eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Ręczny zbiór szyszek z drzew stojących z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ręczny zbiór szyszek z drzew stojących z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250519435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 627852127

1.5.8.) Numer faksu: 607869032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sycow@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sycow.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8718567f-7a2d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ręczny zbiór szyszek z drzew stojących z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8718567f-7a2d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00189362/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ręczny zbiór szyszek z drzew stojących

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476132

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia Ręczny zbiór szyszek z wyłączonych drzewostanów nasiennych
1. Ręczny zbiór max. 3000 kg szyszek sosny zwyczajnej z Wyłączonych Drzewostanów Nasiennych zlokalizowanych na terenie Leśnictwa Smardze. Termin wykonania:
1) od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024r. W tym terminie należy zebrać szyszki za kwotę 50.000,00 PLN netto Ilości zebranych szyszek uzależnione będą od urodzaju.
1A. Ręczny zbiór partii co najmniej 50 sztuk szyszek z każdego drzewa matecznego sosny zwyczajnej . Liczba drzew z, z których należy dokonać zbioru to 100 sztuk. Drzewa do zbioru są zlokalizowane na terenie Leśnictwa Smardze.
1) od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2023r. należy dokonać zbioru szyszek ze wszystkich 100 drzew matecznych. Przeznaczona kwota na zadanie jest w wielkości 80.000,00 PLN netto.
2. Opis metodyki zbiorów
a. W pierwszej kolejności należy dokonać zbioru partii szyszek ze 100-u drzew matecznych – Priorytet.
b. Ręczny zbiór szyszek z drzew stojących (w przypadku wyłączonych drzewostanów nasiennych, może odbywać się metodami alpinistycznymi przy użyciu drabinek i lin bądź z podnośników hydraulicznych – nie dopuszcza się stosowania drzewołazów i kolcy (metod uszkadzających drzewa).
c. W przypadku zbioru szyszek z wyłączonych drzewostanów nasiennych niedopuszczalne jest odcinanie lub obłamywanie gałęzi w celach zbioru
d. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona przy użyciu własnego sprzętu.
e. Szczegółowy rozmiar, lokalizacja oraz terminy wykonania prac, wynikające z przyjętej oferty zostaną określone w zleceniach na wykonanie prac, sporządzanych przez koordynatora i/lub osobę ją zastępującą i/lub właściwego terytorialnie leśniczego.
f. Zamówienie musi być wykonane ściśle wg wskazówek i poleceń upoważnionych pracowników Nadleśnictwa Syców tj. Pracownika na stanowisku ds. hodowli lasu, nasiennictwa i selekcji (koordynator), właściwych terytorialnie leśniczych lub innej osoby wg kompetencji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami odnoście genetyki leśnej.
g. Zebrany materiał podlega ręcznemu załadunkowi oraz ręcznemu rozładunkowi. Przechowywanie i transport zebranego materiału musi odbywać się ściśle według zaleceń osoby reprezentującej Nadleśnictwo Syców.
h. Zebrany materiał musi być dostarczany do siedziby Nadleśnictwa Syców do godziny 15:00, co najmniej raz w tygodniu. Wszelkie prace muszą być wykonywane po uzgodnieniu z osobą reprezentującą Nadleśnictwo Syców – pracownika na stanowisku ds. hodowli lasu, nasiennictwa i selekcji i/lub osobą ją zastępującą (koordynator) oraz właściwym terytorialnie leśniczym.
i. Cena ofertowa musi zostać określona za 1 kg zebranych pełnowartościowych szyszek z drzewostanów nasiennych. Cena musi obejmować wszelkie koszty związane z organizacją zbierania tj. transport, worki raszlowe, sprzęt, wyżywienie, zakwaterowanie, koszt zabezpieczenia i transportu zebranego materiału, ważenie szyszek i wszelkie inne wg potrzeb wykonawcy.
j. Rozliczenie usługi zbioru z poszczególnych drzewostanów dokonane zostanie na podstawie rzeczywistej masy zebranych szyszek oraz cen jednostkowych za kg szyszek określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (zbiór z WDN).
k. W przypadku braku możliwości zebrania szyszek z WDN, ze względu na brak urodzaju, Zamawiający zastrzega sobie przeznaczenia puli środków finansowych tego tytułu na zbiory z plantacji nasiennej i/lub plantacyjnej uprawy nasiennej.
l. Podczas wykonywani zbioru szyszek z drzew matecznych , Wykonawca jest zobowiązany do oddzielnego zbioru partii szyszek dla każdego z drzew matecznych. Zebrane z danego drzewa matecznego szyszki należy umieścić w nowym worku raszlowym oraz oznaczyć numerem drzewa . Niedopuszczalne jest mieszanie partii szyszek z różnych drzew matecznych.
1) W przypadku zbioru sztszek z drzew matecznych Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wejście i zbór określonej liczby szyszek z jednego drzewa matecznego.
m. Zamawiający informuje, że przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany zakresu, lokalizacji i rozmiaru wykonywanych prac, wynikającej z przyczyn organizacyjnych, technologicznych, gospodarczych, ekonomicznych lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia, np. niekorzystnych warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych. Wymienione zmiany (zakres, lokalizacja, rozmiar prac) mogą powodować również zmianę należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
n. Za spełnianie i przestrzeganie obowiązujących wymagań oraz przepisów związanych z BHP odpowiada wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.5.) Wartość części: 182520,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia Ręczny zbiór szyszek z plantacji nasiennych oraz plantacyjnej uprawy nasiennej zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Syców.
1. Ręczny zbiór szyszek sosny pospolitej w ilości max 2000 kg z plantacji nasiennej zlokalizowanej na terenie leśnictwa Smardze oraz z plantacji nasiennej zlokalizowanej na terenie leśnictwa Międzybórz. Termin wykonania:
1) od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024r. W tym terminie należy zebra szyszki za kwotę 60.000,00 PLN netto. ilości zebranych szyszek uzależnione będą od urodzaju.

Opis metodyki zbiorów
a) Ręczny zbiór szyszek z plantacji nasiennych może się odbywać tylko i wyłącznie przy użyciu drabin, podnośników hydraulicznych oraz samobieżnych platform, nie dopuszcza się alpinistycznych metod i z użyciem lin, drzewołazów i kolcy (metod uszkadzających drzewa).
b) W przypadku zbioru szyszek z plantacji nasiennych niedopuszczalne jest odcinanie lub obłamywanie gałęzi w celach zbioru
c) W przypadku zbioru szyszek tego samego gatunku z plantacji o różnych lokalizacjach, zbioru należy dokonać oddzielnie dla każdej lokalizacji i dokonać odrębnego opisu każdej zebranej partii zgodnie ze wskazówkami koordynatora lub innej uprawnionej osoby. Nie dopuszcza się mieszania zebranych partii szyszek z różnych lokalizacji.
d) Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona przy użyciu własnego sprzętu.
e) Szczegółowy rozmiar, lokalizacja oraz terminy wykonania prac, wynikające z przyjętej oferty zostaną określone w zleceniach na wykonanie prac, sporządzanych przez koordynatora – pracownika na stanowisku ds. hodowli lasu, nasiennictwa i selekcji i/lub osobę ją zastępującą i/lub właściwego terytorialnie leśniczego.
f) Zamówienie musi być wykonane ściśle wg wskazówek i poleceń upoważnionych pracowników Nadleśnictwa Syców tj. pracownika na stanowisku ds. hodowli lasu, nasiennictwa i selekcji (koordynator), właściwych terytorialnie leśniczych lub innej osoby wg kompetencji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami odnoście genetyki leśnej.
g) Zebrany materiał podlega ręcznemu załadunkowi oraz ręcznemu rozładunkowi. Przechowywanie i transport zebranego materiału musi odbywać się ściśle według zaleceń osoby reprezentującej Nadleśnictwo Syców.
h) Zebrany materiał musi być dostarczany do siedziby Nadleśnictwa Syców do godziny 15:00, co najmniej raz w tygodniu. Wszelkie prace muszą być wykonywane po uzgodnieniu z osobą reprezentującą Nadleśnictwo Syców – pracownika na stanowisku ds. hodowli lasu, nasiennictwa i selekcji i/lub psobą ją zastępującą (koordynator) oraz właściwym terytorialnie leśniczym.
i) Cena ofertowa musi zostać określona za 1 kg zebranych pełnowartościowych szyszek z plantacji nasiennych i/lub plantacyjnej uprawy nasiennej. Cena musi obejmować wszelkie koszty związane z organizacją zbierania tj. transport, worki raszlowe, sprzęt, wyżywienie, zakwaterowanie, koszt zabezpieczenia i transportu zebranego materiału, ważenie szyszek i wszelkie inne wg potrzeb wykonawcy.
j) Rozliczenie usługi zbioru z poszczególnych drzewostanów dokonane zostanie na podstawie rzeczywistej masy zebranych szyszek oraz cen jednostkowych za kg szyszek określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym
k) W przypadku braku urodzaju na plantacji nasiennej i/lub plantacyjnej uprawie nasiennej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeznaczenia puli środków finansowych z tego tytułu na zbiór szyszek z WDN>
l) Zamawiający informuje, że przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany zakresu, lokalizacji i rozmiaru wykonywanych prac, wynikającej z przyczyn organizacyjnych, technologicznych, gospodarczych, ekonomicznych lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia, np. niekorzystnych warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych. Wymienione zmiany (zakres, lokalizacja, rozmiar prac) mogą powodować również zmianę należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
m) Za spełnianie i przestrzeganie obowiązujących wymagań oraz przepisów związanych z BHP odpowiada wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Traper Waldemar Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111769062

7.3.3) Ulica: Księdza Wincentego Rudy 10-16/14

7.3.4) Miejscowość: Syców

7.3.5) Kod pocztowy: 56-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wiewiórka Dariusz Chotyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881545949

7.3.3) Ulica: Słone 2

7.3.4) Miejscowość: Słone 2

7.3.5) Kod pocztowy: 87-880

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.