP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w opisanym poniżej zakresie inwestycji pn. „Budowa placu technologicznego w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach”. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi oraz wykonać roboty budowlane.
2. Podstawowym przeznaczeniem obiektu jest funkcja magazynowa. Zamówienie obejmuje budowę otwartego placu technologicznego przeznaczonego na zbieranie, rozdrabnianie, przesiewanie odpadów o kodach m.in. 02 03 04, 03 01 05, 16 03 80, 19 12 12, 20 01 99, 20 01 08, 20 02 01, o powierzchni min. 1300 m², usytuowanego na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach przy budynku hali kompostowni. Plac otoczony częściowo ścianami żelbetowymi monolitycznymi o długości min. 110 m i wysokości min. 3,60 m, nie będzie zadaszony. Podłoże magazynu zostanie przystosowane do intensywnego ruchu ciężkiego (np. samochody ciężarowe, wózki widłowe, sprzęt przeładunkowy, maszyny do odpadów).
3. Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym opracuje koncepcję realizacji placu technologicznego, wymagającą zatwierdzenia przez Zamawiającego, a następnie opracuje dokumentację projektową zgodnie z zapisami dokumentacji przetargowej, Umową i obowiązującymi wymogami prawnymi, w szczególności prawem budowlanym, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i energetycznym oraz będzie za nie odpowiedzialny. Roboty powinny być zaprojektowane i wykonane w szczególności zgodnie z polskim prawem i polskimi normami lub odpowiednimi standardami Międzynarodowymi lub Unii Europejskiej, Wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską.
4. Wykonawca na własny koszt zapewni sprawowanie Nadzoru Autorskiego do końca trwania inwestycji zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane.
5. Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia określono w PFU (tom III SWZ) oraz we Wzorze Umowy (Tom II SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął cenę oferty, jako jedyne kryterium oceny ofert (waga 100 %, gdzie 1% = 1 pkt).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie placu technologicznego, placu magazynowego, placu manewrowego, drogi wewnętrznej lub innego obiektu o zbliżonym charakterze i funkcji, o wartości co najmniej 500 000,00 zł netto.
ZASTRZEŻENIE:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców lub powoływania się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby warunek określony w pkt. 13.1.4. IDW tom I SWZ spełniał samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców lub tych podmiotów, a następnie realizował w niniejszym zamówieniu roboty budowlane polegające na budowie placu technologicznego w ZUOK w Hryniewiczach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odnośnie do zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
Wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi
Załącznik nr 5 do IDW;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w Rozdziale 14 pkt 14.1.4. ppkt. 1) IDW tom I SWZ:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu robót budowlanych – załącznik nr 6 do IDW). Wykonawca do wykazu dołączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wykonawca składa Ofertę (interaktywny „Formularz ofertowy”) oraz Formularz cenowy załącznik do Formularza ofertowego a także dokumenty i oświadczenia zgodnie z wymogami pkt 19.1. niniejszego Rozdziału IDW:a) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do IDW,
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 1a do IDW,
c)W sytuacji, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby, składa wraz z Ofertą:
• Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do IDW;
• Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, zgodnie z postanowieniami Rozdziału 15.13 IDW (Załącznik nr 3 do IDW) (jeżeli dotyczy),
d) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru,
e) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 4 do IDW)
f) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest
w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału 16 IDW,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp, wadium w wysokości 17 000,00 złotych (słownie: siedemnaście tysięcy złotych).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale 15 Wykaz podmiotowych środków dowodowych, przy czym:1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 14 pkt 14.2.1. ppkt 1 IDW, składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 14 pkt 14.2.2 IDW, składa odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale 14. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w pkt 14.4., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do IDW.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Wzór Umowy Tom II SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Strona internetowa prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dokumentem składanym wraz z Ofertą (interaktywnym Formularzem ofertowym) jest też Formularz cenowy sporządzony napodstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do interaktywnego Formularza ofertowego.
Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia, Lokalizacja ZUOK w Hryniewiczach: 200205_2.0011, działki o nr. ewidencyjnych 436 i 109/4, Hryniewicze, gm. Juchnowiec Kościelny, Województwo Podlaskie.
Wizja odbędzie się w terminie (data i godzina) wybranym przez Wykonawcę spośród terminów wskazanych w IDW Tom I SWZ i wskazanym w Informacji o wybranym terminie odbycia wizji lokalnej wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW. Informację o wybranym terminie odbycia wizji lokalnej wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW należy złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) z konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. W Informacji stanowiącej załącznik nr 7 do IDW Wykonawca udziela pełnomocnictwa do odbycia wizji lokalnej, w przypadku gdy ma wziąć w niej udział osoba, która nie jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy na podstawie dokumentów rejestrowych.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Serwis urządzeń transportu bliskiego w budynkach: Oddziału ZUS w Białymstoku i Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
- Integracja elektronicznej karty leczenia (ETC) i elektronicznej karty Intensywnej Terapii (EICC) ze szpitalnym systemem HIS
- Przeprowadzenie badania pn. "Model efektywnego wdrażania i realizacji kształcenia dualnego przez szkoły ze szczególnym uwzględnieniem efektywnej współpracy z pracodawcami w województwie podlaskim"
- "Budowa placu technologicznego w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj"
- EOP.332.38.25 DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH DLA POTRZEB ZASILANIA AWARYJNEGO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU ORAZ JEDNOSTEK TERENOWYCH
- Remont pomieszczeń na parterze w budynku przy ul. Słonimskiej 15/1 w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa ujęcia wody na rzece Skawie na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Witanowicach - etap II
- Budowa i wyposażenie Dziennego Domu Seniora w Wielopolu
- Wymiana separatora tłuszczu w budynku użytkowym Targowiska Zieleniak w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu PGE Narodowego w Warszawie
- PRZEBUDOWA STANOWISKA DIAGNOSTYCZNEGO WRAZ Z POSADZKĄ NA STACJI KONTROLI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. GEN. STANISŁAWA MACZKA W KORONOWIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Remont Sali szkoleniowej w JRG Gliwice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





