eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonywanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku, odbiorze, transporcie i przetworzeniu, w tym unieszkodliwianiu poprzez termiczne przekształcanie odpadów medycznych (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku, odbiorze, transporcie i przetworzeniu, w tym unieszkodliwianiu poprzez termiczne przekształcanie odpadów medycznych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 54 24

1.5.8.) Numer faksu: 12 424 54 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emroczek@uks.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2717155-74b2-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku, odbiorze, transporcie i przetworzeniu, w tym unieszkodliwianiu poprzez termiczne przekształcanie odpadów medycznych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2717155-74b2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033117/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku, odbiorze, transporcie i przetworzeniu, w tym unieszkodliwianiu poprzez termiczne przekształcanie odpadów medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-941/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 105128,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu do miejsca przetworzenia i przetworzenia, w tym unieszkodliwiania odpadów pochodzenia medycznego o kodach: 18 01 01, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 09 (inne niż leki cytotoksyczne i cytostatyczne), 18 01 02* (zwanych dalej „Odpadami”), obejmujących również odpady zakaźne i niebezpieczne w rozumieniu Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 r. poz. 797) (dalej: „Ustawa o odpadach”) i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Zamawiający wskazuje, że w okresie styczeń-październik 2023 r. średnia miesięczna ilość wytwarzanych przez niego Odpadów wynosiła ok. 1.435,00 kg. W związku z powyższym należy przyjąć, że roczna (za 12 miesięcy) szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów wynosić będzie: 17.220,00 kg i taką też wagę Wykonawca winien przyjąć przygotowując ofertę, z tym jednak zastrzeżeniem, że waga ta ma charakter szacunkowy i może ulegać zmianom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia w danym miesiącu liczby pacjentów Zamawiającego, przy czym w ujęciu miesięcznym zmiana ta nie będzie większa niż 10% rzeczonej wagi. Szczegółowe zasady dokonywania omawianej zmiany opisane zostały we wzorze umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2. Odpady odbierane będą z budynku siedziby Zamawiającego przy ul. Montelupich 4 w Krakowie, z pomieszczenia nr 049.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do odbiór Odpadów własnym transportem, 3 (trzy) razy w tygodniu, w następujące dni tygodnia: wtorki, czwartki, soboty lub poniedziałki, środy, piątki, w każdym wypadku w godzinach od 7:00 do 18:00, z zastrzeżeniem możliwości wyznaczenia przez Zamawiającego dodatkowych (awaryjnych) terminów odbioru odpadów w czasie nie dłuższym niż 24 h od złożenia wniosku w tej sprawie, w formie telefonicznego zawiadomienia Wykonawcy. Jeżeli dzień odbioru Odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odpady powinny zostać odebrane w kolejnym dniu nie stanowiącym dnia ustawowo wolnego od pracy.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku odebranych Odpadów na należące do niego środki transportu.
5. Transport Odpadów do miejsca ich przetworzenia musi się odbyć zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami Ustawy o odpadach i przepisami Ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19.08.2011 r. (Dz.U. nr 227, poz. 1367 ze zm.) (dalej: „Ustawa o przewozie towarów niebezpiecznych”).
6. Odpady muszą zostać przetworzone w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym, tam gdzie jest to wymagane, poprzez ich termiczne przekształcenie w spalarni odpadów niebezpiecznych, z użyciem odpowiednich do tego celu instalacji i urządzeń.
7. Zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach, Wykonawca zobowiązany będzie do przetworzenia Odpadów będących zakaźnymi odpadami medycznymi na terenie województwa małopolskiego, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Ustawie o odpadach.
8. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami Ustawy o odpadach i przepisami Ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). Opis ten należy analizować wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77317,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97465,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77317,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "ECO-ABC" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO CLEAN ENERGY SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012124833

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77317,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie należy wykonać od dnia 23 grudnia 2023 roku przez okres 12 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.