eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzbaPrzygotowywanie i dostarczanie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Karola Namys³owskiego w Wierzbie i Szko³y Filialnej w Udryczach, Gmina Stary Zamo¶æ w 2026 r.



Og³oszenie z dnia 2025-11-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przygotowywanie i dostarczanie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Karola Namys³owskiego w Wierzbie i Szko³y Filialnej w Udryczach, Gmina Stary Zamo¶æ w 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. KAROLA NAMYS£OWSKIEGO W WIERZBIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000645607

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wierzba

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-417

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spwierzba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spwierzba.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dostarczanie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Karola Namys³owskiego w Wierzbie i Szko³y Filialnej w Udryczach, Gmina Stary Zamo¶æ w 2026 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4fefdbd1-0303-4550-9383-bbe19ce19b07

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00525331

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00066077/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Przygotowywanie i dostarczanie posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Karola Namys³owskiego w Wierzbie i Szko³y Filialnej w Udryczach, Gmina Stary Zamo¶æ w 2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fefdbd1-0303-4550-9383-bbe19ce19b07

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. https://ezamowienia.gov.pl, 2. sekretariat@spwierzba.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1 Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia (w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ) miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
4 Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5 Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6 Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych (w tym: oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo) sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych, tj. w szczególno¶ci w formacie doc,
.docx, .pdf, .xml, .rtf, .xps, .odt. /przekazuje siê jako za³±czniki/.
7 Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które powinny byæ zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8 Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10 Ofertê oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 wraz z o¶wiadczeniem o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.

Pozosta³e informacje w Rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Zamawiaj±cego: Ewa Palus, tel. 535727700 ewa.palus@cbi24.pl
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przygotowywanie i dostarczanie posi³ków do Szko³y Podstawowej w Wierzbie i Szko³y Filialnej w Udryczach, Gmina Stary Zamo¶æ w 2026 r.” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20
RODO;
− na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art.15 ust.1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art.15 i art.16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.P.26.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga cateringu - przygotowanie i dostawa wy¿ywienia dla:
Uczniów Szko³y Podstawowej im Karola Namys³owskiego w Wierzbie w liczbie 180 dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
Uczniów Szko³y Filialnej w Udryczach w liczbie 11 dzieci.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. przygotowanie i dostawê trzech posi³ków dziennie tj. ¶niadanie, obiad dwudaniowy (zupa i drugie danie oraz kompot + ¶wie¿y owoc) i podwieczorek dla dzieci oddzia³ów przedszkolnych uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej w Wierzbie w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. z wyj±tkiem przerw w nauce dla grupy maksymalnie 100 dzieci.
b. przygotowanie i dostawê obiadu dwudaniowego (zupa i drugie danie oraz kompot) dla dzieci w wieku szkolnym uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej w Wierzbie w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. z wyj±tkiem przerw w nauce dla grupy maksymalnie 80 dzieci.
c. przygotowanie i dostawê obiadu dwudaniowego (zupa i drugie danie oraz kompot) dla dzieci w wieku szkolnym uczêszczaj±cych do Szko³y Filialnej w Udryczach w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. z wyj±tkiem przerw w nauce dla grupy maksymalnie 11 dzieci.

1.1. Rodzaj posi³ków:
dla przedszkola:
a) ¶niadanie stanowiæ mog±: min. zupa mleczna, p³atki z mlekiem, jogurt, kanapki z mas³em, wêdlin±, serem, jajkiem, pasztetem, oraz napój w postaci kompotu lub herbaty
b) pierwsze danie o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 250 gram: - zupa podana ze ¶wie¿ym pieczywem, makaronem, ry¿em lub kasz±
c) drugie danie o gramaturze nie mniejszej ni¿ 280 gram: - ziemniaki/kasza/ry¿/makaron (100 g) - miêso/ryba (80 g) - surówka (100 g) dopuszcza siê równie¿ na drugie danie: pierogi, nale¶niki, kopytka, krokiety itp.
Zamawiaj±cy wymaga, aby w ci±gu tygodnia drugie danie obejmowa³o:
3 razy danie miêsne, 1 danie jarskie (pierogi, nale¶niki, kopytka, makaron itp.), 1 danie rybne. Zamawiaj±cy nie dopuszcza dañ rybnych z przetworzonej ryby. Dopuszczalne s± jedynie dania zawieraj±ce filet rybny.
d) Kompot + ¶wie¿y owoc do obiadu
e) Podwieczorek powinien byæ przygotowany bez u¿ycia bia³ego cukru i wysoko przetworzonych produktów uwzglêdniaj±cy sezonowe owoce np. galaretka, kisiel z owocami, jogurt.
dla uczniów klas I-VIII
a) pierwsze danie o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 300 gram: - zupa - zupa podana ze ¶wie¿ym pieczywem, makaronem, ry¿em lub kasz±.
b) drugie danie o gramaturze nie mniejszej ni¿ 400 gram: - ziemniaki/kasza/ry¿/makaron (200 g) - miêso/ryba (100 g) - surówka (100 g)
dopuszcza siê równie¿ na drugie danie: pierogi, nale¶niki, kopytka, krokiety itp.
Zamawiaj±cy wymaga, aby w ci±gu tygodnia drugie danie obejmowa³o:
3 razy danie miêsne, 1 danie jarskie (pierogi, nale¶niki, kopytka, makaron itp.), 1 danie rybne. Zamawiaj±cy nie dopuszcza dañ rybnych z przetworzonej ryby. Dopuszczalne s± jedynie dania zawieraj±ce filet rybny.
c) kompot do obiadu

1.2 Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu do akceptacji projekt menu na ka¿dy miesi±c z przynajmniej 5-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiaj±cy w terminie 1 dnia dokona akceptacji menu lub zg³osi uwagi, które Wykonawca ma obowi±zek uwzglêdniæ. Zamawiaj±cy nie dopuszcza, ¿eby ci±gu 1 tygodnia wyst±pi³a powtarzalno¶æ tego samego rodzaju posi³ku.
1.3 Posi³ki bêd± dostarczane do szkó³ w termosach od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach:
- 9.00 – 9:10 ¶niadanie dla dzieci oddzia³ów przedszkolnych
-10:10-10:30 obiad dla dzieci z oddzia³ów przedszkolnych i szkolnych oraz podwieczorek dla dzieci z oddzia³ów przedszkolnych.

Kaloryczno¶æ ka¿dego posi³ku stanowi±cego pierwsze danie (zupa) nie powinna byæ mniejsza ni¿ 150 kcal, za¶ kaloryczno¶æ ka¿dego posi³ku stanowi±cego drugie danie nie powinna byæ mniejsza ni¿ 500 kcal.

Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia liczby do¿ywianych osób w zale¿no¶ci od potrzeb.

Szacunkowa wielko¶æ zamówienia w Szkole Podstawowej w Wierzbie:
1. Oddzia³y przedszkolne:
100 dzieci x 220 dni (ilo¶æ dni szacunkowa)
2. Szko³a podstawowa:
80 uczniów x 180 dni (ilo¶æ dni szacunkowa)
Szacunkowa warto¶æ zamówienia w Szkole Filialnej w Udryczach:
1. Szko³a Podstawowa
11 uczniów x 180 dni (ilo¶æ dni szacunkowa)

2 Informacje o ilo¶ci zamawianych posi³ków na dany dzieñ:
2.1 Sporz±dzanie odpowiedniej liczby posi³ków odbywaæ siê bêdzie na podstawie dziennego zamówienia dostarczonego Wykonawcy do godz. 8.30 przez Zamawiaj±cego.
2.2 Wykonawca zobowi±zany jest do przygotowania i dostarczania posi³ków dla dzieci bêd±cych na indywidualnej diecie (na podstawie za¶wiadczeñ lekarskich) we wszystkie dni nauki szkolnej i w terminach ustalonych z dyrektorem szko³y.
2.4 Wykonawca zobowi±zany jest w ka¿dym dniu do odbioru i utylizacji odpadów ¿ywno¶ciowych – koszt nie podlega odrêbnej zap³acie.
2.5 Ka¿da nieobecno¶æ dziecka w danym miesi±cu podlega odpisowi w miesi±cu nastêpnym.
2.6 W przypadku obecno¶ci nawet jednego dziecka na dy¿urze Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia pe³nowarto¶ciowego posi³ku.
2.7.Liczba dzieci mo¿e ulec zmianie w zwi±zku z nowym rokiem szkolnym.
3 Liczba zamawianych porcji bêdzie uzale¿niona od zapotrzebowania. Zapotrzebowanie uzale¿nione jest od frekwencji dzieci korzystaj±cych z do¿ywiania, liczby dni nauki, opieki stacjonarnej w szkole i oddzia³ach przedszkolnych.
4 Z uwagi na specyfikê przedmiotu zamówienia zmiana ilo¶ci zamawianych posi³ków nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeñ ze strony Wykonawcy – Zamawiaj±cy zap³aci wy³±cznie za faktyczn± ilo¶æ zamówionych i dostarczonych posi³ków zgodnych z wymogami niniejszego SWZ - rozliczenie kosztorysowe. Rozliczenie finansowe Wykonawcy us³ugi z Zamawiaj±cym odbywaæ siê bêdzie na podstawie faktycznie dostarczonych posi³ków i ich ceny jednostkowej. Wykonawca nie bêdzie dochodzi³ ¿adnych roszczeñ w przypadku niewykorzystania ca³ej kwoty okre¶lonej w § 4 ust. 1 umowy z powodu mniejszego faktycznego zapotrzebowania – do 50 % tej warto¶ci.
5 Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zawieszenia us³ugi w zakresie przygotowania i dostarczenia posi³ków w razie wprowadzenia nauki w formie zdalnej b±d¼ decyzji o zamkniêciu szko³y. Wykonawca nie ma prawa do ¿±dania roszczeñ w takim przypadku.
6 Wykonawca musi posiadaæ instrukcje i procedury z zakresu bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci z uwzglêdnieniem zasad HACCP w zakresie ¿ywienia dzieci w oddzia³ach przedszkolnych i szkole podstawowej – pisemne o¶wiadczenie wykonawcy zawarte w ofercie.
7 Posi³ki dla uczniów szko³y podstawowej dostarczane bêd± w dni nauki szkolnej, dla dzieci z oddzia³ów przedszkolnych w dni pracy oddzia³ów przedszkolnych oraz inne dni wskazane w zamówieniach.
8 Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, za jako¶æ posi³ku, temperaturê w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Us³ugi gotowania posi³ków

55320000-9 - Us³ugi podawania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: numeracja z SWZ:
17.1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert :
17.2:
1. Kryterium Cena (C), znaczenie kryterium 60 %
2. Kryterium Termin p³atno¶ci wystawionej faktury (P), znaczenie kryterium 40
17.3. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e
1% = 1 punkt.
17.4. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
C = Cn/Cb x 60 pkt
gdzie,
C- ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu
do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
17.5. Kryterium „Termin p³atno¶ci wystawionej faktury (P)”
Punktacja dla kryterium:
• 30 dni – 40 pkt
• 21 dni - 30 pkt
• 14 dni - 20 pkt
• 7 dni - 10 pkt
Maksymalna ilo¶æ punktów wed³ug kryterium „Termin p³atno¶ci wystawionej faktury (P)" to 40 punktów. Punkty w kryterium zostan±
przyznane w skali punktowej, 0-40 punktów
Za najkorzystniejsz± ofertê w danej czê¶ci zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (O) obliczon±
na podstawie wzoru:
O = C + P
gdzie:
O- ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
P- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin p³atno¶ci wystawionej faktury”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci wystawionej faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: postêpowaniu
6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
A) DO¦WIADCZENIE:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e siê wykonaniem w sposób zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i ukoñczonej w terminie, co najmniej 1 us³ugi, w ci±gu ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, polegaj±cej na wykonaniu us³ugi przygotowania i dostarczenia posi³ków do szkó³/przedszkoli na kwotê minimum 200 000,00 z³ brutto (us³uga musi byæ ¶wiadczona nieprzerwanie, podania daty i miejsca wykonania - us³uga musi byæ ¶wiadczona nieprzerwanie Zamawiaj±cym - mo¿e ich byæ kilku) przez 1 rok szkolny lub okres zawarty w jednym roku kalendarzowym) oraz do³±czy dowody (referencje) okre¶laj±ce, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane nale¿ycie.

Wykonawca powinien w wykazie us³ug wyra¼nie okre¶liæ zakres i warto¶æ wykonanych zamówieñ, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca mo¿e wykazaæ w wykazie us³ug tak¿e us³ugi, je¿eli ich zakres pokrywa siê z tre¶ci± warunku udzia³u w postêpowaniu.
Warto¶ci podane w dokumentach w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego bêd± przeliczane wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ publikacji og³oszenia.
Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

B) OSOBY:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli do realizacji niniejszego zamówienia wyznaczy
Co najmniej:
- 1 technolog ¿ywienia zbiorowego/technik ¿ywienia zbiorowego z minimum 12 miesiêcznym sta¿em pracy przy kontrolowaniu, nadzorowaniu przygotowywania posi³ków do szkó³ lub przedszkoli
Technolog ¿ywienia zbiorowego/technik ¿ywienia zbiorowego musi faktycznie braæ udzia³ w kontrolowaniu, nadzorowaniu przygotowywania posi³ków do szkó³ lub przedszkola
- 1 kucharz z minimum 12 miesiêcznym do¶wiadczeniem w przygotowywaniu posi³ków dla dzieci w wieku szkolnym lub przedszkolnym.

Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

2) SPRZÊT:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
6.2. Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
6.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6.4. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z
Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci
informacji o tym czy us³ugi zosta³y wykonane zgodnie z przepisami i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa,
s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty – w odniesieniu do
warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4 ppkt A) SWZ
- wykazu osób bior±cych udzia³ w realizacji zamówienia (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), – w odniesieniu do
warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4 ppkt B) SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

formularz ofertowy, pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Numeracja z SWZ:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu,
b) w przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do
oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg
wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,
przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci
takiej zmiany.
2.Dopuszcza siê zmiany w umowie w przypadkach: ustawowej zmiany obowi±zku podatkowego Wykonawcy w zakresie
podatku od towarów i us³ug (VAT), zmian umowy wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych w sprawie
zastosowanie, zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
3.Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem niewa¿no¶ci zmiana postanowieñ zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych
postanowieñ do Umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z
okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy.
4.Klauzula waloryzacyjna:
4.1 Strony ustalaj± nastêpuj±ce zasady wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany
ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, maj±cych wp³yw na koszt zamówienia (art. 439 ustawy
Pzp):
a) przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie,
wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie,
b) strony s± uprawnione do ¿±dania zmiany wynagrodzenia w przypadku gdy zmiana ceny materia³ów lub kosztów
zwi±zanych z realizacj± umowy bêdzie wy¿sza lub ni¿sza, o co najmniej 30%, co zostanie ustalone w oparciu o
¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³oszony w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu
Statystycznego do koñca stycznia danego roku kalendarzowego za rok poprzedni,
c) zmiana wynagrodzenia nie mo¿e nast±piæ wcze¶niej ni¿ przed up³ywem 6 miesiêcy od dnia zawarcia niniejszej Umowy i
obowi±zuje najwcze¶niej od dnia zawarcia stosownego aneksu do Umowy (nie mo¿e nast±piæ ze skutkiem wstecznym i
dotyczyæ us³ug, w stosunku do których wykonawca wystawi³ ju¿ fakturê VAT),
d) strony umowy mog± wyst±piæ o zmianê wynagrodzenia nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy oraz nie pó¼niej ni¿ 1 miesi±c
przed zakoñczeniem terminu realizacji przedmiotu umowy okre¶lonego w umowie;
e) zmianê wynagrodzenia ustala siê w oparciu o ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em
og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego do koñca stycznia danego roku kalendarzowego za
rok poprzedni, co oznacza, ¿e zmiana wynagrodzenia nastêpuje w przypadkach wskazanych w lit. b) nie wiêcej ni¿ o
og³aszany w w/w komunikacje wska¼nik zmiany,
f) warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie wykazanie przez dan± stronê umowy, i¿ zmiana cen materia³ów
lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy mia³a faktyczny wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy, w
szczególno¶ci, ¿e:
- nie by³y one uwzglêdniane przez Wykonawcê w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie oraz
- s± niezbêdne do realizacji tej czê¶ci zamówienia, która nie zosta³a jeszcze wykonana do dnia publikacji wska¼nika, o
którym mowa w lit. e) powy¿ej oraz s± bezpo¶rednio z ni± zwi±zane.

cd. w sekcji Informacje dodatkowe og³oszenia

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci
takiej zmiany.
2.Dopuszcza siê zmiany w umowie w przypadkach: ustawowej zmiany obowi±zku podatkowego Wykonawcy w zakresie
podatku od towarów i us³ug (VAT), zmian umowy wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych w sprawie
zastosowanie, zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
3.Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem niewa¿no¶ci zmiana postanowieñ zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych
postanowieñ do Umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z
okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy.
4.Klauzula waloryzacyjna:
4.1 Strony ustalaj± nastêpuj±ce zasady wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany
ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, maj±cych wp³yw na koszt zamówienia (art. 439 ustawy
Pzp):
a) przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie,
wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie,
b) strony s± uprawnione do ¿±dania zmiany wynagrodzenia w przypadku gdy zmiana ceny materia³ów lub kosztów
zwi±zanych z realizacj± umowy bêdzie wy¿sza lub ni¿sza, o co najmniej 30%, co zostanie ustalone w oparciu o
¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³oszony w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu
Statystycznego do koñca stycznia danego roku kalendarzowego za rok poprzedni,
c) zmiana wynagrodzenia nie mo¿e nast±piæ wcze¶niej ni¿ przed up³ywem 6 miesiêcy od dnia zawarcia niniejszej Umowy i
obowi±zuje najwcze¶niej od dnia zawarcia stosownego aneksu do Umowy (nie mo¿e nast±piæ ze skutkiem wstecznym i
dotyczyæ us³ug, w stosunku do których wykonawca wystawi³ ju¿ fakturê VAT),
d) strony umowy mog± wyst±piæ o zmianê wynagrodzenia nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy oraz nie pó¼niej ni¿ 1 miesi±c
przed zakoñczeniem terminu realizacji przedmiotu umowy okre¶lonego w umowie;
e) zmianê wynagrodzenia ustala siê w oparciu o ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em
og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego do koñca stycznia danego roku kalendarzowego za
rok poprzedni, co oznacza, ¿e zmiana wynagrodzenia nastêpuje w przypadkach wskazanych w lit. b) nie wiêcej ni¿ o
og³aszany w w/w komunikacje wska¼nik zmiany,
f) warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie wykazanie przez dan± stronê umowy, i¿ zmiana cen materia³ów
lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy mia³a faktyczny wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy, w
szczególno¶ci, ¿e:
- nie by³y one uwzglêdniane przez Wykonawcê w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie oraz
- s± niezbêdne do realizacji tej czê¶ci zamówienia, która nie zosta³a jeszcze wykonana do dnia publikacji wska¼nika, o
którym mowa w lit. e) powy¿ej oraz s± bezpo¶rednio z ni± zwi±zane.
cd. w sekcji Informacje dodatkowe og³oszenia

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.