Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00431083/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
- 2025/BZP 00525500/01 - Wynik z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie (WCPR)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225997128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcpr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie (WCPR)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f34c5fc4-2d13-481b-a3b7-4faf3624b330
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024311/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Szkolenia dla rodzin zastępczych (spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych i RDD)
1.3.15 Realizacja szkoleń dla pracowników DPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2025/ZP-TP/WCPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179491,75 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46922,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Część nr I - Przeprowadzenie szkolenia na temat „Rezyliencja – budowanie odporności psychicznej dziecka na poszczególnych etapach jego rozwoju, z uwzględnieniem potrzeb wychowanków pieczy zastępczej”1) Szkolenie przeznaczone dla zawodowych opiekunów zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka na rzecz m.st. Warszawy.
2) Szkolenie zostanie przeprowadzone przez 1 trenera.
3) W ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy szkoleniowe do 20 uczestników w każdej grupie.
4) Szkolenie będzie przeprowadzone w wymiarze 8 godzin zegarowych dla każdej z grup w ciągu jednego dnia szkoleniowego, w tym dwie przerwy minimum 15 minutowe, czas przerw zostanie dostosowany do potrzeb uczestników i prowadzącego.
5) Szkolenie odbywać się będą w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w siedzibie Zamawiającego, terminy, godziny rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostaną ustalone indywidualnie pomiędzy Zamawianym a Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Część nr II - Przeprowadzenie szkolenia na temat „Pierwsza pomoc przedmedycznaw najbardziej typowych sytuacjach życia codziennego, w odniesieniu do dzieci, młodzieży oraz dorosłych”
1) Szkolenie przeprowadzi 2 (dwóch) instruktorów z doświadczeniem praktycznym w ratownictwie medycznym.
2) W ramach szkolenia zostaną utworzone 4 grupy szkoleniowe do 15 uczestników w każdej grupie.
3) Szkolenie będzie przeprowadzone w wymiarze 6 godzin zegarowych dla każdej z grup w ciągu jednego dnia szkoleniowego, w tym dwie przerwy minimum 15 minutowe, czas przerw zostanie dostosowany do potrzeb uczestników i prowadzących.
4) Szkolenia odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w siedzibie Zamawiającego, terminy, godziny rozpoczęcia i zakończenia szkoleń zostaną ustalone indywidualnie pomiędzy Zamawianym a Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Część nr III - Przeprowadzenie 2 szkoleń z tematów:- „Nastolatek – jak budować zaufanie, wspierać w usamodzielnieniu”
- „Trudne relacje i emocje, jak budować atmosferę zaufania w relacjach, współpraca z rodzicami dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej, jak pomóc dziecku i sobie”
1) Szkolenie „Nastolatek – jak budować zaufanie, wspierać w usamodzielnieniu””.
a) szkolenie poprowadzi 1 trener
b) w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy szkoleniowe do 20 uczestników w każdej grupie.
c) szkolenie będzie przeprowadzone w wymiarze 6 godzin zegarowych dla każdej z grup w ciągu jednego dnia szkoleniowego, w tym dwie przerwy minimum 15 minutowe, czas przerw zostanie dostosowany do potrzeb uczestników i prowadzących.
d) szkolenia odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku dla 1 grupy szkoleniowej oraz w sobotę dla 1 grupy szkoleniowej, w siedzibie Zamawiającego, terminy, godziny rozpoczęcia i zakończenia szkoleń zostaną ustalone indywidualnie pomiędzy Zamawianym
a Wykonawcą
2) Szkolenie „Trudne relacje i emocje, jak budować atmosferę zaufania w relacjach, współpraca
z rodzicami dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej, jak pomóc dziecku i sobie”.
a) szkolenie poprowadzi 1 trener,
b) w ramach szkolenia zostaną utworzone 2 grupy szkoleniowe do 20 uczestników w każdej grupie,
c) szkolenie będzie przeprowadzone w wymiarze 6 godzin zegarowych dla każdej z grup w ciągu jednego dnia szkoleniowego, w tym dwie przerwy minimum 15 minutowe, czas przerw zostanie dostosowany do potrzeb uczestników i prowadzących,
d) szkolenia odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku dla 1 grupy szkoleniowej oraz w sobotę dla 1 grupy szkoleniowej, w siedzibie Zamawiającego, terminy, godziny rozpoczęcia i zakończenia szkoleń zostaną ustalone indywidualnie pomiędzy Zamawianym
a Wykonawcą,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie Część nr IV - Przeprowadzenie 2 szkoleń dla pracowników warszawskich Domów Pomocy Społecznej na tematy:- „Delegowanie zadań, ocenianie pracy i udzielanie informacji zwrotnej w zarządzaniu zespołem”
- „Agresja u mieszkańców DPS – skąd się bierze i jak sobie z nią radzić”
1) Wykonawca przeprowadzi 2 niezależne szkolenia na wyżej wskazane tematy.
2) Szkolenia będą realizowane stacjonarnie w formie zajęć grupowych, do 15 uczestników w każdej grupie.
3) W ramach każdego szkolenia zostaną przeszkolone dwie grupy, do 15 uczestników każda
4) Szkolenie będzie przeprowadzone w wymiarze nie mniej niż 7 godzin zajęć dla każdej z grup
w ciągu jednego lub dwóch dni. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 45 minut.
5) Zajęcia mogą odbywać się od godziny 8:00 do 16:00, w dni powszednie (od poniedziałku do piątku).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 20622,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części II Przeprowadzenie szkolenia na temat „Pierwsza pomoc przedmedyczna w najbardziej typowych sytuacjach życia codziennego, w odniesieniu do dzieci, młodzieży oraz dorosłych” wpłynęła 1 oferta, złożona przez Wykonawcę: PRIMUS-MED SP. Z O.O. ul. Ogrodowa nr 22 05-800 Pruszków. Jedyna złożona w postępowaniu na część II oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jest niezgodna z przepisami ustawy. Z uwagi na fakt, że jedyna złożona w postępowaniu na część II oferta podlegała odrzuceniu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić postępowania na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu dla Części IV - Przeprowadzenie 2 szkoleń dla pracowników warszawskich Domów Pomocy Społecznej na tematy: „Delegowanie zadań, ocenianie pracy i udzielanie informacji zwrotnej w zarządzaniu zespołem” i „Agresja u mieszkańców DPS – skąd się bierze i jak sobie z nią radzić” nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Ojrzeń w ramach projektu Mazowsze bez smogu.
- Dostawa sprzętu do backupu kopii kopii zapasowej dla Urzędu Gminy w Obrowie, sprzętu do backupu kopii zapasowej dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie wraz z licencją
- Usługa serii szkoleń w zakresie zielonej transformacji
- Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu języka angielskiego w formie stacjonarnej dla nauczycieli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





