eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorągZakup i dostawa 9-osobowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych oraz przystosowanego do przewozu co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa 9-osobowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych oraz przystosowanego do przewozu co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Morągu

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7411480488

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Morąg

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 757 40 52

1.5.8.) Numer faksu: 89 757 40 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops-morag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsmorag.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa 9-osobowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych oraz przystosowanego do przewozu co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cc1921c-27f8-4b84-9572-24aee34af6dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cc1921c-27f8-4b84-9572-24aee34af6dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie P.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
• przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
• przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
• przesłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
• przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art.125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
• przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
• przesyłania odpowiedzi na inne wezwanie Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
• przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
• przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl i formularzy dostępnych na wskazanej platformie zakupowej.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Morągu ul. Dworcowa 9, 14-300
Morąg, tel. 89 757 40 52.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: pgrobis36@wp.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania
umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.2.2025.WM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 175000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu 9-osobowego typu VAN/BUS przystosowanego do przewozu
osób niepełnosprawnych tj. 9-cio miejscowego przystosowanego w tym do przewozu co najmniej jednej osoby na wózku
inwalidzkim, wyposażonym w najazdy do transportu wózków inwalidzkich spełniającego minimalne wymagania określone w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1do SWZ oraz spełniające poniższe wymagania:
• Fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2025 r. samochód osobowy, przystosowany do przewozu 8 osób
niepełnosprawnych plus 1 kierowca, samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na jednym wózku z
dostawą do siedziby Zamawiającego.
• Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób
niepełnosprawnych oraz osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (świadectwa należy dostarczyć wraz z
samochodem) wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) jak również warunki przewidziane w przepisach prawa Unii
Europejskiej dla samochodów osobowych.
• Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi
na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, karta pojazdu, przegląd – badanie techniczne
oraz badanie stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji samochód przystosowany jest do przewozu osób
niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich) zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym. Ponadto
wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia homologacji cząstkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat
systemu ISO obejmujący zakres zabudowy i modyfikacji pojazdu na zastosowane podzespoły/elementy dla osób
niepełnosprawnych. Wykonawca w dniu odbioru przedstawia odpowiednie certyfikaty.
2. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania, przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym. Stacja
obsługi na której dokonywane będą przeglądy techniczne musi znajdować się w odległości nie większej niż 150 km od
siedziby Zamawiającego (14-300 Morąg).
3. Bezpłatne serwisowanie, przeglądy o których mowa powyżej, obejmuje koszt dojazdu (w przypadku dojazdu serwisanta
do siedziby Zamawiającego), robocizny, materiały eksploatacyjne (filtry, oleje itp.) w czasie realizacji planowych serwisów i
przeglądów technicznych określonych w instrukcji obsługi lub innych dokumentach przekazanych wraz z pojazdem.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia:
• na silnik i wszystkie podzespoły samochodu (mechaniczne/elektryczne/elektroniczne) bez włączeń – obejmujący
funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne – minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów,
• na perforację blach nadwozia – minimum 72 miesiące,
• na powlokę lakierniczą – minimum 24 miesiące,
• na wykonaną zabudowę – minimum 24 miesiące.
5. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd do Zamawiającego , koszt materiałów i części zamiennych,
za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu, ponosi Wykonawca. Podjęcie
naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach
ustawowo wolnych. Koszt transportu uszkodzonego samochodu ponosi Wykonawca.
6. Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy.
7. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejski lub normy
międzynarodowe mogą wskazać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to zamawiający dopuszcza w tym
zakresie rozwiązania równoważne, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych
wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania „równoważności”
zaproponowanych produktów.
8. Wspólny Słownik zamówienia CPV:
Główny Kod CPV: 34115200-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób.
9. Dostawę przedmiotu zamówienia wykonawca zagwarantuje własnym transportem i na własny koszt.
10. Dostarczone Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i
prawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Kryterium cena (C) - waga kryterium 60 pkt.;
2) Kryterium okres gwarancji - okres gwarancji mechanicznej (G) - waga kryterium 30 pkt.;
3) Kryterium dostarczenie przedmiotu zamówienia (D) – dostarczenie przedmiotu zamówienia do 19 grudnia 2025 r. – waga
kryterium 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dostarczenia przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez
zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do
jednego z rejestru zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem (KRS, CEIDG).
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zapewni obsługę serwisową pojazdu będącego przedmiotem zamówienia, w
stacji serwisowej znajdującej się w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający
uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów , w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych w inne przedsięwzięcia może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem,
który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek
nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca
wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych dowodowych.
3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, sporządzonych nie wcześniej ni z 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca składa ofertę (formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ) wraz z:
a) oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3
b) zobowiązaniem podmiotu udostępniającego swoje zasoby (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 5
c) pełnomocnictwem (o ile ofertę składa pełnomocnik)
d) klauzulą RODO – załącznik nr 7
e) w celu potwierdzenia zgodności, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego
wymagania, Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) szczegółowy opis techniczny
oferowanego pojazdu, specyfikacja techniczna/karty katalogowe zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
(załącznik nr 1 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Brak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w projekcie umowy , stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. W jego treści podano wszelkie istotne dla
Zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający dopuszcza w porozumieniu z wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak w
zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454
– 455 ustawy Pzp.
5. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu może nastąpić na
umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony.
6. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku "Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie oferty.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania,
jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane.
2. Zamawiający oczekuje, że wykonawca zapozna się dokładnie z treścią niniejszej SWZ. Wykonawca ponosi ryzyko
niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów oraz przedłożenia oferty nieodpowiadającej wymaganiom
określonym przez Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zmówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których
mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach o których mowa w art. 96 ust.2
pkt. 2 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt. 2 ustawy Pzp.
10. W sprawach nie uregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz kodeks cywilny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.