Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00431083/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
- 2025/BZP 00492682/01 - Wynik z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie (WCPR)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225997128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcpr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie (WCPR)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f34c5fc4-2d13-481b-a3b7-4faf3624b330
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024311/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Szkolenia dla rodzin zastępczych (spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych i RDD)
1.3.15 Realizacja szkoleń dla pracowników DPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2025/ZP-TP/WCPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179491,75 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46922,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Część nr I - Przeprowadzenie szkolenia na temat „Rezyliencja – budowanie odporności psychicznej dziecka na poszczególnych etapach jego rozwoju, z uwzględnieniem potrzeb wychowanków pieczy zastępczej”1) Szkolenie przeznaczone dla zawodowych opiekunów zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka na rzecz m.st. Warszawy.
2) Szkolenie zostanie przeprowadzone przez 1 trenera.
3) W ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy szkoleniowe do 20 uczestników w każdej grupie.
4) Szkolenie będzie przeprowadzone w wymiarze 8 godzin zegarowych dla każdej z grup w ciągu jednego dnia szkoleniowego, w tym dwie przerwy minimum 15 minutowe, czas przerw zostanie dostosowany do potrzeb uczestników i prowadzącego.
5) Szkolenie odbywać się będą w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w siedzibie Zamawiającego, terminy, godziny rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostaną ustalone indywidualnie pomiędzy Zamawianym a Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Część nr II - Przeprowadzenie szkolenia na temat „Pierwsza pomoc przedmedycznaw najbardziej typowych sytuacjach życia codziennego, w odniesieniu do dzieci, młodzieży oraz dorosłych”
1) Szkolenie przeprowadzi 2 (dwóch) instruktorów z doświadczeniem praktycznym w ratownictwie medycznym.
2) W ramach szkolenia zostaną utworzone 4 grupy szkoleniowe do 15 uczestników w każdej grupie.
3) Szkolenie będzie przeprowadzone w wymiarze 6 godzin zegarowych dla każdej z grup w ciągu jednego dnia szkoleniowego, w tym dwie przerwy minimum 15 minutowe, czas przerw zostanie dostosowany do potrzeb uczestników i prowadzących.
4) Szkolenia odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w siedzibie Zamawiającego, terminy, godziny rozpoczęcia i zakończenia szkoleń zostaną ustalone indywidualnie pomiędzy Zamawianym a Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Część nr III - Przeprowadzenie 2 szkoleń z tematów:- „Nastolatek – jak budować zaufanie, wspierać w usamodzielnieniu”
- „Trudne relacje i emocje, jak budować atmosferę zaufania w relacjach, współpraca z rodzicami dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej, jak pomóc dziecku i sobie”
1) Szkolenie „Nastolatek – jak budować zaufanie, wspierać w usamodzielnieniu””.
a) szkolenie poprowadzi 1 trener
b) w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy szkoleniowe do 20 uczestników w każdej grupie.
c) szkolenie będzie przeprowadzone w wymiarze 6 godzin zegarowych dla każdej z grup w ciągu jednego dnia szkoleniowego, w tym dwie przerwy minimum 15 minutowe, czas przerw zostanie dostosowany do potrzeb uczestników i prowadzących.
d) szkolenia odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku dla 1 grupy szkoleniowej oraz w sobotę dla 1 grupy szkoleniowej, w siedzibie Zamawiającego, terminy, godziny rozpoczęcia i zakończenia szkoleń zostaną ustalone indywidualnie pomiędzy Zamawianym
a Wykonawcą
2) Szkolenie „Trudne relacje i emocje, jak budować atmosferę zaufania w relacjach, współpraca
z rodzicami dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej, jak pomóc dziecku i sobie”.
a) szkolenie poprowadzi 1 trener,
b) w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy szkoleniowe do 20 uczestników w każdej grupie,
c) szkolenie będzie przeprowadzone w wymiarze 6 godzin zegarowych dla każdej z grup w ciągu jednego dnia szkoleniowego, w tym dwie przerwy minimum 15 minutowe, czas przerw zostanie dostosowany do potrzeb uczestników i prowadzących,
d) szkolenia odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku dla 1 grupy szkoleniowej oraz w sobotę dla 1 grupy szkoleniowej, w siedzibie Zamawiającego, terminy, godziny rozpoczęcia i zakończenia szkoleń zostaną ustalone indywidualnie pomiędzy Zamawianym
a Wykonawcą,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Część nr IV - Przeprowadzenie 2 szkoleń dla pracowników warszawskich Domów Pomocy Społecznej na tematy:- „Delegowanie zadań, ocenianie pracy i udzielanie informacji zwrotnej w zarządzaniu zespołem”
- „Agresja u mieszkańców DPS – skąd się bierze i jak sobie z nią radzić”
1) Wykonawca przeprowadzi 2 niezależne szkolenia na wyżej wskazane tematy.
2) Szkolenia będą realizowane stacjonarnie w formie zajęć grupowych, do 15 uczestników w każdej grupie.
3) W ramach każdego szkolenia zostaną przeszkolone dwie grupy, do 15 uczestników każda
4) Szkolenie będzie przeprowadzone w wymiarze nie mniej niż 7 godzin zajęć dla każdej z grup
w ciągu jednego lub dwóch dni. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 45 minut.
5) Zajęcia mogą odbywać się od godziny 8:00 do 16:00, w dni powszednie (od poniedziałku do piątku).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 20622,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JADCZAK-SZUMIŁO TERESA ITEM - Treningi i szkolenia TERESA JADCZAK-SZUMIŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531028442
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza nr 27
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Relacji Magdalena Sabik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551362417
7.3.3) Ulica: Kuźnicy Kołłątajowskiej nr 23F lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-234
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-18INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Ojrzeń w ramach projektu Mazowsze bez smogu.
- Dostawa sprzętu do backupu kopii kopii zapasowej dla Urzędu Gminy w Obrowie, sprzętu do backupu kopii zapasowej dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie wraz z licencją
- Usługa serii szkoleń w zakresie zielonej transformacji
- Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu języka angielskiego w formie stacjonarnej dla nauczycieli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





