Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00381411/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mikrobusa do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MRĄGOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OFICERSKA 2A
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpmragowo@kwpsp.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-mragowo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cef0474e-47c9-4a47-9bf5-73f6ac7a3da41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mikrobusa do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cef0474e-47c9-4a47-9bf5-73f6ac7a3da4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106646/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mikrobusa do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195120,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. Mikrobusa do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów, zwanym dalej samochodem lub pojazdem dla KP PSP w Mrągowie.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
34110000-1 – samochody osobowe
34114400-3 – minibusy
3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Samochód zaoferowany przez Wykonawcę musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w ww. załączniku nr 1 do SWZ.
4. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. Samochód musi być wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, dźwiękowe i świetlne umożliwiające poruszanie się jako pojazd uprzywilejowany.
5. Miejsce odbioru: siedziba Wykonawcy.
6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy/om, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tego/tych podwykonawcy/ów.
8. Realizacja zamówienia nastąpi na zasadach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
UWAGA! Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239997,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239997,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239997,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393256325
7.3.3) Ulica: LUBELSKA
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-408
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239997,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Część 1 "Dzierżawa zbiornika na ciekły azot oraz sukcesywne dostawy ciekłego azotu". Część 2 " Dzierżawa butli i dostawy gazów medycznych do zastosowań medycznych-tlen".
- Zimowe utrzymanie drogi powiatowej - starodroże drogi nr 16 od ronda: Marcinkowo, ul. M. C. Skłodowskiej, Wojska Polskiego do ronda: Mikołajki/Piecki oraz droga DW 600 (ul. Lubelska i Przemysłowa)
- Dostawa sprzętu, urządzeń i wyposażenia w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Mrągowskiego
- " DOSTAWA MOBILNYCH AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH"
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu zaopatrzeniowego typu SLKw" w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu
- Zakup samochodu osobowego typu kombivan.
- Dostawa samochodu dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup samochodu typu pick-up
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





